![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Hehkutustopikki
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Ainahan se pääse yllättämään, etenkin kun piha on vielä haravoimatta ja kesäkukatkin paleltuneita nuokkuu edelleen ruukuissaanErño kirjoitti:Joulu tuli vähän etuajassa siellä?kuriton kirjoitti:Lunta, lunta maa on valkeanaan
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Mutta jouluvalot on jo kuistille asennettu, että eiköhän tässä tunnelmaan päästä, kun vielä haen glögin kaupasta
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Turussakin nähty räntää tänään, uh! Kunnon lumi ja pakkanen passaa oikein hyvin, tää kolea viima yhdistettynä märkiin räntälättyihin ei ihastuta! 
Ai mut täähän on hehkutuskettinki, hehkutetaan sit vaikka toipumista eilisestä pahoinvoinnista, tuli syötyä taskurapua, joka ei ollut masulle passeli.

Ai mut täähän on hehkutuskettinki, hehkutetaan sit vaikka toipumista eilisestä pahoinvoinnista, tuli syötyä taskurapua, joka ei ollut masulle passeli.
Viimeksi muokannut amanita, 12.10.2007 klo 12.54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Hohoo, nyt kun sanoit niin tajusin katsoa ikkunasta ulos ja niin täälläkin!MasBe kirjoitti:Nyt Helsingissäki tulee jotain valkoista..
Lumi tai räntä, mutta valkoista kuitenkin
Kävin myöskin näppäilemässä uutta iPod Touchia (mutta eihän siinä ole näppäimiä?) ja täytyy sanoa että hieno vehje! Toimi oikein näppärästi ja aivan kuten Applen omissa mainosvideoissa ja Steve-sedän keynotessa.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
-matit ei oo tarkotettukaan syötäväksiLare kirjoitti:Välillä taskurapu, välillä -matti aiheuttaa pahoja oloja...amanita kirjoitti:Ai mut täähän on hehkutuskettinki, hehkutetaan sit vaikka toipumista eilisestä pahoinvoinnista, tuli syötyä taskurapua, joka ei ollut masulle passeli.

Tosin ei -ravutkaan välttämättä
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Älä uhoo! Huomaat kuitenkin olevasi mikrotukihenkilö. Ellei vanhempasi ole poikkeuksia.akR0 kirjoitti:On tää uus iMac vaan niin hieno![]()
Jää kyllä toi vanha PC ihan vanhempien käyttöön. En suostu siihen enään koskemaan. Taitaa olla mulla nyt joulu vähän aikasessa kun eilen sain jo macin.

Eilen näin uuden iMacin livenä, ja KYLLÄ SE ON LäYHY.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja eepi »
\o/ Maanantaina pitäis lähtee New Yorkiin viettää viimestä lomaa moneen moneen vuoteen. Kieltämättä ihan mukava pössis on ku pääsee shoppailemaan dollarihinnoilla ja käymään fifth avenuen apple storessa. Niin ja kuulemma siellä on myös iso puisto ja korkeita taloja.
Ehkä niitäkin pitää kattella sen minkä applefanitukseltani kerkeän 8)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Olen käynyt kerran, vuonna 2004 lokakuussa. Kannattaa käydä katsomassa perusnähtävyydet (Empire State Building, Chrysler, Vapauden patsas jne.) Central Parkissa on myös mukava pistäytyä pienellä kävelyllä. Totta kai Times Square on pakollinen paikka käydä ja sinne eksyy useamman kerran.eepi kirjoitti:\o/ Maanantaina pitäis lähtee New Yorkiin viettää viimestä lomaa moneen moneen vuoteen. Kieltämättä ihan mukava pössis on ku pääsee shoppailemaan dollarihinnoilla ja käymään fifth avenuen apple storessa. Niin ja kuulemma siellä on myös iso puisto ja korkeita taloja.Ehkä niitäkin pitää kattella sen minkä applefanitukseltani kerkeän 8)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Edit. Niin ja matkan jälkeen on ollut kokoajan hinku takaisin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

-
Viesti Kirjoittaja eepi »
Itse olen maanantaista maantaihin ja opas on järjestetty, koska isompi veljeni asuu siellä. Orjuuttakaamme häntä. Hotellin nimeä en jaksa millään muistaa, mutta jossain siinä Times Squaren lähellä... kuulema.Viizei kirjoitti:Olen käynyt kerran, vuonna 2004 lokakuussa. Kannattaa käydä katsomassa perusnähtävyydet (Empire State Building, Chrysler, Vapauden patsas jne.) Central Parkissa on myös mukava pistäytyä pienellä kävelyllä. Totta kai Times Square on pakollinen paikka käydä ja sinne eksyy useamman kerran.eepi kirjoitti:\o/ Maanantaina pitäis lähtee New Yorkiin viettää viimestä lomaa moneen moneen vuoteen. Kieltämättä ihan mukava pössis on ku pääsee shoppailemaan dollarihinnoilla ja käymään fifth avenuen apple storessa. Niin ja kuulemma siellä on myös iso puisto ja korkeita taloja.Ehkä niitäkin pitää kattella sen minkä applefanitukseltani kerkeän 8)
Itse olin siellä paikan päällä 8 päivää + matkat, mikä ei sekään meinannut riittää. Kuinka kauan olet siellä? Asustelin sen ajan Roger Smith -nimisessä hotellissa keskellä Manhattania -> hyvät yhteydet joka suuntaan...
Edit. Niin ja matkan jälkeen on ollut kokoajan hinku takaisin.Se ei ota laantuakseen..sinne on pakko päästä takaisin!
Toisaalta taas ei hirveästi jaksa kiinnotaa toi jenkkien turvallisuushysteria. Esim. oma normipassini ei kelvannut, eli jouduin hoitamaan itselleni biopassin. Finnairin pitää antaa jenkeille hotellin osoite Nykissä JA kotiosoite Suomessa. Niin, ja odotan innolla turvatarkastuksia yhden koneen, järjestelmäkameran, parin objektiivin ja pienemmän kameran kanssa
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Edit: MacBook Pron näppiksellä on outoa kirjoittaa

-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
^ Onnea onnea!
Mä olen ollut kovin ahkera alumniasioissa (mm. päivitin nettisivut ja tein jopa Facebook ryhmän ja tapahtuman aiheesta), RED saa kohta (viimeinkin) nettisivut, tiskasin, istutin syyskukat (3 x kanerva + 2 x hopealanka) parvekkeelle ja muutenkin on ihan kivaa

Mä olen ollut kovin ahkera alumniasioissa (mm. päivitin nettisivut ja tein jopa Facebook ryhmän ja tapahtuman aiheesta), RED saa kohta (viimeinkin) nettisivut, tiskasin, istutin syyskukat (3 x kanerva + 2 x hopealanka) parvekkeelle ja muutenkin on ihan kivaa

"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Kauheasti tyypit hehkuttelee, mää oon vaan maannu krapulassa. 
Hullu spämmeri!

Lillan kirjoitti:JEEJEE! Sata viestiä täynnä! Seuraamukset ovat odottamattomat, hihii.![]()
![]()
Ja tenttikin jo takanapäin
Hullu spämmeri!

Olen karvainen ja maskuliininen mies
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka