VoimiaMacchiavelle kirjoitti:Lähipiirissä vakava sairastuminen ja meikäläinen ihan osina...
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Voi onpa surullinen tieto. Toivottavasti löytyy keinoja tuon taudin nujertamiseen, nykylääketiede kykenee moneen! Löytäisitkö voimia ja sanoja tukea läheistäsi, se voisi olla kovasti tarpeen.Macchiavelle kirjoitti:Lähipiirissä vakava sairastuminen ja meikäläinen ihan osina...
Viesti Kirjoittaja anttivaan »
Viesti Kirjoittaja weeezes »
YhyyAnniel kirjoitti:No on tässä päivässä yksi surullinenkin asia.Yksi tallin hevosista piti lopettaa jalkaongelmien takia.
Lord In Memorian
Viesti Kirjoittaja MarQ »
äläs nyt hullujas puhu. onhan niitä!kuriton kirjoitti:Vielä ikävämpää, jos uskoisit edelleen hammaskeijuunzemex kirjoitti:Hammaskeiju erehtyi ilmeisesti osoitteesta ja tympeydessä jätti mun ikeneen rakkulan eikä rahaa.Niin tai ikäväähän se olisi jos se olisi rahaa ikeneen laittanut.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Mulla hammas on vaihtunu rahaksi, joten pakko niitä on olla...MarQ kirjoitti:äläs nyt hullujas puhu. onhan niitä!kuriton kirjoitti:Vielä ikävämpää, jos uskoisit edelleen hammaskeijuunzemex kirjoitti:Hammaskeiju erehtyi ilmeisesti osoitteesta ja tympeydessä jätti mun ikeneen rakkulan eikä rahaa.Niin tai ikäväähän se olisi jos se olisi rahaa ikeneen laittanut.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja maxima »