Lasipöytä + johtohel*etti <3. Langaton näppis ja hiiri auttavat tosin jo paljon.
Viesti Kirjoittaja etan0l »
hei!Lebako kirjoitti:Säästäjän voi hakea täältä, nimeltään Fliqlo
http://www.9031.com/downloads/screensavers.html
Viesti Kirjoittaja vesku »
Viesti Kirjoittaja Chazam »
Mihin ei tarvis kahta näyttöö? Kyllä mää oon ainakin todennu, että se tehostaa huomattavasti työskentelyä kun ohjelmia ja niiden valikkoja (esim. photari ja indesign) saa laitettua toiselle näytölle. Mutta toki on myös tärkeetä, että irkki on kokoajan näkyvillä vaikka työstäs mitä hienoo ohjelmilla joilla on jo toinen näytöistä kokonaan käytössä.Juustokahvi kirjoitti:Mihin tarvii kahta näyttöä? Toinen mirc näyttö?
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Vaikea olisi olla ilman toista näyttöä kun siihen on tottunut.Chazam kirjoitti:Mihin ei tarvis kahta näyttöö? Kyllä mää oon ainakin todennu, että se tehostaa huomattavasti työskentelyä kun ohjelmia ja niiden valikkoja (esim. photari ja indesign) saa laitettua toiselle näytölle. Mutta toki on myös tärkeetä, että irkki on kokoajan näkyvillä vaikka työstäs mitä hienoo ohjelmilla joilla on jo toinen näytöistä kokonaan käytössä.Juustokahvi kirjoitti:Mihin tarvii kahta näyttöä? Toinen mirc näyttö?
Viesti Kirjoittaja Chazam »
Joo samaa katoin itekin, että aika korkeelle on kyllä näytöt laitettu pöydän pinnasta. Ehkä tota voi säätää alemmas?JHA kirjoitti:Itse ihmettelen setupissa lähinnä sitä että eikö tuollainen katselukulma ala käymään niskan päälle.. ?Viizei kirjoitti:Oho![]()
En olekaan aiemmin nähnyt, kun iMac on ripustettu seinälle ilman 'jalkaansa'.
Viesti Kirjoittaja schwege »
Ei, päinvastoin. Vaatii tosin sen että käyttää satulatuolia, eli työskentelen lähes seisoma-asennossaJHA kirjoitti:Itse ihmettelen setupissa lähinnä sitä että eikö tuollainen katselukulma ala käymään niskan päälle.. ?Viizei kirjoitti:Oho![]()
En olekaan aiemmin nähnyt, kun iMac on ripustettu seinälle ilman 'jalkaansa'.
Viesti Kirjoittaja Ri-B »
Joo kyllä toinen näyttö on ihan ehdoton, varsinkin 13" läppäriä käytettäessä. Melkeen mahdotonta tehä hommia tai mitään muuta, jos on vaan yks näyttö käytössä. Tarttis vaan itelleki hommata joku tarpeeks iso kakkosnäyttö, 17" käy ahtaakskallekilponen kirjoitti:Vaikea olisi olla ilman toista näyttöä kun siihen on tottunut.Chazam kirjoitti:Mihin ei tarvis kahta näyttöö? Kyllä mää oon ainakin todennu, että se tehostaa huomattavasti työskentelyä kun ohjelmia ja niiden valikkoja (esim. photari ja indesign) saa laitettua toiselle näytölle. Mutta toki on myös tärkeetä, että irkki on kokoajan näkyvillä vaikka työstäs mitä hienoo ohjelmilla joilla on jo toinen näytöistä kokonaan käytössä.Juustokahvi kirjoitti:Mihin tarvii kahta näyttöä? Toinen mirc näyttö?
Viesti Kirjoittaja Hammasvalas »
Viesti Kirjoittaja frissy »
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”