Olen rakastellut Anita Hirvosta tä

Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja ompputetteri »
Ilmankos ja kanssakin tutulta tunnun. Kivekset, mitä oivin keskustelu aihe. Onko poluilla piilokiveksiä näkynyt?Salamijakk kirjoitti:No ilimankos sää tunnuitki niin tutulta, mistäs puhuttais - puhuttaiskos vaikka kiveksistä?ompputetteri kirjoitti:Olen juonut salmijakkia. Olen myös ollut heidän kanssanne saunassa hänen.
Kyllä eduskunnassa, kuntien valtuustoissa, Suuryritysten hallituksissa, Euroopan unionissa ja alushousuissaompputetteri kirjoitti:Ilmankos ja kanssakin tutulta tunnun. Kivekset, mitä oivin keskustelu aihe. Onko poluilla piilokiveksiä näkynyt?Salamijakk kirjoitti:No ilimankos sää tunnuitki niin tutulta, mistäs puhuttais - puhuttaiskos vaikka kiveksistä?ompputetteri kirjoitti:Olen juonut salmijakkia. Olen myös ollut heidän kanssanne saunassa hänen.
Näin vasta ja rinnoin alkakaamme kapinaan näitä piilossa lymyäviä maan tyttäriä vastaan. Se mikä oli ennen, on tuhottava, ja luokaamme itse parempi huominen ilman näitä kiveksiä piilossa. Paitsi ne jotka esillä ja tietoisuudessamme köllöttävät, sekä mahdollisesti haaruksissamme kiikkuvaiset, saavat rauhassa levätä. Näin me teemme, vai kuinka on mieli?Salamijakk kirjoitti:Kyllä eduskunnassa, kuntien valtuustoissa, Suuryritysten hallituksissa, Euroopan unionissa ja alushousuissaompputetteri kirjoitti:Ilmankos ja kanssakin tutulta tunnun. Kivekset, mitä oivin keskustelu aihe. Onko poluilla piilokiveksiä näkynyt?Salamijakk kirjoitti:No ilimankos sää tunnuitki niin tutulta, mistäs puhuttais - puhuttaiskos vaikka kiveksistä?ompputetteri kirjoitti:Olen juonut salmijakkia. Olen myös ollut heidän kanssanne saunassa hänen.
karvan niin katalan kaljastaaHopeinenQ kirjoitti:Kives, tuo usvaisten metsien naavaparta. Kuin sammal se pehmentää laskun tään niin kavalan ja paljastaa samalla karvan niin katalan.
Hissini eikä lossini riitä tähän agitointiinompputetteri kirjoitti:Näin vasta ja rinnoin alkakaamme kapinaan näitä piilossa lymyäviä maan tyttäriä vastaan. Se mikä oli ennen, on tuhottava, ja luokaamme itse parempi huominen ilman näitä kiveksiä piilossa. Paitsi ne jotka esillä ja tietoisuudessamme köllöttävät, sekä mahdollisesti haaruksissamme kiikkuvaiset, saavat rauhassa levätä. Näin me teemme, vai kuinka on mieli?Salamijakk kirjoitti:Kyllä eduskunnassa, kuntien valtuustoissa, Suuryritysten hallituksissa, Euroopan unionissa ja alushousuissaompputetteri kirjoitti:Ilmankos ja kanssakin tutulta tunnun. Kivekset, mitä oivin keskustelu aihe. Onko poluilla piilokiveksiä näkynyt?Salamijakk kirjoitti: No ilimankos sää tunnuitki niin tutulta, mistäs puhuttais - puhuttaiskos vaikka kiveksistä?
Hankkittakaatte suurempi lossi. Hissillä ei väliä ole.Salamijakk kirjoitti:Hissini eikä lossini riitä tähän agitointiinompputetteri kirjoitti:Näin vasta ja rinnoin alkakaamme kapinaan näitä piilossa lymyäviä maan tyttäriä vastaan. Se mikä oli ennen, on tuhottava, ja luokaamme itse parempi huominen ilman näitä kiveksiä piilossa. Paitsi ne jotka esillä ja tietoisuudessamme köllöttävät, sekä mahdollisesti haaruksissamme kiikkuvaiset, saavat rauhassa levätä. Näin me teemme, vai kuinka on mieli?Salamijakk kirjoitti:Kyllä eduskunnassa, kuntien valtuustoissa, Suuryritysten hallituksissa, Euroopan unionissa ja alushousuissaompputetteri kirjoitti: Ilmankos ja kanssakin tutulta tunnun. Kivekset, mitä oivin keskustelu aihe. Onko poluilla piilokiveksiä näkynyt?
Viesti Kirjoittaja iPratt »
Anita Hirvonen on asunut minun kotona.Salamijakk kirjoitti:Eli kaikki likaisen ihanat juorut tänne:
Olen rakastellut Anita Hirvosta tä
Mistä helvetistä tietää puhuuko miehen kaa vai naisen kaa. Ok sulla on naisen iiris, sen silmälääkärinä tiedostan. Mut ois ikävää joutua keskustelun päätteeksi huomaamaan kiinnostuksen kohteen olevankin väärää sukupuolta.ompputetteri kirjoitti:Hankkittakaatte suurempi lossi. Hissillä ei väliä ole.Salamijakk kirjoitti:Hissini eikä lossini riitä tähän agitointiinompputetteri kirjoitti:Näin vasta ja rinnoin alkakaamme kapinaan näitä piilossa lymyäviä maan tyttäriä vastaan. Se mikä oli ennen, on tuhottava, ja luokaamme itse parempi huominen ilman näitä kiveksiä piilossa. Paitsi ne jotka esillä ja tietoisuudessamme köllöttävät, sekä mahdollisesti haaruksissamme kiikkuvaiset, saavat rauhassa levätä. Näin me teemme, vai kuinka on mieli?Salamijakk kirjoitti: Kyllä eduskunnassa, kuntien valtuustoissa, Suuryritysten hallituksissa, Euroopan unionissa ja alushousuissa
Mutta isomman vyön hankkia joudun.
Tämä tieto ei tule helvetistä, ainakaan tietääkseni, mutta sitä rumempaa kauniinpaa sukupuolta edustan ma.Salamijakk kirjoitti:Mistä helvetistä tietää puhuuko miehen kaa vai naisen kaa. Ok sulla on naisen iiris, sen silmälääkärinä tiedostan. Mut ois ikävää joutua keskustelun päätteeksi huomaamaan kiinnostuksen kohteen olevankin väärää sukupuolta.ompputetteri kirjoitti:Hankkittakaatte suurempi lossi. Hissillä ei väliä ole.Salamijakk kirjoitti:Hissini eikä lossini riitä tähän agitointiinompputetteri kirjoitti: Näin vasta ja rinnoin alkakaamme kapinaan näitä piilossa lymyäviä maan tyttäriä vastaan. Se mikä oli ennen, on tuhottava, ja luokaamme itse parempi huominen ilman näitä kiveksiä piilossa. Paitsi ne jotka esillä ja tietoisuudessamme köllöttävät, sekä mahdollisesti haaruksissamme kiikkuvaiset, saavat rauhassa levätä. Näin me teemme, vai kuinka on mieli?
Järkeilyä:
Peruutan puheeni siitä mitä kasvojen takana tapahtuu tsaitista. Eli jos muutkin enemistöt ehtivät uskaltamaan fototottamaan, Niin minä kosin kuritonta ja meiltä on luvassa hääkuva
Jotta emme vielä ottaisi housuja pois, sitä ennen pitää varoittaa lapsia kuin tv K15 tai jotanompputetteri kirjoitti:Tämä tieto ei tule helvetistä, ainakaan tietääkseni, mutta sitä rumempaa kauniinpaa sukupuolta edustan ma.Salamijakk kirjoitti:Mistä helvetistä tietää puhuuko miehen kaa vai naisen kaa. Ok sulla on naisen iiris, sen silmälääkärinä tiedostan. Mut ois ikävää joutua keskustelun päätteeksi huomaamaan kiinnostuksen kohteen olevankin väärää sukupuolta.ompputetteri kirjoitti:Hankkittakaatte suurempi lossi. Hissillä ei väliä ole.Salamijakk kirjoitti: Hissini eikä lossini riitä tähän agitointiin
Järkeilyä:
Peruutan puheeni siitä mitä kasvojen takana tapahtuu tsaitista. Eli jos muutkin enemistöt ehtivät uskaltamaan fototottamaan, Niin minä kosin kuritonta ja meiltä on luvassa hääkuva
Missä sinä iirikseeni olet tuijottelemaan päässyt. Ja vieä kiinnostunut minusta, voi tämähän on suuri kunnia, en mä nolostu tästä.
Ehkä seuraavassa jaksossa välillemme jotain syntyä voi, mutta lupaa mirään mä en.
Ja kortin mä teille ja vallattomalle lähetän, kun raudat sormissanne hehkuu ja valat vannottu on.
Poissaolonne huomasin ja vingahtaa ma meinasin.Salamijakk kirjoitti:Jotta emme vielä ottaisi housuja pois, sitä ennen pitää varoittaa lapsia kuin tv K15 tai jotanompputetteri kirjoitti:Tämä tieto ei tule helvetistä, ainakaan tietääkseni, mutta sitä rumempaa kauniinpaa sukupuolta edustan ma.Salamijakk kirjoitti:Mistä helvetistä tietää puhuuko miehen kaa vai naisen kaa. Ok sulla on naisen iiris, sen silmälääkärinä tiedostan. Mut ois ikävää joutua keskustelun päätteeksi huomaamaan kiinnostuksen kohteen olevankin väärää sukupuolta.ompputetteri kirjoitti: Hankkittakaatte suurempi lossi. Hissillä ei väliä ole.
Järkeilyä:
Missä sinä iirikseeni olet tuijottelemaan päässyt. Ja vieä kiinnostunut minusta, voi tämähän on suuri kunnia, en mä nolostu tästä.
Ehkä seuraavassa jaksossa välillemme jotain syntyä voi, mutta lupaa mirään mä en.
Ja kortin mä teille ja vallattomalle lähetän, kun raudat sormissanne hehkuu ja valat vannottu on.
Ensimmäinen köyhän miehen uusi suomi?
Aivan totta täällä on liikaa hiljaisia lukijoita? Kaksi kuukautta olin pois kuvioista, eikä kukaan ulkaltautunut? Olisin auliisti antautunut, ei tää nii helppoa ooo
Mutta voimme päästä Quinesin ennätysten kirjaan pisimmällä keskusteluketjulla
Entä eno? Nuolitko häntää. Ja oliko vaimosi tämä transu jonka vaginaa nuolit, joka osoittautuikin transsuksi... Tämähän menee mielenkiintoiseksi, vaatinee jopa empiirisiä syvätutkimuksi asianomaisten suhteen. Oletkos muuten kovin extrovertti sinä salmijakk?Salamijakk kirjoitti:Totta puhuen, olimme ex vaimoni kanssa risteilyllä Silja Lainilla, hellällä painilla(
Samperi ex vaimoni veli (insinööri, pihi ja nauttii rahasta) joutui tunne-elämätilanteeseen:
Vaalea blondi tuli hakemaan häntä tanssimaan. Okei he tanssivat koko illan. Saakutti että repesin hytissä nuolemaan vaimoni vaginaa aamuun asti, koska tämä blondi olikin transu.
Nooh ei meillä tässä sukurakkausvälejä riittänyt muutenkaan.
Tällä alueella saa olla tarkkana, uusi suomi saattaa nipistää.ompputetteri kirjoitti:Entä eno? Nuolitko häntää. Ja oliko vaimosi tämä transu jonka vaginaa nuolit, joka osoittautuikin transsuksi... Tämähän menee mielenkiintoiseksi, vaatinee jopa empiirisiä syvätutkimuksi asianomaisten suhteen. Oletkos muuten kovin extrovertti sinä salmijakk?Salamijakk kirjoitti:Totta puhuen, olimme ex vaimoni kanssa risteilyllä Silja Lainilla, hellällä painilla(
Samperi ex vaimoni veli (insinööri, pihi ja nauttii rahasta) joutui tunne-elämätilanteeseen:
Vaalea blondi tuli hakemaan häntä tanssimaan. Okei he tanssivat koko illan. Saakutti että repesin hytissä nuolemaan vaimoni vaginaa aamuun asti, koska tämä blondi olikin transu.
No mutta tämähän on katastrofaalinen äksidentti, eihän ogranisaatiota saa tehdä näin höllevin perustein. Onko lankonne kuinka järkyttynyt tapahtuneesta, mitä te näin optikkona voitte sanoa?Salamijakk kirjoitti:Tällä alueella saa olla tarkkana, uusi suomi saattaa nipistää.ompputetteri kirjoitti:Entä eno? Nuolitko häntää. Ja oliko vaimosi tämä transu jonka vaginaa nuolit, joka osoittautuikin transsuksi... Tämähän menee mielenkiintoiseksi, vaatinee jopa empiirisiä syvätutkimuksi asianomaisten suhteen. Oletkos muuten kovin extrovertti sinä salmijakk?Salamijakk kirjoitti:Totta puhuen, olimme ex vaimoni kanssa risteilyllä Silja Lainilla, hellällä painilla(
Mitä helkkaria se kaikki organisaatio tähän kuuluu, menimme silja linen oy yo yö showhun ja ihan ihmisinä siellä hilluttiin.
Se Että Ex vaimoni veli joutui väärään käsittelyyn ei ole minun vika, koska se ei ole oikesti kenenkään vika niin joku saakutin johtaja tekee siitä organisaation (organisaatio tarvii vain organisaation johtajan(
Ovatko he poliiseita?Erño kirjoitti:Mun naapuri imuroi nurmikkoansa
Toinen naapuri taas omistaa 3 haulikkoa ja tykkää juopottelusta