Ilmeisesti asia ei ole heidän muiden mielestään ollut niin tärkeä ja ovat siksi lopahtaneet. Vaikea tuota on kyllä tietenkään hyväksyä, että ollaan vuosi tehty ihan tosissaan töitä ja hyvällä mielellä ja sitten ihan yks kaks ilmoitetaan, että hei, me ei enää jakseta...Anniel kirjoitti:Se että miksi se on niin hemmetin vaikeaa saada ihmisiä innostumaan jostain ja tulemaan mukaa asioihin jotka ovat tärkeitä sekä yhteiskunnalle että minulle?HopeinenQ kirjoitti:Mikäs nyt noin harmittaa?Anniel kirjoitti:Ketuttaa nyt niin paljon että menee hyvä viini hukkaan! PRKL!Tiedetääntiedetään, yhdistystoiminta on vapaaehtoista mutta ärsyttää se silti kun muut vaan lopahtavat tyystin. Vaikka töitä on tehty koko vuosi niin sitten, menestyksen kynnyksellä, eräät vaan ilmoittavat tyynesti että se oli nyt tässä. PRKL sentään!
![]()
![]()
Viinikin loppu, tana
Nyt täytyy kyllä kysyä, että mistä yhdistystoiminnasta oli kyse? Vaikka mulla on alkoholia veressä jonkin verran niin kysynpähän kuitenkin, että voinko minä mitenkään auttaa? Vaikka nauttimalla punaviiniä myötämielisesti? (Ah pahus, punainen lemmenjuoma on sinulta näköjään loppu....
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)