ps. toivottavasti pian saamme juhlia kovalaisen mestaruutta...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Itse asiassa nyt tarkemmin ajatellen minäkin uskoin ja oikein suoraan sanottuna olin jopa asiasta varma.carrbon kirjoitti:voin kyllä ihan valehtelematta sanoa että loppuun asti uskoin kimin maailmanmestaruuteen, vaikka kieltämättä järki sanoi että häviävän pieni on mahdollisuus!
Viesti Kirjoittaja carrbon »
voit repe uskoa miehen sanaan tässä tilanteessa, kimin mestaruutta olen kavereille toitottanut ranskasta asti.. että ei tässä kyllä paskaa jauheta.Repe Ruutikallo kirjoitti:Itse asiassa nyt tarkemmin ajatellen minäkin uskoin ja oikein suoraan sanottuna olin jopa asiasta varma.carrbon kirjoitti:voin kyllä ihan valehtelematta sanoa että loppuun asti uskoin kimin maailmanmestaruuteen, vaikka kieltämättä järki sanoi että häviävän pieni on mahdollisuus!![]()
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Saa nähdä kuinka sympaattinen on ensi kaudella.maxima kirjoitti:Onnea Kimberley.![]()
Mun mielestä kuitenkin varsin sympaattinen heppu.Viizei kirjoitti:
Mikä tärkeintä, Hamilton hävisi, koko kauden ärsyttänyt koko tyyppi.
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Kimille onnea!JuzziK kirjoitti:Saa nähdä kuinka sympaattinen on ensi kaudella.maxima kirjoitti:Onnea Kimberley.![]()
Mun mielestä kuitenkin varsin sympaattinen heppu.Viizei kirjoitti:
Mikä tärkeintä, Hamilton hävisi, koko kauden ärsyttänyt koko tyyppi.![]()
Onnea kimille! Harmi kun en tuota suorana nähnyt kun tuo 20€ kk mtv3:en kanavapaketista on jo rahastusta.
Jussi
Viesti Kirjoittaja Zipe »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Mac.äräinen »
Jää kyllä toi ryöväys maksamatta ihan taatusti, vaikka tässä kontekstissa mielelläni kisat suorana kattelisinkin.Mac.äräinen kirjoitti:Aluksi: Seuratkaa ihmiset valtakunnan oikeaa (tosin valitettavasti myös osittain rahastavaa) Formula 1 -mediaa. Kimi on mestari!
Heh. Ensinnäkään Suomen ylin veroprosentti ei ole enää noin korkea, ja toiseksi 12 miljoonaakin on summa jonka suuruus on useimmille meistä luokkaa käsittämätön. Miljoonallakin eurolla aikuinen eläisi halutessaan loppuelämänsä melko mukavasti tekemättä koskaan mitään, ellei konkurssifirmoihin sijoita.carrbon kirjoitti:Vastaapa ihan rehellisesti, maksaisitko sä tosta 30 miljoonasta kovinkin mielelläsi 18 miljoonaa pois valtiolle? Itse ainakin muuttaisin pois tästä verohelvetistä..
E: vai kuinka monta prosenttia niistä sitten menisikään.. itse ymmärrän täysin.
Viesti Kirjoittaja Kibe »
Viesti Kirjoittaja e-mac »
Tuollahan se näkyisi asuvan, Inkoon suunnalla. Grönholm on jopa sijoittanut rahojaan Suomeen ja kotikuntaansa: Inkoon satamassa on nyt hieno kauppakeskus, johon Grönholm on pannut rahojaan kiinni.Repe Ruutikallo kirjoitti: Bosse Grönholmia sopii ihailla. Mies on kaasutellut miljoonia hänkin, mutta tietääkseni pysynyt kirjoilla Suomessa. (Sopii oikoa, jos tässä erehdyn.)
Viesti Kirjoittaja Mac.äräinen »
Itse katsoin vasta viimeisen kisan suorana Anytimesta hintaan 5€/24h. Toki tuossa pystyy sitten muutakin sisältöä katsastamaan. Muut kauden kisat tuli katsottua uusintoina ja luonnollisesti niin, että tulosta ei tiennyt ennen alkua.Repe Ruutikallo kirjoitti:Jää kyllä toi ryöväys maksamatta ihan taatusti, vaikka tässä kontekstissa mielelläni kisat suorana kattelisinkin.Mac.äräinen kirjoitti:Aluksi: Seuratkaa ihmiset valtakunnan oikeaa (tosin valitettavasti myös osittain rahastavaa) Formula 1 -mediaa. Kimi on mestari!![]()
Viesti Kirjoittaja Jamac »
NiinpÄMac.äräinen kirjoitti:Muut kauden kisat tuli katsottua uusintoina ja luonnollisesti niin, että tulosta ei tiennyt ennen alkua.