Aikas orpoa on muuten siellä sisällä kun kurkkasin sinne. Vaikka ymmärtäähän sen että sama pelihän tuo on kuin se korttikin. Tässä vaan i/o liikenne erillinen ja virtalähde.

Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Huonoja kokemuksia Lacien kovoista täälläkin (Porche design..). Yhden ostin pari vuotta sitten ja lopulta rätinä ja rahina meni niin pahaksi, että varmuuden vuoksi poistin kaiken tärkeän levyltä kun pelotti että paukautan sen joku päivä nyrkillä kasaan.. ja niinhän siinä sitten lopulta kävikinPylkkänen kirjoitti:Loisto homma että sait värkin kuntoon. Itse harkinnut moisen ostoa myös, mutta ovat kalliita paholainen.![]()
Mutta tuosta takuuhommasta tulikin mieleen, että kannattaa alkaa suosimaan muita kovalevyjä kuin Lacien tuotteita. Mulla metelöi 3vko vanha porshe ihan hulluna, joten korjattavaksi pitäs saada (en ole vielä pystynyt viemään). Noi korjataan kuulemma vain ja ainoastaan Ranskassa. Reissu kestää 3vko vähintään. Anttila ei suostunut DOA-vaihtoon, koska 2vko oli mennyt umpeen ostohetkestä. Ahdistus on päällä, kun kaikki samplet ja biisit (270Gb audiota) on kyseisellä levyllä. Nyt oon onneks saanu polteltua dvd:lle noita.
Varokaa siis Anttilaa ja Lacieta!
Viesti Kirjoittaja art-turku »
Tuosta Anttilasta vielä, siellä palvelukin on usein tosi huonoa. Sisko etti jotain elokuvaa, ei voinut opastaa mitenkään muuten kuin "jossain tuolla kai sen ehkä pitäis olla".Pylkkänen kirjoitti:Varokaa siis Anttilaa ja Lacieta!
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”