Aika paljon on EyeTV-aiheisia juttuja täällä. Mutta osaisikos joku antaa uusia vinkkejä siihen, että se ei ole kertaakaan löytänyt vielä yhtä ainutta kanavaa?
Sinnikkäästi olen yrittänyt silloin tällöin. Tectorissa neuvottiin laittamaan kunnon talon antenni ensiasennukseen, mutta ei auttanut.
2.4.1 ja se pikkumokkula on pelit ja vehkeet...
eyeTV kohmeessa
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
jako?
Viesti Kirjoittaja tribuuni »
Jaatko seinästä tulevaa signaalia useampaan virittimeen ja kuinka pitkällä karvalla? Voi olla että seinästä tuleva signaali ei ole tarpeeksi vahva. Katso EyeTV Preferences/Devices/Signal että paljonko tavaraa tulee. Onkos karva varmasti ehjä, jos on itse tehty niin usein (ainakin mulla kun on kiire ja pitäis saada näkymään) siellä jää suojaverkosta yksi lanka kiinni keskikarvaan ja mitään ei näy.
Tribuuni
-
ei pitäis.. kai..
Viesti Kirjoittaja Burn »
Enpä ole tullut katsoneeksi tuota signaalia, mutta ei sitä ole jaettu. Yritin meidän digiboxiin menevällä johdolla jakamatta. Boxi näyttää kuitenkin ihan hyvin. Ja aivan yksinään on koko antennissa (ja vahvistimessa).
Pitää kuitenkin tsekata tuo signaalitaso. Kiitos.
Pitää kuitenkin tsekata tuo signaalitaso. Kiitos.
-
-
ei jeesannut päivitys
Asensin 2.5n. Ei muuttanut tilannetta.
Signal strength 100%, quality 0% - mutta miksi? Ihan talon antennilla mennään ja tosiaan digiboxi (Nokian matolaatikko) ottaa asian ihan rennosti.
EyeTV for DTT Stick piti kuitenkiin olla digikelpoinen?
Toisaalta tein juuri testin, että vaihdoin mukana tulleeseen antenniin. Signaalitilanne ei muuttunut. Sitten otin antennin kokonaan pois. Edelleen voimakkuus 100% ja laatu 0%.
Taidan viedä muppalon MacPeopleen ja käsken niiden laittaa sen toimimaan.
Signal strength 100%, quality 0% - mutta miksi? Ihan talon antennilla mennään ja tosiaan digiboxi (Nokian matolaatikko) ottaa asian ihan rennosti.
EyeTV for DTT Stick piti kuitenkiin olla digikelpoinen?
Toisaalta tein juuri testin, että vaihdoin mukana tulleeseen antenniin. Signaalitilanne ei muuttunut. Sitten otin antennin kokonaan pois. Edelleen voimakkuus 100% ja laatu 0%.
Taidan viedä muppalon MacPeopleen ja käsken niiden laittaa sen toimimaan.
-
-
T/C
Talo on omakotitalo ja "haravalla" mennään - ei siis kaapelilla. Eli T.
Vien kauppaan juu. MacPeople ei tähän mennessä ole osannut kuin kerran myydä mulle kaikki mun Mac-vehkeet. Sitten kun tuli ongelmia ja kysymyksiä - jopa melko perustavaa laatua - niin paras ohje oli: "Mene omenamehu.orgiin ja hopeinenomena.netiin. Kyllä sä varmaan sieltä löydät apua." Onko se sitten asiallinen liike?
Itse ainakin vastedes teen kauppani Tectorissa tai Humacissa. Niistä on saanut palvelua ja vastauksia ilman rahaakin.
Vien kauppaan juu. MacPeople ei tähän mennessä ole osannut kuin kerran myydä mulle kaikki mun Mac-vehkeet. Sitten kun tuli ongelmia ja kysymyksiä - jopa melko perustavaa laatua - niin paras ohje oli: "Mene omenamehu.orgiin ja hopeinenomena.netiin. Kyllä sä varmaan sieltä löydät apua." Onko se sitten asiallinen liike?
Itse ainakin vastedes teen kauppani Tectorissa tai Humacissa. Niistä on saanut palvelua ja vastauksia ilman rahaakin.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Onhan antennissa vahvistin, jos ei ole niin ehkä sellainen olisi paikallaan? Onhan johdot suhteellisen uusia ja hyvässä kunnossa?zoom04 kirjoitti:Mulla aika pitkän kaapelin päässä (n 7-8 m ) ja aika ajoin näkyy jotkin kanavat, mutta sitten voi olla että signaalia ei löydy lainkaan. Omakotitalo ja haravat. Auttaiskohan signaalinvahvistin seinän ja piuhan väliin ?
Suuntauskin täytyisi tarkistaa?
Näillä lähtisin itse ratkomaan mutta jos normaalilla boksilla toimii niin en tiedä...
En sitten ole mikään expertti näissä asioissa.
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka