![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Hmmm... munsku - eiks oo rengassydänmuuntajaa? Toisiossa kierroksia hillitysti? Eläköön Finlandia Interface, öh eiku nimihän onkin jo nyt joku muu....Lihapipo kirjoitti: isojen poikien sähköä
Just tänään käpälöin paria kaapista löytynyttä toroidia, joista meinasin alkaa harrastevirtalähdettä rakentamaan, mutta ei taida jaksaa. Laiska lienen....
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Huusin huutokaupassa
Oli vieläpä poliisien löytötavara etc. huutokauppa. Mukaan lähti 7 tuolia 10 eurolla, sain kaupantekijäisinä vielä mukaan pienen pöydänkin.

"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Tokihan sitä nyt potentiaalisesti hengenvaarallista materiaalia pitää jokaisen yksityishenkilön kotoa löytyä. Eiköhän tuosta jotain jännää saada aikaiseksi:tosikko kirjoitti:Hmmm... munsku - eiks oo rengassydänmuuntajaa? Toisiossa kierroksia hillitysti? Eläköön Finlandia Interface, öh eiku nimihän onkin jo nyt joku muu....Lihapipo kirjoitti: isojen poikien sähköä
Just tänään käpälöin paria kaapista löytynyttä toroidia, joista meinasin alkaa harrastevirtalähdettä rakentamaan, mutta ei taida jaksaa. Laiska lienen....

Talon läpi kulkevat patarautaiset vesiputkethan luovat ihan uusia mahdollisuuksia joka päivälle. Naapurin mammakin saattaa olla hetken paniikin vallassa, kun olohuoneen lämpöpatteri näyttää houkuttelevan kaikki virolaiset pöytähopeat välittömään läheisyyteensä.
Nyrkkisääntönä tietysti se, että jos ei se hurise ja/tai liiku, jännitettä on lisättävä. Sähkölaitteethan eivät toimi alle 300V jännitteellä. Jotta nyt kukaan ei koe itseään uhatuksi, voin rauhoitella kaikkia ilmoittamalla, ettei minulla ole minkään valtakunnan sähköalan koulutusta, eli enhän minä osaa mitään vaarallista rakentaa.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Samma här. Niin ja olin Leopardin julkistuksessa, 10.5 tapauksessa tais olla eka ja vika kerta - 10.6:sta odotellessa.kallekilponen kirjoitti:Käytin...ja käytän...iPod touchia...täytyy kyllä sanoa, että applella käyttisdesign osataan.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
MacBook Pro 13" 4/750 GB + 6 HDD
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
iPhone 3G 16
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Muutoin hieman alakuloiseen iltaani tupsahti hassun valopään viesti, naurusta ei nyt oikein ole tullakseen loppua!! Tietäisipä vain, mihin ilmansuuntaan kannattaa katseensa kääntää nähdäkseen todennäköisen oudon valoilmiön...Lihapipo kirjoitti:
Talon läpi kulkevat patarautaiset vesiputkethan luovat ihan uusia mahdollisuuksia joka päivälle. Naapurin mammakin saattaa olla hetken paniikin vallassa, kun olohuoneen lämpöpatteri näyttää houkuttelevan kaikki virolaiset pöytähopeat välittömään läheisyyteensä.
Nyrkkisääntönä tietysti se, että jos ei se hurise ja/tai liiku, jännitettä on lisättävä. Sähkölaitteethan eivät toimi alle 300V jännitteellä. Jotta nyt kukaan ei koe itseään uhatuksi, voin rauhoitella kaikkia ilmoittamalla, ettei minulla ole minkään valtakunnan sähköalan koulutusta, eli enhän minä osaa mitään vaarallista rakentaa.

On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Noo, eiköhän nuo immeiset siellä Nagasakissakin tulleet varsin tietoiseksi "valoilmiön" tulosuunnasta silloin männävuosina, vaikkei mitään erillistä ilmoitusta annetukaan. Jotakin vastaavan volyymin valonäytelmää lienee luvassa tälläkin kertaa. Viimeistään siinä kohtaa kun betoniraudoitukset ja purentajärjestelmän oikomakiskot alkavat loitota tarkoituksenmukaisista kohteistaan, voi päätellä, että nyt on jotain tavallisuudesta poikkeavaa tekeillä.amanita kirjoitti:Muutoin hieman alakuloiseen iltaani tupsahti hassun valopään viesti, naurusta ei nyt oikein ole tullakseen loppua!! Tietäisipä vain, mihin ilmansuuntaan kannattaa katseensa kääntää nähdäkseen todennäköisen oudon valoilmiön...Lihapipo kirjoitti:
Nimim. "Olen nähnyt valon, ja haluan näyttää sen kaikille muillekin"
P.S. Toki tällä ilmiöllä on harmillisemmatkin puolensa. Mm. moni tuleva entinen aviomies tulee pettymään, kun morsio notkuu huoneiston ainoassa lämpöpatterissa sormustaan irti kammeten. Tahtoo siinä kohtaa unohtua ne kaikki selitykset, ettei se 24k timangirinkeli ole mikään purkka-automaatista Ruotsinristeilyllä voitettu arvokoru.
-
- Ylläpitäjä
Suunnitteilla siis patteriavusteinen romunkeruu seuraavan perjantai-illan viriketoiminnan takaamiseksi?Lihapipo kirjoitti: Noo, eiköhän nuo immeiset siellä Nagasakissakin tulleet varsin tietoiseksi "valoilmiön" tulosuunnasta silloin männävuosina, vaikkei mitään erillistä ilmoitusta annetukaan. Jotakin vastaavan volyymin valonäytelmää lienee luvassa tälläkin kertaa. Viimeistään siinä kohtaa kun betoniraudoitukset ja purentajärjestelmän oikomakiskot alkavat loitota tarkoituksenmukaisista kohteistaan, voi päätellä, että nyt on jotain tavallisuudesta poikkeavaa tekeillä.
Nimim. "Olen nähnyt valon, ja haluan näyttää sen kaikille muillekin"
P.S. Toki tällä ilmiöllä on harmillisemmatkin puolensa. Mm. moni tuleva entinen aviomies tulee pettymään, kun morsio notkuu huoneiston ainoassa lämpöpatterissa sormustaan irti kammeten. Tahtoo siinä kohtaa unohtua ne kaikki selitykset, ettei se 24k timangirinkeli ole mikään purkka-automaatista Ruotsinristeilyllä voitettu arvokoru.
Onneksi omassa kämpässä lattialämmitys! Haa!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
-
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Muistitko lyödä parit extra-pultit?Sleepperi kirjoitti:Kasasin pöydän. Ikea teki sen aika helpoksi.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MacBook Pro 13" 4/750 GB + 6 HDD
iPhone 3G 16
-Steve Ballmer
iPhone 3G 16
-Steve Ballmer
-
-
- Ylläpitäjä
Haa Maza, tulitko paljastaneeksi intiimielämästäsi palasen...?Maza kirjoitti:Olin tänään ensimmäistä kertaa Kakolassa. Toivottavasti en viimeistä kertaa. Huutokauppasivat vanhan vankilan rojua, kahleita ja muuta kivaa.

-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mihinkäs oikein tähtäät?amanita kirjoitti:Haa Maza, tulitko paljastaneeksi intiimielämästäsi palasen...?Maza kirjoitti:Olin tänään ensimmäistä kertaa Kakolassa. Toivottavasti en viimeistä kertaa. Huutokauppasivat vanhan vankilan rojua, kahleita ja muuta kivaa.

En muuten ostanut kahvikupillisen lisäksi mitään tuolta huutokaupasta. Olin lähinnä katselemassa paikkoja, kun sinne nyt pääsi. Ja pois.
Meidän planeettaamme ei ole mikään symbolinen kohtu, me ollaan kaikki suuressa sinisessä limousinessa (Jarkko Laine)
-
- Ylläpitäjä
Hyvä Maza, sulla on ihanan puhdas mieli! Joo, mitäs minä, mites se Repe sanoikaan hyh-hyh-mielikuvatuksestani, mut mitäs mainitsit kahleista ja muista kivoista... jotka HUOM! eivät kuulu kiinnostukseni kohteisiin töissä, vankilassa eivätkä kotona, makuuhuoneesta puhumattakaan![a]Maza kirjoitti:Mihinkäs oikein tähtäät?amanita kirjoitti:Haa Maza, tulitko paljastaneeksi intiimielämästäsi palasen...?Maza kirjoitti:Olin tänään ensimmäistä kertaa Kakolassa. Toivottavasti en viimeistä kertaa. Huutokauppasivat vanhan vankilan rojua, kahleita ja muuta kivaa.Kahleet jätin muille, en minä moisia kaipaa. Pidän raajani vapaina.
En muuten ostanut kahvikupillisen lisäksi mitään tuolta huutokaupasta. Olin lähinnä katselemassa paikkoja, kun sinne nyt pääsi. Ja pois.
-
- Vuoden Homppulainen 2009
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja hrmh »
ymmärsin (vihdoinkin) (käytännön tasolla), että voimavaikutuksen (-sten) summien (summan) muuttuminen ajan suhteen säännöllisesti ei ole olennaista mekaniikan tarkasteluissa, mutta voimavaikutusten (tai vaikutuksen) suhteen ajan (muutos) todellakin kiihtyvyys-nopeus'-matka'' ja tämä toisinpäin integroituna, tosin en tiedä mitä hienoa siinä on, mutta ehkä se kohta aukeaa, eipä tartte aina kirjasta tarkastaa..
Macbook pro 15,4", late 2015
Galenos, rakastettuni
Galenos, rakastettuni
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka