MYYTY: imac G5 / 17" / 80gt (600€)
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
-
MYYTY: imac G5 / 17" / 80gt (600€)
Viesti Kirjoittaja A.K.A »
prosessorin tyyppi: PowerPC G5 (3.0)
Prosessorien lukumäärä: 1
Prosessorin nopeus: 1.8 GHz
Muistia: 1 Gt
Väylänopeus: 600 MHz
Kovalevy: 80 Gt
LCD Näyttö 17" / Tarkkuus:1440 x 900/ Syvyys: 32-bittinen väri
-tallentava DVD-asema (muistaakseni superdriveksi kutsutaan)
-Langaton blue tooth näppäimistö ja hiiri
Kone on täysin moitteettomassa kunnossa. Sillä on harrastettu mm. videoeditointia, mutta enimmäkseen ollut ihan nettikäytössä. Mulla on melkein aina ollut kone säästöliekillä, eli prosessorin teho alennettuna ja näyttö säädettynä +2 pykälää himmeimmästä. En tiedä onko se säästänyt muuta kuin sähkökuluja, mutta ainakin olen yrittänyt pitää koneesta hyvää huolta. Eikä ole temppuillut mitään. En oo hirveesti nähnyt näitä G5 imaccejä käytettynä, joten hintavertailusta en osaa sanoa... mutta Mac2Sell ilmoittaa tälle konelle arvon 730€, eikä siinä edes huomioitu noita bluetooth-lisukkeita. Mut sanotaan ny vaikka pyöreet 700. (Halvin uusi imac maksaa 1200€ tilaamalla ja n.1300€ kaupoissa.)
edit. 600€ !
-
-
no teit sitten ihan hyvät kaupat. Mutta en mä tässä ole niin epätoivoisesti myymässä... Varsinkin kun näitä g5 imaccejä ei ole kovin helppoa löytää jos sellaisen käytettynä haluaa ostaa. Uskoisin ettei tarvitse polkumyyntiin ryhtyä. Mutta kiitti kun tarjosit.painman kirjoitti:Tarjoan 450Eur, ostin täältä hiljattain tehokkaamman, 20", isommalla kovolla olevevan kaikilla herkuilla hintaan 650Eur
-
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Viitsitkö kattoo Järjestelmän kuvauksesta (Järjestelmän kuvaus.app) Mallin tunnisteen. Eli onko toi PowerMac8,1 vai PowerMac8,2?
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
-
iPhone 3G 16
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Niin ja halvin uusi 20 tuuman iMac maksaa alle tonnin, jos pystyy käyttämään Apple Storen iPod-tarjouksen. Jos ei pysty, sitten uusi lähtenee noin 1150 eurolla miinus Ykkösbonus (kokemusperäinen arvio Markantalon tarjouksista).
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Viesti Kirjoittaja jereme »

iPhone 12 Mini 64 Gt
Kotimaista softaa App Storesta: https://itunes.apple.com/developer/id1065243111
-
Taitaa olla aikaa tuosta tapauksesta.A.K.A kirjoitti:Mä voin laskea ton hinnan: 680€. Tohon hintaan myytiin joku toinenkin vastaava tapaus.
Kyllä 680 on mahdoton hinta tälle, ja Mac2sell tukevasti kuutamolla kuten tavallista.
-
Mä voisin tietää pari tarpeeks vajaaälystä.jereme kirjoitti:No kannattaa varmaan sitten pitää itsellään tuo kone, jos koet sen 680 euron arvoisenaVähän epäilen, että löytyy ostajaehdokkaita tuolla hinnalla. Toki poikkeuksiakin on.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Mutta joo, tolla hinnalla kannattaa pitää kone ittellä. 550€ ehdoton maksimi tosta koneesta.
iPhone 3G 16
-Steve Ballmer
-
-
Noh, kesemmällä taisi yksi mennä 400:n pintaan. Saattoi olla 1,6-karvalakkiversio, mutta näin vanhoissa nuo erot mallien välillä eivät enää ole kovin monia kymppejä.A.K.A kirjoitti:Mä tuun vähän vastaan ja sanon 650€. Eihän tää oo edes ollut vielä vuorokauttakaan myynnissä, joten jään nyt mielummin odottamaan kun että myisin vaan äkkiä pois ensimmäiselle tarjoojalle. Kyllä tämänkin koneen speksit varmasti monelle riittää, enkä ole vielä nähnyt halvempaakaan g5 imacciä.
Kannattaa tutkailla myynti-ilmoja vaikka parin kuukauden ajalta ennen kuin lyö lukkoon käsityksensä hinnasta.
Ja niin ikävältä kuin tuo mun arvioni ehkä kuulostaakin, hintaneuvoksen tehtävä ei ole luoda kummallekaan osapuolelle epärealistisia odotuksia tavaran hinnasta mihinkään suuntaan vaan vähän niin kuin päinvastoin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja siili69 »
Myin alkukesällä omani hintaan 500 euroa (2 GB muistia + AppleCare):A.K.A kirjoitti:Mä tuun vähän vastaan ja sanon 650€. Eihän tää oo edes ollut vielä vuorokauttakaan myynnissä, joten jään nyt mielummin odottamaan kun että myisin vaan äkkiä pois ensimmäiselle tarjoojalle. Kyllä tämänkin koneen speksit varmasti monelle riittää, enkä ole vielä nähnyt halvempaakaan g5 imacciä.
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=91224
Jaska
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=90405
Noin vertailupohjaksi. Toki jokainen maksakoon mitä lystää.
-
Sad but true.Repe Ruutikallo kirjoitti:Noh, kesemmällä taisi yksi mennä 400:n pintaan. Saattoi olla 1,6-karvalakkiversio, mutta näin vanhoissa nuo erot mallien välillä eivät enää ole kovin monia kymppejä.A.K.A kirjoitti:Mä tuun vähän vastaan ja sanon 650€. Eihän tää oo edes ollut vielä vuorokauttakaan myynnissä, joten jään nyt mielummin odottamaan kun että myisin vaan äkkiä pois ensimmäiselle tarjoojalle. Kyllä tämänkin koneen speksit varmasti monelle riittää, enkä ole vielä nähnyt halvempaakaan g5 imacciä.
Kannattaa tutkailla myynti-ilmoja vaikka parin kuukauden ajalta ennen kuin lyö lukkoon käsityksensä hinnasta.
Ja niin ikävältä kuin tuo mun arvioni ehkä kuulostaakin, hintaneuvoksen tehtävä ei ole luoda kummallekaan osapuolelle epärealistisia odotuksia tavaran hinnasta mihinkään suuntaan vaan vähän niin kuin päinvastoin.
Uusissa koneissa on 3 kertaa tehokkaampi prossu, tehokkaampi näytönohjain, isompi kiintolevy, isompi näyttö (kirkkaampi ja kontrastia on enemmän), iSight, kaukosäädin ja FW800.
iPhone 3G 16
-Steve Ballmer
-
-
Tossa on kyllä ehdottomasti tyyliä. 8)A.K.A kirjoitti: Mun e-mail on: postiosoite@hotmail.com
-
Pakko myöntääRepe Ruutikallo kirjoitti:Tossa on kyllä ehdottomasti tyyliä. 8)A.K.A kirjoitti: Mun e-mail on: postiosoite@hotmail.com
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
iPhone 3G 16
-Steve Ballmer
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka