Sain konfirmaatiosta hyvän kasan euroja, ja nyt mulla olisi pian varaa Mac miniin. Olenkin nyt tutkaillut paljon Applen sivuja ja vaikka koneessa on tuo rupuinen näyttis, niin kyllä se varmaan peruskäytön, In The Groove -tanssipelin pelaamisen, pienten videoiden editoinnin ja kuvankäsittelyn hallitsee?
Tuon 600 euroa maksavan mallin olisi hankkimassa, ja nyt kyselenkin että kannattaako mini ostaa nyt vai tuleeko koneeseen päivityksiä lähikuukausina, että kannattaako odottaa? Himot olisivat jo kovat ja mulla on tällä hetkellä 550 euroa sekä 150 euron lahjakortti Stockmanniin, jota voisin ehkäpä hyödyntää koska Stockallahan myydään Macceja? Onko sinne saatu jo nämä uudet Intel Core 2 ja 1gt muistilla varustetut Minit?
Ja sitten vielä, onko tämä uusi Mac mini kuinka sulava ja nopea esimerkiksi ihan peruskäytössä, jos ajaa Messengeriä, Firefoxia ja iTunesia samaan aikaan, ettei rupeaisi takkuilemaan ikkunoiden välillä?
Joo ja vielä sellaista.. omistan 5.1 Creative kajarisetin, niin huomasin että Minissä on vain yhdelle kaiutinpiuhalle liitäntä, ja tämä kajarisettini sisältää 4 piuhaa, jotka nykyisin olen liittänyt PC:ni äänikorttiin tavallisest. Väreiltään piuhat ovat musta, oranssi, pinkki ja se perus - vihreä. Eli onko mitään mahdollisuuksia saada 5.1 setti toimimaan Minin kanssa?
Kiitoksia jo etukäteen!
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)