Mistä kummasta löytyy ajantasaiset Vista-ajurit MacBook Pron Geforce 8600M GT:lle? Nvidian tarjoamat 8600 GT -päivitykset väittävät että näyttis on väärä. Kuitenkin Nvidian oma testi sanoo että ajuri pitäisi päivittää, mutta ei kerro miten. Milläs tässä päivität!?
Apuuv-va!
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Ihan mielenkiinnosta latasin tuon 163.71_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe tiedoston ja unzip sitä ei tosiaan purkanut. Tuon asennushan kuitenkin lähtee liikkeelle juuri paketin purkamisesta ja ensin kysellään minne haluat tiedostot purkaa.
Tuosta hakemistosta kaivattu nv4_disp.inf tiedosto sitten löytyy ja sen voi tuon diffin mukaan modifioida. Sitten vain manuaalisesti asennus tuolta hakemistosta käyntiiin ja homma saattaisi onnistua...
kaltsu kirjoitti:Ihan mielenkiinnosta latasin tuon 163.71_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe tiedoston ja unzip sitä ei tosiaan purkanut. Tuon asennushan kuitenkin lähtee liikkeelle juuri paketin purkamisesta ja ensin kysellään minne haluat tiedostot purkaa.
Tuosta hakemistosta kaivattu nv4_disp.inf tiedosto sitten löytyy ja sen voi tuon diffin mukaan modifioida. Sitten vain manuaalisesti asennus tuolta hakemistosta käyntiiin ja homma saattaisi onnistua...
Tomi
Mä ajattelin ihan samaa, että enstekshän noi kai puretaan enivei. Puuttasin taas vasemmalla kädellä MBP:n Vistaan, saas nähä...
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Kaverilla on outoa ongelmaa uuden karheassa MacBook Prossa. Näytönohjain on sama kuin Repellä, ja pelit tuntuvat tahmaavan. Call Of Duty 2 ei tuntunut pyörivän kunnolla edes modattujen video2go-ajurienkaan kanssa. Suuren kikkailun jälkeen homma näytti ihan ok, ja pelit saatiin pelattua. Kummastusta herätti, koska näytönohjaimen pitäisi olla paljon nopeampi kuin iMacini X1600. COD pyöri kuitenkin meikäläisellä paremmin. Onko ajatuksia? Voiko näytönohjain olla hajalla, jos suoritustaso tuntuu vaisulta?
Castaway kirjoitti:
Hyvin epätodennäköistä että olisi fyysisesti hajalla. Nimittäin silloin näkyviä ongelmia olisi itse grafiikassa. Vikaa kannattaa etsiä softapuolelta.
Jonkun verran eri foorumeilla näkyy ongelmia tuon näyttiksen kanssa, nimenomaan tiettyjen pelien kanssa. Niissä puhutaan tosin Second Lifesta ja WoW:sta, jotka ei kuulu tämän läppärin pelivalikoimaan. Käyttiksenä on XP Professional. Laptopvideo2go:n ajurit voivat ehkä erota XP:n ja Vistan kesken?
Tehoa saa näyttikseen myös säätämällä sitä kuinka paljon itse prossu käyttää tehoistaan näyttiksen avuksi, sitä saa säädettyä käsin ja kuukkelin setä toki auttaa, kun olen jo itse unohtanut miten se meni