Nyt apuva!
Tästä on ollut kai juttua, mutta haluan vastauksen juuri minulle!
Nyt on niin ihanassa ibookissani, ettei safarini (1.3.2) eikä liion exploderini (5.2.3, jota en kyllä ikinä käytä) päästä minua niinkin tärkeälle sivulle kuin irc-galleria. Safari lataa etusivun melkein loppuun ja sitten sulkeutuu koko selain. Muuten safarini toimii täydellisesti. Olen nollannut ja päivittänyt ja yrittänyt "huijata" galleriaa, mutta ei! Olen alkukesästä tai loppukeväästä asti odottanut, jos aika parantaisi galleriaanpääsyni, mutta olen vain kirjastossa päässyt taas päällistelemään kommenttejani. Please help.
Vastaava ongelma on myös last.fm:n kanssa, mikä tuntuu suuremmalta surulta. Kun palasin pitkältä matkalta last.fm-ohjelmani(?) on takkuillut. Se aukenee myöskin, mutta sitten sulkeutuu.. Poistin ja latasin uudestaan, mutta eipä auttanut. Suutuksissani poistin sen jälleen enkä toistaiseksi ole sitä uudelleen yrittänyt ladata.
Missä on vika? Olenko möhlinyt jossain asetuksissa/en ole tajunnut että niitä pitää tehdä?
selainongelmia..? (päästäkää minut taas addiktoitumaan)
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
selainongelmia..? (päästäkää minut taas addiktoitumaan)
Viesti Kirjoittaja camp »
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Oivo »
Galleria on kaatanut mun armaan G4:n jo noin puolen vuoden ajan. Käytän edelleen Pantteria ja Safarista on viimeisin 1.3.2-versio käytössä.
Minun kokemuksen mukaan ei selaimella ole mitään merkitystä logatessa Galleriaan, nurin menee kaikki. Ainoa konsti on, että stoppaa sivun lataamisen ja kirjaantuu pikaisesti sisään. Sen jälkeen etusivu lataantuu uudelleen ja se pitää stopata taas. Tämän jälkeen olen välttänyt etusivua kuin ruttoa
Muistelisin, että se kyllä toimii kun kerran on sisään onnistunut pääsemään, mutta selaimen kaatuminen on niin ärsyttävää, että en ole pahemmin asiaa tutkinut 
Tämä toiminta tukee mielestäni aika hyvin teoriaa siitä, että mainos se on joka selaimen selättää.
-Oivo
Minun kokemuksen mukaan ei selaimella ole mitään merkitystä logatessa Galleriaan, nurin menee kaikki. Ainoa konsti on, että stoppaa sivun lataamisen ja kirjaantuu pikaisesti sisään. Sen jälkeen etusivu lataantuu uudelleen ja se pitää stopata taas. Tämän jälkeen olen välttänyt etusivua kuin ruttoa

Tämä toiminta tukee mielestäni aika hyvin teoriaa siitä, että mainos se on joka selaimen selättää.
-Oivo
-
Viesti Kirjoittaja Oivo »
ARGAH!
Asensin Flashin uusimman version ja johan toimii. Elin siinä uskossa, että nämä päivittyy edelleen automaattisesti. Mutta kuten tuossa toisessa topikissa tuli ilmi, Apple ei enää kauheammin tue vanhaa Pantteriaan.
10.3:n käyttäjät on nyt sitten aika liki omillaan :/
-Oivo
Asensin Flashin uusimman version ja johan toimii. Elin siinä uskossa, että nämä päivittyy edelleen automaattisesti. Mutta kuten tuossa toisessa topikissa tuli ilmi, Apple ei enää kauheammin tue vanhaa Pantteriaan.
-Oivo
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Flash ei ole koskaan päivittynyt automaattisesti. Se on Adoben ohjelma ja Adobe hoitaa sen päivittämisen. Valitettavasti he eivät ole jaksaneet updateria tehdä, vaan se pitää manuaalisesti hoitaa.Oivo kirjoitti:ARGAH!
-Oivo
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka