Ny o nii paljo kirotusvirheitä, että todistamme toisen kännissä kirjoittavan homppulaisen syntyneen kirjoitti:vidu must tuntuu ett täälä on tänään alamiehiä jutelemassa... poikaset ja tyttöset tulaa mukaan !!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Miltä ny tuntuu?
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)

Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Ny o nii paljo kirotusvirheitä, että todistamme toisen kännissä kirjoittavan homppulaisen syntyneen kirjoitti:vidu must tuntuu ett täälä on tänään alamiehiä jutelemassa... poikaset ja tyttöset tulaa mukaan !!
Vitja tää jätkä presidentiksi, siksi et se puhuu totta kirjoitti:kännissa syntyneen...anteeksi!! :9
kylä mä osaan koodata mun nimi oon nbpsk, eikun nbps eikun nbsp perukele... ei tulis tänään enää oodauksesta mitään.. kiva meininki hei salamijakki !
Viesti Kirjoittaja matti503 »
Harrastuksia piisaa ja monia niistä on tullut toteutettua humalassa.carnice kirjoitti:Varmasti mieliala paranee, jotain tekemeistä sillekin aikaa pitää keksiä,matti503 kirjoitti:Joku joskus väitti, että elämään tulee enemmän sisältöä ja mieliala paranee, kun lopettaa juomisen.![]()
joku hyvä harrastus?[:/]
Viesti Kirjoittaja »
Salamijakk kirjoitti:Ny o nii paljo kirotusvirheitä, että todistamme toisen kännissä kirjoittavan homppulaisen syntyneen kirjoitti:vidu must tuntuu ett täälä on tänään alamiehiä jutelemassa... poikaset ja tyttöset tulaa mukaan !!![]()
Miltä ny tuntuu?![]()
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
melko klumpsikast teksitiä aija heittelee tänäänj . ei ehkäö karkeast mutta mlkeop tytyliteltyä se on kyllä.Maza kirjoitti:Kun on känissä, sitä smmaltaa ja kirkaimet menevät sekainen puheessöa.- Periaattessa kirjoittaessaa ei tällaisia kirjainvirheitä tule, kun voi tarkastaa kirjiottamansa teksin. Mutta kännissä ei näien tehdä, joten virheluöntejä saattaa esiinyttä. Täeten teenkin testin, jossaa en tarksita kirjotuistani ja annan palaa vaan. Backspacve onb väärinkirjoittakille.
PS. Sus siunakkoo!
Tuli kyä ihan surku äijän puolesta. Melkein sympatiaa jopa tunnen. Siis lähes myötätuntoa. Kalijanhimo on tyydyttämättömistä himoista ihan vaikeimpia. No ei ehkä vaikein silti.Jone-51K kirjoitti:MIE HALUISIN KANS KALJAAAAA! Huomenna on vaan duunia![]()
Viesti Kirjoittaja vesku »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Ippeli kirjoitti:Än yy tee nyt!? jep olen, kiitos maximan äidille kotiin tuomisesta. hyyyvää yötä piltit nalle silmät sulkeee lapsoo sista-näkee nalle paljon- unta. törkeetä!? miten ikinä ne on keksiny noi sanat?
Viesti Kirjoittaja Jone »