Meidän aikatauluvastaava ei osaa yhtään mitään, jos sellaista edes on, tulee tunne että noi työaikataulut on lotottu tietokoneen kanssa

Viesti Kirjoittaja mutofuto »
Älä nyt.. mä lintsasin koulusta viikon kun meillä ei ole syyslomaa (vain "etäopetusta" / "tenttiviikko" / "omaehtoista opetusta".) Ollaan kylläkin muistaakseni Suomen ainoa osakeyhtiömuotoinen AMK...DGKarper kirjoitti:Haluaisko joku vaihtaa 42,5 tunnin tulevan työviikon? Ja päälle mahdolliset ylityöt.
Meidän aikatauluvastaava ei osaa yhtään mitään, jos sellaista edes on, tulee tunne että noi työaikataulut on lotottu tietokoneen kanssa
Viesti Kirjoittaja maxima »
Lillan kirjoitti:Suuni on ?€%&/:n kipeä edelleen, särkylääkkeet eivät auta. Menispä tämä pian jo ohi.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Herää kysymys: Mitä paketissa oli? Vai saitko sitä auki?maxima kirjoitti:Postista tuli lappu, että olen saanut jätti-ison paketin, joka ei mahdu postiluukkuun. Intoa täynnä, tietämättä mitä olen saanut (mitään en ollut tilannut), lähdin postissa käymään ja kun tulin takaisin, yhtä innokkaana pahvipakettia aukaisemaan. Otin sitten tylsän linkkuveitsen ja sillä sai käyttää voimaa kun teippiä avasi. No voimaa tuli käytettyä ja linkkuveitsi lipesi ja voimalla toisen käden peukkuun.Siihenpä tuli 1,5cm pitkä ja varsin syvä haava tuohon kynnen alle/eteen ja verta alko roiskua.
Hetken aikaa paikkailtuani, loppui verenvuoto mutta kipu säilyy vieläkin.
Aijjuuu.. Hehehee... Unohtui.Viizei kirjoitti:Herää kysymys: Mitä paketissa oli? Vai saitko sitä auki?maxima kirjoitti:Postista tuli lappu, että olen saanut jätti-ison paketin, joka ei mahdu postiluukkuun. Intoa täynnä, tietämättä mitä olen saanut (mitään en ollut tilannut), lähdin postissa käymään ja kun tulin takaisin, yhtä innokkaana pahvipakettia aukaisemaan. Otin sitten tylsän linkkuveitsen ja sillä sai käyttää voimaa kun teippiä avasi. No voimaa tuli käytettyä ja linkkuveitsi lipesi ja voimalla toisen käden peukkuun.Siihenpä tuli 1,5cm pitkä ja varsin syvä haava tuohon kynnen alle/eteen ja verta alko roiskua.
Hetken aikaa paikkailtuani, loppui verenvuoto mutta kipu säilyy vieläkin.
![]()
Eli olet tehnyt hyvää työtä.maxima kirjoitti:Aijjuuu.. Hehehee... Unohtui.![]()
Paketissa oli työnantajalta H2O:n varsin tyylikäs urheilukassi, palkintona Etelä-Suomen korkeasta henkilöstökyselyn vastausprosentista. Ajatella, enkä edes itse vastannut kyselyyn!
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Mähän arvsin olisit kuunnelllut U2 musakkia:Viizei kirjoitti:Jäädyin..kerrankin kun jouduin käyttämään bussia niin joudun odottamaan sitä yli 30min tuolla kylmässä..![]()
Viesti Kirjoittaja Jone »
Voi ristus että tuo piisu on hyvä..Salamijakk kirjoitti:Mähän arvsin olisit kuunnelllut U2 musakkia:Viizei kirjoitti:Jäädyin..kerrankin kun jouduin käyttämään bussia niin joudun odottamaan sitä yli 30min tuolla kylmässä..![]()
http://www.youtube.com/watch?v=P8SPeR60lRI
niinJone-51K kirjoitti:Voi ristus että tuo piisu on hyvä..Salamijakk kirjoitti:Mähän arvsin olisit kuunnelllut U2 musakkia:Viizei kirjoitti:Jäädyin..kerrankin kun jouduin käyttämään bussia niin joudun odottamaan sitä yli 30min tuolla kylmässä..![]()
On muuten hitti.Jone-51K kirjoitti:Voi ristus että tuo piisu on hyvä..Salamijakk kirjoitti:Mähän arvsin olisit kuunnelllut U2 musakkia:Viizei kirjoitti:Jäädyin..kerrankin kun jouduin käyttämään bussia niin joudun odottamaan sitä yli 30min tuolla kylmässä..![]()
Mikä helkkarin "muuten hitti"?Viizei kirjoitti:On muuten hitti.Jone-51K kirjoitti:Voi ristus että tuo piisu on hyvä..Salamijakk kirjoitti:Mähän arvsin olisit kuunnelllut U2 musakkia:Viizei kirjoitti:Jäädyin..kerrankin kun jouduin käyttämään bussia niin joudun odottamaan sitä yli 30min tuolla kylmässä..![]()