iPod Touchin käyttökokemuksia
-
-
Viesti Kirjoittaja Caelum »
Itse en ole ainakaan kovin hyvin tuossa onnistunut, vieläkään. Tosin yritys ei ole kovaa ollutkaan.jamo kirjoitti: ? Sokkokäyttö (ylempänä onkin asiaa, mutta pitäisi päästä kokeilemaan itse)
Mikäli löydät alennuskoodin niin Apple Storesta on halvin. Itse tilasin 30€ alennuskoodilla storesta. En kyllä muista mikä se ostoraja noissa 30€ alekoodeissa on, että riittääkö tuohon 8 gigan malliin.? Hankkiako Applelta, Verkkokaupan suoratoimitusena vai mistä?
Sattumoisin olen tulossa Oulua kohti huomenna eli ei ole täysin mahdotonta että pääsit minun yksilöäni kokeilemaan. Mikäli kiinnostaa niin laita vaikka yv:tä niin katsellaan saadaanko jokin aika/paikka järjestettyä.Mitäs sitä muuta... Jossain pitäisi tosiaan päästä kokeilemaan livenä.
Macbook Pro 2,4GHz, 2Gt, 200Gt, GeForce 8600M GT (256Mt)
iPhone 3G 16 Gt (valkoinen)
-
Viesti Kirjoittaja jamo »
Kiitos huonoista uutisista.cheove kirjoitti: ? iPod Radio Remote, toimiiko? EI TOIMI
? FM-lähetin, toimiiko? Ei ainakaan iTrip toiminut (tästä en ole satavarma)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)

Hassuttaa, miksi Applen häiskä sanoi Radio Remoten olevan tuettu (katseli jotain foorumia, josta löysi vastauksen). Parin muun netistä löytämäni jutun perusteella lisäkkeen kytkeminen antaa herjan ja vain äänenvoimakkuuden säätö toimii.
Tähän auttaisi suuresti se, että kaukosäädin toimisi.Caelum kirjoitti: Itse en ole ainakaan kovin hyvin tuossa onnistunut, vieläkään. Tosin yritys ei ole kovaa ollutkaan.
Epäilen. Yleensä alennukset ovat olleet 10 % luokkaa, eli osta 300 €:lla ilman alveia ja saat 30 € hinnasta pois. Alvien kanssa tuo tarkoittaa, että pitää tuhlata 366 €, jotta säästää 30 €.Caelum kirjoitti: Mikäli löydät alennuskoodin niin Apple Storesta on halvin. Itse tilasin 30€ alennuskoodilla storesta. En kyllä muista mikä se ostoraja noissa 30€ alekoodeissa on, että riittääkö tuohon 8 gigan malliin.
Caelum kirjoitti:Sattumoisin olen tulossa Oulua kohti huomenna eli ei ole täysin mahdotonta että pääsit minun yksilöäni kokeilemaan. Mikäli kiinnostaa niin laita vaikka yv:tä niin katsellaan saadaanko jokin aika/paikka järjestettyä.
Tuohan kuulostaisi ihan varteenotettavalta vaihtoehdolta. Voisi saada muutaman kysymysmerkin käännettyä plussiksi. Sopisiko System Expo ja vaikka klo 16 jälkeen? Tuollla voisi muutenkin käydä tutkimassa Nanojen näyttöjä.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Karju »
EDIT: rupesi toimimaan kun syötin wlan verkon nimen ja salasana käsin.
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Appleville »
Kyllä siis minullakin on joka reunassa viivat sammuneita pikseleitä...rasva kirjoitti:Kattokaas kaikki touchin omistajat valoa vasten touchinne näyttöä kirkkaus minimissä. Onko reunoilla semmosen millin paksuudelta sammuneita pikseleitä? Onko vika vai ihan normaalia?
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Touchi ei osaa yhdistää WPA2 verkkoon.
Viesti Kirjoittaja fghs5y65tsrgdg »
Noh, jos tässä viikonloppuna ihmettelisi että mikä häikkää.
-
Re: Touchi ei osaa yhdistää WPA2 verkkoon.
Viesti Kirjoittaja Karju »
Mulla toimii ainaki WPA2 suojaus. tai se on joku wpa2-psk mutta kai sama?Nightguest kirjoitti:Tänään tuli moinen laitos, ja muuten oikein mukava keksintö, mutta ei yhdistä niin millään WPA2 suojattuun verkkoon. Salasanat on oikein ja kaikkea, mutta ei kuulema voida liittyä. Ihme hommaa. Naapurin suojaamattomaan verkkoon kyllä yllätys yllätys osasi hypätä.
-
Re: Touchi ei osaa yhdistää WPA2 verkkoon.
No minulla on myös tuo wpa2-psk. Pitää tänään vielä yrittää säätää tukiasemaa ja muuta. Toinen ongelma heti perään, Touchi ei ymmärrä mitään linkkejä, eikä esimerkiksi tekstikenttiä nettisivuilla voi täyttää. Tämä aiheuttaa pienen ongelman, koska en pysty kirjautumaan työpaikan avoimeen verkkoon, koska ensiksi verkkoon kirjautuessa pitiää näpytellä oma käyttäjätunnus ja salasana webbisivun kenttiin. Eilen kiinnitin jo samaan ongelmaan huomiota muilla webbisivuilla, kenttiä ei voi täyttää ja monissa linkit ei reagoi. Eh, enkö vain osaa vai onko minulle sattunut sunnuntai-kappale?Karju kirjoitti:Mulla toimii ainaki WPA2 suojaus. tai se on joku wpa2-psk mutta kai sama?Nightguest kirjoitti:Tänään tuli moinen laitos, ja muuten oikein mukava keksintö, mutta ei yhdistä niin millään WPA2 suojattuun verkkoon. Salasanat on oikein ja kaikkea, mutta ei kuulema voida liittyä. Ihme hommaa. Naapurin suojaamattomaan verkkoon kyllä yllätys yllätys osasi hypätä.
-
-
Jep, buuttaaminen ratkaisi ongelman. Nyt kun vielä keksisi kuinka tehdä rivinvaihto. Ps. Eka viesti touchilla foorumille...Larkki kirjoitti:Kerran mullakin on esiintynyt toi sama ongelma, safari ei suostu siirtymään linkkeihin tai syöttämään tekstiä. Safarin uudelleen käynnistys auttoi. Buuttaa mieluiten koko laite.
-
Argh, tässähän menee hermot
-
Viesti Kirjoittaja jalo »
Tämän jälkeen toiminut hyvin.Tukiasemana airport extreme.
Kerran olen saanut niin jumiin youtubea katsellessa, että ei reagoinut mihinkään, tilanne laukesi sitten itsestään kun näyttö sammui.
Muuten aivan mahtava laite.
-
Voi olla että juuri tuo verkon nimen piilottaminen aiheuttaa häikkää. Pitääpä ihan testata vaikuttaako asiaan.jalo kirjoitti:Itselläni oli myös ongelmia wlan:n kanssa kunnes otin tukiasemalta verkon nimen piilotuksen pois päältä.
Tämän jälkeen toiminut hyvin.Tukiasemana airport extreme.
Kerran olen saanut niin jumiin youtubea katsellessa, että ei reagoinut mihinkään, tilanne laukesi sitten itsestään kun näyttö sammui.
Muuten aivan mahtava laite.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Reunat kyllä näkyy, mutta eivät ne kuolleita pikseleitä ole.Appleville kirjoitti:Kyllä siis minullakin on joka reunassa viivat sammuneita pikseleitä...rasva kirjoitti:Kattokaas kaikki touchin omistajat valoa vasten touchinne näyttöä kirkkaus minimissä. Onko reunoilla semmosen millin paksuudelta sammuneita pikseleitä? Onko vika vai ihan normaalia?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja growlithe »

iPod Touch 16GB
iPod Shuffle 2GB
Nokia E71 White Steel
-
Viesti Kirjoittaja Caelum »
Täältä pitäisi olla listaa noista Touchin kanssa toimivista vanhoista kilkkeistä. Tosin juuri tällä hetkellä ei näytä toimivan tuo linkki, mutta ehkäpä kohta.growlithe kirjoitti:Nonniih.. Alkaisi olla budjetti siinä kunnossa, että vissiinkin ens viikolla paan Touchin tilaukseen. Kyselisinpä vain, että toimiikohan siinä kaikki samat autoradiojutut (ne FM-hommelit, mitä ne nyt on? Että saa Touchia kuunneltua autoradion kautta) kuin muissakin iPodeissa? Voinko huoleti tilata Apple Storesta Touchin kera minkä tahansa ... FM-radio transmitterin, sekö se oli?Vai onkohan Touchia ylipäätään mahdollista saada toimimaan noissa "normi-iPodien" lisävarusteissa?
Vai olisikohan jotain erityisesti Touchille suositeltavaa radiojutskaa?
Tietysti myös Googlettamalla noita laitteita löytänee tiedon.
Ainakin valmistajan mukaan iTrip toimii Touchin kanssa.
Tietysti myös sellaiset llähettimet mitkä kytketään suoraan tuohon kuulokeporttiin toiminevat, ainakin minun logiikkani mukaan.
Tuossapa nyt muutama.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Macbook Pro 2,4GHz, 2Gt, 200Gt, GeForce 8600M GT (256Mt)
iPhone 3G 16 Gt (valkoinen)
-
Viesti Kirjoittaja MNi »
Mutta sokkona tuota voi käyttää, joka ei kyllä kivaa ole. Ehkä voisi vanhemmalla iPodilla laittaa tuonne viritykset muistiin ja saisi näin pikavalinnoilla vaihdettua taajuudet.
-
-
Viesti Kirjoittaja Macpoika »
Unibody MacBook 2.4GHz C2D | Mac OS X Snow Leopard
-
Viesti Kirjoittaja rasva »
En tarkoittanutkaan, että olisivat kuolleita pikseleitä. Touchini reunat näyyttävät samalta kuin http://plaza.fi/muropaketti/taskumuro/u ... to-vinossa tai http://cache.gizmodo.com/assets/resourc ... G_1724.jpgkallekilponen kirjoitti:Reunat kyllä näkyy, mutta eivät ne kuolleita pikseleitä ole.Appleville kirjoitti:Kyllä siis minullakin on joka reunassa viivat sammuneita pikseleitä...rasva kirjoitti:Kattokaas kaikki touchin omistajat valoa vasten touchinne näyttöä kirkkaus minimissä. Onko reunoilla semmosen millin paksuudelta sammuneita pikseleitä? Onko vika vai ihan normaalia?
Helposti huomattava varsinkin valoa vasten kun on kirkkaus minimi ja näytössä oleva kuva on tumma.
-
Viesti Kirjoittaja psi` »
Eli touchin WiFI ominaissudet ovat aivan turhia vai??
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka