Sain tuossa pari tuntia sitten Touch:in tiedostostot käsiini, poimin sieltä noi suomennokset ja muutaman tein itse kun Touch:ssa ei ihan kaikkia ollut valmiina. Kansion voi ladata tuolta: http://rapidshare.com/files/67805845/_S ... _.zip.html
Kansio sisältää ohjeet.
Edit. Jos linkki katoaa tästä viestä ylläpidon toimesta, niin laittakaa viestiä mulle. Voin lähetellä tiedoston myös sähköpostilla
2. Edit. Jos huomaatte jotain korjattavaa suomennoksissa, niin siitä voi myös laittaa viestiä
3. Edit. Linkki osoittaa uusimpaan versioon. Sisältää kaikki ohjelmat ja muita pikku korjauksia. Ihan koko puhelinta ei ole vielä käännetty, mutta aika pitkällä ollaan. Esim. kaikkia asetuksia en ole vielä löytänyt.
4. Edit. Uusin versio 1.2. Kiitokset iRock:lle.
Viimeksi muokannut Nätti-Nikke, 6.11.2007 klo 13.36. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Nätti-Nikke kirjoitti:
Edit. Jos linkki katoaa tästä viestä ylläpidon toimesta, niin laittakaa viestiä mulle. Voin lähetellä tiedoston myös sähköpostilla
Heh, meinaatkos, että kun Amanita täällä yksinään näyttää hääräävän siivouspuuhissa, taikaluuta voi vahingossa lakaista sun linkkis?
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Nätti-Nikke kirjoitti:Sain tuossa pari tuntia sitten Touch:in tiedostostot käsiini, poimin sieltä noi suomennokset ja muutaman tein itse kun Touch:ssa ei ihan kaikkia ollut valmiina. Kansion voi ladata tuolta: http://rapidshare.com/files/67157658/Su ... iPhone.zip
Kansio sisältää ohjeet.
2. Edit. Jos huomaatte jotain korjattavaa suomennoksissa, niin siitä voi myös laittaa viestiä
Ruutuun ilmestyy " JavaScript File not found". Mitä on jäänyt huomaamatta? Olen myös yrittänyt asentaa ääkkösiä, mutta en ole vielä onnistunut. Mitä mun vielä pitäisi tehdä asentaa ??
Olen yrittänyt sekä puhelimessa että pc:ssä.Puhelimen Safarin kautta sain kyrilliset kirjaimet , mutta en pystynyt millään muuttaa ne skandiksi.
Rapidsharen sivuilta en löydä sopivaa kohdetta mihin latata kyseiset tiedostot???
Nätti-Nikke kirjoitti:Siis lataat sen zip-tiedoston koneelle, avaat sen ja luet ohjeet.
Kiitos , nyt löytyi. En ollut huomannut niitä kissankorkuisia kirjaimia sivun alareunassa. Mutta toimiiko tämä myös versiossa 1.0.2, ja missä sijaitsee tiedostot/System/Library/...etc.
Päävalikko - Mail -> Sähköposti
Päävalikko - Maps -> Kartat
Asetukset - Carrier -> Operaattori
Asetukset - Puhelin - Carrier Palvelut -> Operaattori Palvelut (Täältä
valikosta löytyy pelkkää enkkua.)
Asetukset - Puhelin - TTY -> En tiedä, mitä meinaa, mutta löytyiskö suomennusta
Asetukset - Wifi -> Wlan
Ipod - videot - Jos ei ole videoita lukee no videos -> Ei Videoita
Kamera - Vasen alakulma näppäin - Jos ei kuvia niin alla lukee You can take photos using the camera -> Voit ottaa kuvia käyttämällä kameraa Sherlock
Pörssiohjelmassa ajankohdat on enkuks esim. 1d 1w jne...
Sääohjelmassa menny Fahrenheitit ja celsiukset väärinpäin. Eli celsiuksella näyttää fahrenhaittejä.
Sellanen vielä, että oisko Safari hyvä muuttaa Internet tai kenties jopa Selain? En ole itse varma siitä. Ja olisiko pörssin tilalla hyvä käyttää sanaa Kurssit?
Huomasin iPhonen Sää-widgetissä oudon bugin sen jälkeen kun olin päivittänyt kielen suomeksi. Kun lämpötilayksikkönä on Celsius, lämpötilat näkyvät huomattavasti alhaisempina kuin mitä pitäisi (Farenheitia vastaavina). Kun yksikkönä on Farenheit, lämpötilat näkyvät oikein (celsiusta vastaavina lukuina). Firmiksenä on 1.1.1. Voi olla ettei johdu kielitiedostoista, mutta ajattelin kysyä tässä ketjussa ensin. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?
iRock kirjoitti:Huomasin iPhonen Sää-widgetissä oudon bugin sen jälkeen kun olin päivittänyt kielen suomeksi. Kun lämpötilayksikkönä on Celsius, lämpötilat näkyvät huomattavasti alhaisempina kuin mitä pitäisi (Farenheitia vastaavina). Kun yksikkönä on Farenheit, lämpötilat näkyvät oikein (celsiusta vastaavina lukuina). Firmiksenä on 1.1.1. Voi olla ettei johdu kielitiedostoista, mutta ajattelin kysyä tässä ketjussa ensin. Onko kellään muulla samaa ongelmaa?
Tiettävästi kaikissa 1.1.1 versioissa on sama vika.