Voinhan mä soittaa... mutta ongelma on se, että en mitenkään usko, että saisin vaihdettua omaani santa rosaan. Ja vaikka voisinkin, tarkoittaisi se sitä, että minun tulisi lähettää omani sinne, ja odottaa, että sieltä tulisi santa rosalla varustettu takaisin. Ja sitten on se osto hyvitys juttu, miten sen kanssa sitten kävisi... säädöksi menis.Viizei kirjoitti:Etkä edelleenkään voi soittaa sinne?Blastbeat kirjoitti:Juu, on siinä, mutta silloin en saa ipodia. Kaverini saa Santa Rosan ipodilla. No, mutta ajattelin varmaan palauttaa kaikki, ja ostaa vaikka macpeoplesta tuon uuden version. V***uun koko apple store.
MacBookit päivittyneet Santa Rosaan!
Keskustelua kannettavista
-
Viesti Kirjoittaja Blastbeat »
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Tarkoitin vain, että heidän on tehtävä sama kuin kaverillesi jos meinaavat pitää asiakkaan tyytyväisenä. Mutta, jos et halua taistella niin ei sitten. Säätöä sekin on, jos palautat koneen..Blastbeat kirjoitti:Voinhan mä soittaa... mutta ongelma on se, että en mitenkään usko, että saisin vaihdettua omaani santa rosaan. Ja vaikka voisinkin, tarkoittaisi se sitä, että minun tulisi lähettää omani sinne, ja odottaa, että sieltä tulisi santa rosalla varustettu takaisin. Ja sitten on se osto hyvitys juttu, miten sen kanssa sitten kävisi... säädöksi menis.Viizei kirjoitti:Etkä edelleenkään voi soittaa sinne?Blastbeat kirjoitti:Juu, on siinä, mutta silloin en saa ipodia. Kaverini saa Santa Rosan ipodilla. No, mutta ajattelin varmaan palauttaa kaikki, ja ostaa vaikka macpeoplesta tuon uuden version. V***uun koko apple store.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Onko sulla muuten kokemuksia tuotteiden palauttamisesta apple storeen? Osaatko sanoa miten se käytännössä onnistuu, esim tuleeko tilauksen mukana automaattisesti jokin palautuskaavake?Viizei kirjoitti:Tarkoitin vain, että heidän on tehtävä sama kuin kaverillesi jos meinaavat pitää asiakkaan tyytyväisenä. Mutta, jos et halua taistella niin ei sitten. Säätöä sekin on, jos palautat koneen..Blastbeat kirjoitti:Voinhan mä soittaa... mutta ongelma on se, että en mitenkään usko, että saisin vaihdettua omaani santa rosaan. Ja vaikka voisinkin, tarkoittaisi se sitä, että minun tulisi lähettää omani sinne, ja odottaa, että sieltä tulisi santa rosalla varustettu takaisin. Ja sitten on se osto hyvitys juttu, miten sen kanssa sitten kävisi... säädöksi menis.Viizei kirjoitti:Etkä edelleenkään voi soittaa sinne?Blastbeat kirjoitti:Juu, on siinä, mutta silloin en saa ipodia. Kaverini saa Santa Rosan ipodilla. No, mutta ajattelin varmaan palauttaa kaikki, ja ostaa vaikka macpeoplesta tuon uuden version. V***uun koko apple store.
-
Viesti Kirjoittaja Pertti120 »
Apple Storesta ainakin minulle kerrottiin prosessin menevän käytännössä niin, että tuolta tilausseurantasivulta painetaan "Return items" -painiketta, täytellään/valitaan muutama kenttä ja parin päivän päästä TNT tulee noutamaan koneen, jonka jälkeen rahat palautuvat jahka tilaus on palautunut Applelle.Blastbeat kirjoitti:Onko sulla muuten kokemuksia tuotteiden palauttamisesta apple storeen? Osaatko sanoa miten se käytännössä onnistuu, esim tuleeko tilauksen mukana automaattisesti jokin palautuskaavake?Viizei kirjoitti:Tarkoitin vain, että heidän on tehtävä sama kuin kaverillesi jos meinaavat pitää asiakkaan tyytyväisenä. Mutta, jos et halua taistella niin ei sitten. Säätöä sekin on, jos palautat koneen..Blastbeat kirjoitti:Voinhan mä soittaa... mutta ongelma on se, että en mitenkään usko, että saisin vaihdettua omaani santa rosaan. Ja vaikka voisinkin, tarkoittaisi se sitä, että minun tulisi lähettää omani sinne, ja odottaa, että sieltä tulisi santa rosalla varustettu takaisin. Ja sitten on se osto hyvitys juttu, miten sen kanssa sitten kävisi... säädöksi menis.Viizei kirjoitti: Etkä edelleenkään voi soittaa sinne?
Jos englanti yhtään taittuu, kannattaa lueskella myös tämä: http://promo.euro.apple.com/promo/help/ ... turns.html
-
Toi ohje on muuten selkeä, mutta en todellakaan tajua, mistä löydän order statuksestani tuon kohdan, jossa tilauksen voisi peruuttaa.
Tuolla statukseni shipping optionsissa lukee:
Edit Shipping Options
Your order cannot be changed because your items have either been prepared for shipment or have already shipped. However, you may be able to return them from the Order details page.
To make changes to your default shipping option, go to Your Account.
Ja kun menen tonne ohjeiden mukaan, en löydä tuolta yhtään mitään palauttamiseen liittyvää. Osaisiko joku vielä jeesata?!
....siis mun order details-sivulta ei löydy mitään jutskaa, jonka kautta voisin tehdä palautuksen. Tosin mun tilaus on vasta saapumassa mulle..ehkä palautus on siis mahdollista vasta sitten kun saan sen.
Edit Shipping Options
Your order cannot be changed because your items have either been prepared for shipment or have already shipped. However, you may be able to return them from the Order details page.
Ja kun menen tonne ohjeiden mukaan, en löydä tuolta yhtään mitään palauttamiseen liittyvää. Osaisiko joku vielä jeesata?!
....siis mun order details-sivulta ei löydy mitään jutskaa, jonka kautta voisin tehdä palautuksen. Tosin mun tilaus on vasta saapumassa mulle..ehkä palautus on siis mahdollista vasta sitten kun saan sen.
-
Ahaa nyt löyty tuo namiska, mutta se on harmaana ja ilmoittaa Items on this order are not currently eligible for return.. varmaan johtuu siitä, että tilaus ei vielä ees saapunut.Blastbeat kirjoitti:Toi ohje on muuten selkeä, mutta en todellakaan tajua, mistä löydän order statuksestani tuon kohdan, jossa tilauksen voisi peruuttaa.
Edit Shipping Options
-
-
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Ei.Jonkkis kirjoitti:En jaksa lukea viittä sivua bullshittiä. Kertokaapa tuliko macbookista pelikone nyt sitten?
/---
ap
Isomursu kertoo, että delfiinikaksikko oli emo ja poikanen.
http://gramdel.kapsi.fi/
http://gramdel.kapsi.fi/
-
-
Viesti Kirjoittaja Pertti120 »
Verkkokauppa.comissa näyttäisi ainakin olevan mustaa Santa Rosa -macbookkia varastossa: http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=11122Huppe kirjoitti:Saanko koneen mistään nyt mukaani, perjantaina lähtö reissuun vai käynkö reissun aikana Hong Kongista ostamassa koneen?
Firman varasto, Verkkokauppa ja Humac myyvät ainakin ei-oota.
-
Viesti Kirjoittaja Huppe »
No pistin varuilta valkoisen tilaukseen jos ehtii perjantaiksi niin hyvä, jos ei niin perutaan.Pertti120 kirjoitti:Verkkokauppa.comissa näyttäisi ainakin olevan mustaa Santa Rosa -macbookkia varastossa: http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=11122Huppe kirjoitti:Saanko koneen mistään nyt mukaani, perjantaina lähtö reissuun vai käynkö reissun aikana Hong Kongista ostamassa koneen?
Edelleen jos joku löytää pk-seudulta valkoisen macbookin hyllystä (2.2ghz) niin olisin kiitollinen infosta.
-
Viesti Kirjoittaja KestreL »
Mä olisin erittäin kiitollinen samasta tiedosta.Huppe kirjoitti:No pistin varuilta valkoisen tilaukseen jos ehtii perjantaiksi niin hyvä, jos ei niin perutaan.Pertti120 kirjoitti:Verkkokauppa.comissa näyttäisi ainakin olevan mustaa Santa Rosa -macbookkia varastossa: http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=11122Huppe kirjoitti:Saanko koneen mistään nyt mukaani, perjantaina lähtö reissuun vai käynkö reissun aikana Hong Kongista ostamassa koneen?
Edelleen jos joku löytää pk-seudulta valkoisen macbookin hyllystä (2.2ghz) niin olisin kiitollinen infosta.
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka