Heh, on päässyt vähän nukkumaanmeno venähtämään, kun jäin leikkimään tuon MacBookin kanssa. =n___n= On se kiva laite, kunpa vaan pääsis sillä vielä nettiinkin. Olenkohan minä tyhmä käsittänyt oikein, että minun pitäisi hankkia uusi modeemi. Jotain ajureita on tullut etittyä, mutta eipä ole oikein löytynyt. Vika tosin voi olla etsijässäkin.
Punk Rock kirjoitti:Heh, on päässyt vähän nukkumaanmeno venähtämään, kun jäin leikkimään tuon MacBookin kanssa. =n___n= On se kiva laite, kunpa vaan pääsis sillä vielä nettiinkin. Olenkohan minä tyhmä käsittänyt oikein, että minun pitäisi hankkia uusi modeemi. Jotain ajureita on tullut etittyä, mutta eipä ole oikein löytynyt. Vika tosin voi olla etsijässäkin.
Et varmaankaan tarvi uutta modeemia. Todennäköisyys sille on jotain 1 %
Punk Rock kirjoitti:Heh, on päässyt vähän nukkumaanmeno venähtämään, kun jäin leikkimään tuon MacBookin kanssa. =n___n= On se kiva laite, kunpa vaan pääsis sillä vielä nettiinkin. Olenkohan minä tyhmä käsittänyt oikein, että minun pitäisi hankkia uusi modeemi. Jotain ajureita on tullut etittyä, mutta eipä ole oikein löytynyt. Vika tosin voi olla etsijässäkin.
Noh noh Erno. Kysyjällä oli usb-modeemi eli vika on todellakin siinä.
Noh noh Erno. Kysyjällä oli usb-modeemi eli vika on todellakin siinä.
Mistä olisin voinut tietää, että kysyjällä on usb-modeemi?
Nyt havaitsin, että jokalan tapauksen jälkeen KRP on aktivoitunut liikaa. Vihta mikä sivu tahansa vaatii 10 sekunnin odottelun?
Tämä vielä kostetaan tavalla tai toisella ja jos toinen ei uppo plakkarista löytyy ääretön- merkki, jota en nyt tähän pistänyt jälittämisen, sensuurin pelossa.
Nyt suomalaiset ymmärtämään seuraussuhde tämän valtion, jota demarit, kuoriutumattomat kepulaiset siellä pellolla (ne valkoiset möykyt) sekä aina jyrkät kokoomuslaiset, joista autoa ajavat joutuvat lumipenkkaan ja varovaisimmat ostavat rullaluistimet?
Tähän järkyttävään tyhmyystiivistyy limukkaan meidän pitää luottaa?
ELÄMÄN JA KUOLEMAN VÄLISSÄ ON AIKA, KÄYTITPÄ SEN MITEN TAHANSA
- Salamijakk
Päivällä kävin juurihoidossa, oli jo kertaalleen hoonatut kanavat täynnä jotain ruokaa ja stuffia... Niitä sitten kairailtiin oikein urakalla ja pantiin paikka päälle odottamaan seuraavaa kertaa.
Nyt on sitten NIIN kipeä hammas että ei voi nukkua, syödä, puhua tai edes juoda viskiä. Oon vetäny 4 g ibuprofeenia ja 2 g parasetamolia viimesen 10 h aikana-> ei mitään vaikutusta. No, vesi vanhin voitehista, jääpala auttaa välittömästi ja ulkona 5 min viettänyt märkä ja kylmä pyyhe poskelle niin alkaa helpottaa.
On muuten viheliäistä sanon minä, vaimo pikkujouluissa ja juniori herää kohta syömään...