Pitääkö puhaltaa?Anniel kirjoitti:Minoon kipee
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Tosiaan vesisade on pahinta kaikista varsinkin jos pyöräilee.TheKraken kirjoitti:Ei kyllä pahin on semmonen pieni plussakeli ja räntä.Viizei kirjoitti:Pahin on kylmä ilma ja lumi...
Pari astetta pakkasta, niin kaikilla on mukavaa eikä kastu.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Kettu kuittaa. Ekat napakammat yöpakkaset tilttas auton akut. Nyt pitää hiissata akut laturin päähän ja tsekata onko niistä ensinkään talven yli.Lare kirjoitti: Jos jotain positiivista hakemalla hakee niin nyt selviää, onko auton sähköt kunnossa. Jos ei vikaa ilmene nyt, niin ei ihan heti muutenkaan.
Viesti Kirjoittaja Lare »
En näistä sinun ongelmista tiennyt, mutta olipa kiva kuulla.Jone-51K kirjoitti:Kettu kuittaa. Ekat napakammat yöpakkaset tilttas auton akut. Nyt pitää hiissata akut laturin päähän ja tsekata onko niistä ensinkään talven yli.
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Hommaat leveät renkaat alle, toisin kuin autoissakuriton kirjoitti:Suurempia tietty nuo talviset automiesten ongelmat, mutta miten lie, kun tästä pyörällä töihin lähen, pysynkö pystyssä perille asti![]()
Mitäs luista, mutta jos eväät mänöö..
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Sää ett tiärä mittään. Eipäs irvailla siellä mun työmatkapyöräilyäJouna- kirjoitti:Mää tiärän. Hommaat apupyörät !kuriton kirjoitti:Suurempia tietty nuo talviset automiesten ongelmat, mutta miten lie, kun tästä pyörällä töihin lähen, pysynkö pystyssä perille asti![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Suoraan ajaminen toimii, mutta ei samaa muiden käyttämää uraa pitkinkuriton kirjoitti:Sää ett tiärä mittään. Eipäs irvailla siellä mun työmatkapyöräilyäJouna- kirjoitti:Mää tiärän. Hommaat apupyörät !kuriton kirjoitti:Suurempia tietty nuo talviset automiesten ongelmat, mutta miten lie, kun tästä pyörällä töihin lähen, pysynkö pystyssä perille asti![]()
![]()
Ja pysyin pystyssä, kun menin aina vaan suoraan, samaa uraa kuin muutkin
Viesti Kirjoittaja mutofuto »
EIEIEI! Ei leveitä renkaita... leveet renkaat jää kantamaan sitten siihen lumipöperön päälle, loskan päälle, ja noin 0,5 sekunnin välein humpsahtaa sitten puoleen väliin kinosta, josta joutuu taas reidet hapottaen polkaisemaan itsensä vauhtiin. vaan jos alla on koko ajan sellaiset kapeahkot nastoitetut renkaat, niin ne uppoo suosiolla sinne hankeen valmiiksi, suhisee läpi kuin veitsi voissa.Erño kirjoitti:Hommaat leveät renkaat alle, toisin kuin autoissaMaastopyörällä sutii tosi vikkelästi eteen ja taakse, vlillä sivullekin. Naisten pyörälläkin onnistuu, mutta peilijäällä tahtoo perä vispata, eikä kääntyminen onnistu kallistamalla.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Eipä ole pyörän kanssa sama homma, ainakaan polkupyörän. Maastorenkaalla on paljon parempi ajaa, sillä voi kallistaa enemmän ja muutenkin se suoltaa sen lumen yli, eikä pureudu sen läpi jäähän, eikä siten luiskahda altamutofuto kirjoitti:EIEIEI! Ei leveitä renkaita... leveet renkaat jää kantamaan sitten siihen lumipöperön päälle, loskan päälle, ja noin 0,5 sekunnin välein humpsahtaa sitten puoleen väliin kinosta, josta joutuu taas reidet hapottaen polkaisemaan itsensä vauhtiin. vaan jos alla on koko ajan sellaiset kapeahkot nastoitetut renkaat, niin ne uppoo suosiolla sinne hankeen valmiiksi, suhisee läpi kuin veitsi voissa.Erño kirjoitti:Hommaat leveät renkaat alle, toisin kuin autoissaMaastopyörällä sutii tosi vikkelästi eteen ja taakse, vlillä sivullekin. Naisten pyörälläkin onnistuu, mutta peilijäällä tahtoo perä vispata, eikä kääntyminen onnistu kallistamalla.
minkähän vuoksi esim WRC-autot käyttää talvella kapeita renkaita? ihan vaan siksi että ne uppoaa siitä höttölumesta läpi nopeammin.![]()
todiste. talvirenkaan leveydestä, noin kämmenen levyinen alue on maata vasten noissa ralliautojen renkaissa. joka on aika hävyttömän vähän kun miettii asvalttirallien renkaita, kolmekin kämmentä.