Kaveri on guru eikä silti ole saanut tätä selvitettyä, joen jos se selviää täällä niin johan on ihme... Nimittäin. Päivänä muutamana Adobe CS3 (laillinen, käsittääkseni volume license) lakkasi toimimasta ja heitti seuraavaa lisenssivikaa:
"Olen poistanut CS-paketin käsin, skriptillä ja uninstall-ohjelmalla.
Olen käpälöinyt FlexNet-kansiota.
Vika tuli tiikerissä ja yritän korjata sitä leopardissa."
Että mitä a?
(Kuva ei tahdo näkyä joten olkoon pelkkä linkki, siitäs sai.)
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Mulla on design premiumista seka mac että pc-versiot. Macille asentui heittämällä,mutta PC:ssä sain just ton saman ilmoituksen. No kävin kaikki skriptit ja putsaukset yms yms läpi ja asentelin ja poistin asennuksia useita kertoja, se on pitkä juttu...
Loppujen lopuksi sain homman pelaamaan niin, että kävin lataamassa netistä InDesign CS3 trialin ja asensin sen. Se lähti toimimaan moitteettomasti ja ilmeisesti asennuksen yhteydessä korjaantui joitain jaettuja komponentteja, koska tämän jälkeen myös koko paketti asentui ilman ongelmia.
Tai, no, asennusohjelma tunnisti jo asenneteun indesign-trialin, eikä asentanut täysversiota paketista lainkaan. Pitäisi varmaan poistaa vielä kerran kaikki ja asentaa uudelleen, varmaanikin toimisi tällöin (jostain syystä asennusprosessista puuttuu kokonaan mahdollisuus valita mitä asennetaan tai poistetaan, ko. ikkuna on harmaana, eli voin asentaa tai poistaa aina vain koko paketin kerrallaan)
Poistin käsin kaiken Adobeen viittaavan Application Supportista ja Preferensseistä.
Poistin kaikki tiedostot, joiden nimissä oli CS3.
Poistin koko FlexNet-kansion.