nyt on mulla tuollainen rasittavan puoleinen ongelma!
auttakee joku
aina kun käynnistä koneen uudelleen tulee roskikseeni jotaiin recovered files foldereita.
aina joudun tyhjentämään roskakorin. silti ne tulevat uudelleen käynnistyksen jälkeen taikaisin.
Onkos jollain jotain apua?!?
alkaa meinaan ahistamaan pikkuhiljaa kun aina saa olla tuota tyhjentelemässä!
Kiitoksia jo etukäteen kaikille ketkä tän ratkaisee
Mac Pro 2.8GHz Quad-Core|16Gt|1Tt|Ati 5870 1Gt |MB early(2007)|iPad Wi-Fi+3G 64Gb |iPhone 3G 8Gb
Minäkään en käynnistele konetta juuri koskaan. En edes kuukausittain.
Mutta silti, tein perinteiset kuukkelit tolle lauseelle, koska aiemmin olen itekkin törmännyt nuihin juttuihin. En kyllä enää vähiin aikoihin, ainakaan omalla koneella.
Kysymys kuuluu miten sammutat koneesi, omppuvalikosta vai raa'asti power off?
En tiedä oliko luettu noista linkkejä tuolla ylhäällä. Siellä olikin selvitystä, että jokin softa ei osaa tai kerkeä poistamaan /private/tmp hakemistoon jättämiään tiedostoja, ja käynnistyksen yhteydessä OSX siirtää ne tiedostot roskikseen. Jos sammuttaa koneen power nappulasta suoraan, jää aika varmasti jotain sinne tmp-hakemistoon.
mielestäni nyt tuo asenne että joo älä käynnistä konetta uudelleen ja unoha noi recovered filut on nyt jotenkin pikkasen pielessä....
mielestäni tolle on joku syy että se aina laittaa noi samat filut tonne vaikka poistaisin ne.
joten sanokaa nyt sitten suoraan onko tohon jotain oikeaa keinoa poistaa noi?
tai sitten että teillä ei ole tietoa miten ne poistaa. lopullisesti.
Mac Pro 2.8GHz Quad-Core|16Gt|1Tt|Ati 5870 1Gt |MB early(2007)|iPad Wi-Fi+3G 64Gb |iPhone 3G 8Gb
kermit kirjoitti:Tuolla nyt ei vain poisteta ongelman syytä.
Totta, mutta syyn poistaminen vaatiikiin jo melkoista käyttiksen puukotusta, koska tuo on muistaakseni ihan tunnettu Tigerin ominaisuus. Leopardissahan noita ei ilmeisesti ilmaannu, vai onko jollakulla toisenlaisia kokemuksia?
Ominaisuus on se, että käynnistyksen yhteydessä tempistä löydetyt tavarat heitetään roskakoriin näytille olisiko niissä mahdollisesti jotain tarpeellista. Minun nähdäkseni ongelman ydin on siinä, että miksi temppiin jää tavaraa kun ohjelmat ja järjestelmä on sammutettu kunnialla. Onko mahdollisesti kyseessä jokin huonosti käyttäytyvä softa, joka hylkää omia väliaikaistiedostoja sinne.