Aha. Jos sämpylä haiskahtaa sillille, on kyse iltapäiväkaffeista?amanita kirjoitti:---tulin viä pikkaseks aikaa.....noi on siis tietysti meidän ilta(päivä)kahveihin....Jamac kirjoitti:Ei, mä tein sämpylöitä.
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja Miklu »
En mä ujona poikana uskalla sun mukaan lähteä. Mä meen nukkumaan. Ja sä oot sitä paitsi Turuust.amanita kirjoitti:Nyt tää meno saa loppua, mää bannaan itteni tästä kisasta, ja otan noi poijjaat mukaani.....
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Joskus vaan hassuttaa,mikastus kirjoitti:![]()
nuille teijän söpötyksille. Hahatus on ollu päivän pelastus..
Eipä näy pelastavaa laivaa, puoli homppua vaivaantuneena taskua kaivaa, ja pelastuspurjetta reivaa. Parempi nyt heti mennä seivaan, ku on mahollisuus meinaan. Myöhemmin ehkä vielä sitä silliä veivaan. No eivaan..
edit. mitä heevettiä tääkin ny tarkotti..? meen ny taas pois, vaikka aina tuunki takasi..
Viesti Kirjoittaja alucard »
Viesti Kirjoittaja power »
Viesti Kirjoittaja alucard »
...amanita kirjoitti:Systeemiinhän kuuluu arvuutella ja tiristellä pikku hiljaa lisää tietoa. Siispä, olenko lainkaan oikeilla linjoilla, kun olen saanut nyt kasaan seuraavaa alkuvihjeen perusteella:
elämän aan ja oon väli oil äao????
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Toihan toimisi Mac-maailmassa, miten hompussakin teherään.amanita kirjoitti:Tiäteski sillä on häntä siksi että kun ne rotat kulkee pimeessä, niin ne pitää edellä kulkevan hännästä kiinni, jotteivät eksy toisistaan.![]()
Viesti Kirjoittaja power »