Quicktime, flip4mac, mtv3 nettitv....
Keskustelua ohjelmista ja Mac App Storesta.
-
Quicktime, flip4mac, mtv3 nettitv....
Viesti Kirjoittaja mylman »
Ongelma! Apua!
Yritän ladata uutislähetystä jossa itse esiinnyn. kysymys on 11.11. päivän kymppiuutisista. Sain sunnuntina toimimaan systeemin ja katottua, mutta nyt en enää! Auttakaa! Missä vikä ja mitä teen väärin! ilmoittaa siis quicktimessa että URL ei kelpaa.... Mittee!!!!????
Yritän ladata uutislähetystä jossa itse esiinnyn. kysymys on 11.11. päivän kymppiuutisista. Sain sunnuntina toimimaan systeemin ja katottua, mutta nyt en enää! Auttakaa! Missä vikä ja mitä teen väärin! ilmoittaa siis quicktimessa että URL ei kelpaa.... Mittee!!!!????
iPod 4G | iPhone | iPhone 3Gs | iPad | MacBookPro | iMac 21.5"
-
Viesti Kirjoittaja Monte-Cristo »
Jännä juttu, vanhempieni iMac sanoo samaa (siis että URL ei kelpaa) Ylen Areenassa. Omalla MacBookillanikaan Areena ei ensin pelittänyt, kunnes sitten yksi kerta vaan päättivätkin toimia.Nämä WMV-/Flip4Mac-toimimiset ja -toimimattomuudet tuntuvat olevan tykkänään henkimaailman asioita.
MacBook Pro 13" mid-2010 karvalakki 750 Gt
-
-
Been there done that! ei auta. Eihän niitten nyt jumankauta pitäis mitään henkimaailman hommia olla. On toiminu toissa päivänä mutta ei tänäänn. Mitä ihmettä?
Käynnistin koneenkin ja asentelin uuden flip4macinkin. Mitä helkkaria? APUA?
-
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Eikö joku joskus sanonut että ääkköset tiedostonimissä haittaa toimintaa, olisko tässäkin tapauksessa eli toimiiko jotkut muut pätkät?mylman kirjoitti:Been there done that! ei auta. Eihän niitten nyt jumankauta pitäis mitään henkimaailman hommia olla. On toiminu toissa päivänä mutta ei tänäänn. Mitä ihmettä?
Siis maikkarin kymppiuutiset ja mikä niistä pätkistä?
EDIT: Varmistetaan vielä, olet sulkenut selaimen kokonaan niinkuin quit?
EDIT2: Mulla Safari 2.0.4.
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viimeksi muokannut Sherukka, 13.11.2007 klo 22.44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
-
Joo. Suljin safarin niinq quit ja sitten caminoonkaan vaihto ei auttanut.
Sieltä sivuilta voi testata että toimiiko mun koneella niin se sanoo että muuten ok, mutta windows mediaplayeria ei oo... No ei totta hitossa oo kun oon siitä eroon päässy. Siis selvennys vielä myös minulta. Sain sunnuntain seitsemän uutiset näkymään sunnuntaina. Sitten kun piti saada kymppi näkyviin niin eipä näkyny sillon, eikä nyt vielä kään. Työpaikan puuceella saan kyllä näkyviin kun on tuo windows. mutta täältä taas en saa sitä tallennettua ja vietyä kotiin. ääääääärrrrrrr!![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Sieltä sivuilta voi testata että toimiiko mun koneella niin se sanoo että muuten ok, mutta windows mediaplayeria ei oo... No ei totta hitossa oo kun oon siitä eroon päässy. Siis selvennys vielä myös minulta. Sain sunnuntain seitsemän uutiset näkymään sunnuntaina. Sitten kun piti saada kymppi näkyviin niin eipä näkyny sillon, eikä nyt vielä kään. Työpaikan puuceella saan kyllä näkyviin kun on tuo windows. mutta täältä taas en saa sitä tallennettua ja vietyä kotiin. ääääääärrrrrrr!
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Niin tarviin vieläkin apua. Viittistkö joku kokeilla että onko vika mulla vaiko Mtv:n päässä. Olen ylläolevat asiat jo tehnyt ja päivittänyt 10.4.11 päivityksenkin, mutta nathing. caminolla ei onnistu, koska sekin käyttää quicktimen flip4mac pluginia.... Auttakkee!
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Jaahas, mulla ei näy mtv3:sta mitään videon yritystäkään eli uutissivuston linkit ei reagoi. Katotaas kuinka on win-puolella.
No Visvassa linkit toimii. Onkohan tää nyt oikein Leopard-issue, kun ei Operakaan auta OS X:ssä.
Kokeillaas sitten Firefoksia.
Sama juttu, uutiset-sivulta ei pääse mihkään videota sisältävään juttuun.
No Visvassa linkit toimii. Onkohan tää nyt oikein Leopard-issue, kun ei Operakaan auta OS X:ssä.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Sama juttu, uutiset-sivulta ei pääse mihkään videota sisältävään juttuun.
Viimeksi muokannut Repe Ruutikallo, 15.11.2007 klo 12.54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Mulla toimii makkarin videot Intel MacBook 10.4.10:llä ja Safarilla 2.0.4 & Caminolla.MacFinn kirjoitti:Eikös se ollut niin, että MTV3 viimeksi videoitaan uusiessaan teki jotain, joka sulki Macit ulos. Nyt ei toimi oikeastaan mikään kuin vahingossa, eniten mainokset.
Mutta ei väkisin.
-
ELi tiikerissä Safari 2.04 uudemmalla ei pelaa eikä lepardilla! Prkl. no Maikkari on muutenkin hanurista, mutta kun oisin ollu ite niissä uutisissa ja halunnu klipin aikalaatikkooni! No täytyy keksiä jotain sitten!
Kiitos kaunis avusta!
Kiitos kaunis avusta!
-
-
Oisko niillä joku ip-blokkaus, jos huomaavat mäkkipohjasen jutun. Nimittäin mä sain kerran ulos sieltä seiskan uutiset ja sen jälkee toppas junttilan tuvan seinään kun kuuluisa paska. Jos niin on niin alkaa boikotti.
En nimittäin ymmärrä mikä ongelma maikkarilla on! Jos ilmaiseksi saa katsoa uutisia, niin miks niitä ei saa ladata. Mutuenhan kaikki muu katselu maksaa, joten senkin jälkeen niitä voisi ihan yhtä lailla ladata, kun on maksanut. Lähinnä v#&%¤taa tämmönen meininki!
En nimittäin ymmärrä mikä ongelma maikkarilla on! Jos ilmaiseksi saa katsoa uutisia, niin miks niitä ei saa ladata. Mutuenhan kaikki muu katselu maksaa, joten senkin jälkeen niitä voisi ihan yhtä lailla ladata, kun on maksanut. Lähinnä v#&%¤taa tämmönen meininki!
-
Hehe, keksin ainakin uusimmalla Safarilla 3.0.4 toimivan kiertotien tuohon maikkarin netti-telkkariin.
Keksin laittaa siihen ikkunaan View -valikosta Show Tab Bar ja raahasin tämän jälkeen tuon välilehden ulos jotta siitä tulisi oma 'oikea' ikkuna.
Katso ja hämmästy, siinä ne videot sitten toimivat! 8)
EDIT: No nyt ne toimivat muutenkin, ota tästä nyt selvää!?!? Tuota kikkaa voi kokeilla jos vaikka auttaisi? Kokeilkaa skaalata ikkunaa myös tämän jälkeen.
EDIT2: Kun suljen Safarin kokonaan niin tuo kikka näyttäisi minulla pelaavan joka kerta. Huom! Minulla on flip4mac beta-versio 2.2.0.39 suoraan flip4mac sivuilta, jos tällä olisi merkitystä. Flip4Mac Browser -sivulla ainoa täppä joka on päällä on Maintain aspect ratio. Player -sivulla päällä ovat Open local... sekä Open AVI files.
Keksin laittaa siihen ikkunaan View -valikosta Show Tab Bar ja raahasin tämän jälkeen tuon välilehden ulos jotta siitä tulisi oma 'oikea' ikkuna.
Katso ja hämmästy, siinä ne videot sitten toimivat! 8)
EDIT: No nyt ne toimivat muutenkin, ota tästä nyt selvää!?!? Tuota kikkaa voi kokeilla jos vaikka auttaisi? Kokeilkaa skaalata ikkunaa myös tämän jälkeen.
EDIT2: Kun suljen Safarin kokonaan niin tuo kikka näyttäisi minulla pelaavan joka kerta. Huom! Minulla on flip4mac beta-versio 2.2.0.39 suoraan flip4mac sivuilta, jos tällä olisi merkitystä. Flip4Mac Browser -sivulla ainoa täppä joka on päällä on Maintain aspect ratio. Player -sivulla päällä ovat Open local... sekä Open AVI files.
Viimeksi muokannut Sherukka, 16.11.2007 klo 22.12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
-
-
-
-
Hehe, käyttääkö maikkarin videot nyt sitten edes wmv:tä? ![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
EDIT: Otin Save as source yhdestä videosta ja kyllä siihen tarjosi nimi.wmv:tä.
EDIT2: Huom! "Minulla on flip4mac beta-versio 2.2.0.39 suoraan flip4mac sivuilta"
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
EDIT: Otin Save as source yhdestä videosta ja kyllä siihen tarjosi nimi.wmv:tä.
EDIT2: Huom! "Minulla on flip4mac beta-versio 2.2.0.39 suoraan flip4mac sivuilta"
Viimeksi muokannut Sherukka, 16.11.2007 klo 22.27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Jiiel »
Olisiko aihetta avata uusi ketju, jossa teema olisi Maikkarin, Ylen ym:n weppi-tv:n näkyminen Macilla?
MInulla oli vast'ikään koneella iso rysäys, kun Safarin tuoreimman beetan asennus sotki kaiken (ongelmat ylipäänsä alkoivat kesäkuussa, juuri Safarin beetan asennuksen myötä, mutta mitään tosi vakavaa ei ole ollut). Piti korjata asennus-dvd:ltä käsin... Sen jälkeen juuri liikkuvan kuvan katsominen on ollut ongelma. Flip4Mac, Real ym. päivitetty tuoreimpiin versioihin, käyttis 10.4.11:een jne. Tsekkasin juuri Ylen Areenalta tuoreimman "Lauantaiseuran". Ääni kuuluu, mutta kuva pelkkää digisotkua: värikästä lumisadetta, jonka seassa lienee jonkinlaisia hahmoja. Luulin vain tämän krässänneen koneen ongelmaksi, mutta näyttääkin yleisemmältä ongelmalta. Ja pahinta on, kun ei tiedä mistä kävisi ongelmaa selvittämään. Tällä hetkellä käytössä lienee viimeisin stable-Flip4Mac.
Vilkaisin ketjun nimeä - tämähän on se oikea ketju... Siis meinaatte, että pitäisi kokeilla Flip4Macin tuoreinta betaa? Safari-kokeilut eivät oikein innosta: vuoden 1989 jälkeen pahimman beetan aiheuttaman tuhon on tuottanut Macilla Applen oma softa. Melkoisen kehnoa.
MInulla oli vast'ikään koneella iso rysäys, kun Safarin tuoreimman beetan asennus sotki kaiken (ongelmat ylipäänsä alkoivat kesäkuussa, juuri Safarin beetan asennuksen myötä, mutta mitään tosi vakavaa ei ole ollut). Piti korjata asennus-dvd:ltä käsin... Sen jälkeen juuri liikkuvan kuvan katsominen on ollut ongelma. Flip4Mac, Real ym. päivitetty tuoreimpiin versioihin, käyttis 10.4.11:een jne. Tsekkasin juuri Ylen Areenalta tuoreimman "Lauantaiseuran". Ääni kuuluu, mutta kuva pelkkää digisotkua: värikästä lumisadetta, jonka seassa lienee jonkinlaisia hahmoja. Luulin vain tämän krässänneen koneen ongelmaksi, mutta näyttääkin yleisemmältä ongelmalta. Ja pahinta on, kun ei tiedä mistä kävisi ongelmaa selvittämään. Tällä hetkellä käytössä lienee viimeisin stable-Flip4Mac.
Vilkaisin ketjun nimeä - tämähän on se oikea ketju... Siis meinaatte, että pitäisi kokeilla Flip4Macin tuoreinta betaa? Safari-kokeilut eivät oikein innosta: vuoden 1989 jälkeen pahimman beetan aiheuttaman tuhon on tuottanut Macilla Applen oma softa. Melkoisen kehnoa.
-
Juujuujuuu! Eli upgragedin....Sherukka kirjoitti:Hieno homma! ...mutta eikö tämä beta ole sittenkin uudempi 2.2.0.39?mylman kirjoitti:Jo toimii kun downgradetin tohon beta versioon flip4macista....
Juujuujuu... kiitos avusta. On se mystistä...
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka