Minun ääneni voisi saada vaikka hompun feminiini modenita

Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Lieneekö jo konkretisoitunut se varaus väestötietoihinkin uuden ihmistaimenen muodossa?MarQ kirjoitti:iha turhaa. se o varattuTicky kirjoitti:Kyllä mun ääneni tänä vuonna menee riinalle... Aina asiallisia viestejä lähettänyt on hän.
Lue muutama viesti taaksepäin.alucard kirjoitti:???Repe Ruutikallo kirjoitti:Eihän se oo vapaa?alucard kirjoitti:Lähtee minunkin ääneni feminiiniseen suuntaan->Amanita!
Nyt en oikein tajunnut. Selitä
Musta tuntuu, että Salamijakk ei monen kilpailusuorituksensa osalta läpäisisi doping-testiä... Me muut jotka yleensä (joskin poikkeuksin) raapustelemme tänne pelkkien geeniemme varassa, joudumme antamaan hänelle kohtuuttomasti tasoitusta!zemex kirjoitti:Minun on sitten pakko tässä sanoa, että Salamijakk
Piristävää lukea herran höpötyksiä
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Varmaan kyllä. Tää on tämmöstä lämmittelyä ja tähdättyjä kylmälaukauksia.TheKraken kirjoitti:Eikös tätä uutta äänestystä varten kannattaisi avata ihan uusi topic? Tämän jälkeen voisi vaikka tämmösellä huutoäänestyksellä ottaa vastaan sopivat ehdokkaat ja tämän jälkeen voisi tehdä ihan aiheesta äänestyksen sovituilla ehdokkailla. Näin saisi varmasti tarkan tuloksen ja moni voisi uskaltautua äänestämään, kun ei olisi pakko kertoa kuka on äänen takana?
Viesti Kirjoittaja amanita »
TheKraken kirjoitti:Eikös tätä uutta äänestystä varten kannattaisi avata ihan uusi topic? Tämän jälkeen voisi vaikka tämmösellä huutoäänestyksellä ottaa vastaan sopivat ehdokkaat ja tämän jälkeen voisi tehdä ihan aiheesta äänestyksen sovituilla ehdokkailla. Näin saisi varmasti tarkan tuloksen ja moni voisi uskaltautua äänestämään, kun ei olisi pakko kertoa kuka on äänen takana?
Viesti Kirjoittaja amanita »