http://www.logickeyboard.com/
Oon miettinyt, että olisko tollanen kätevä Logic Pro:n kanssa. Toi malli käsittääkseni tukee muidenkin Apple-ohjelmien shortcutteja. Oliko vielä joku värikoodinäppäimistö, joka oli suunniteltu vain Logicille? Humacissa taisin nähdä vilaukselta myös jonkun mallin. Kokemuksia? Onko hintansa arvoinen?
Logic-näppis
Kaikki ääneen ja musiikin tekoon liittyvä.
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Humacilla taitaa olla toi just sama hyllyssä. Onhan nuo käteviä, sitä ei voi kieltää, mutta 150 euron hinta on vähän turhan suolainen.
Olen silti kyllä vastaavaa FCP-näppistä harkinnut.
Isoin miinus taitaa silti olla se, että tuosta ei suomi/ruotsi-versiota taida olla.
Olen silti kyllä vastaavaa FCP-näppistä harkinnut.
Isoin miinus taitaa silti olla se, että tuosta ei suomi/ruotsi-versiota taida olla.
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
On kyllä suolainen tuo hinta..
Tää vois olla ok. Pitää päästä ensin vaan tunnustelemaan millainen on tuo tuntuma.

Tämmönen ollut muutaman vuoden vasemmassa kädessä jo on tosi hyvä audio ja kuvahommissa. Tai toimii se vaikka ihan iTunesissakin..Suosittelen testiä. Tectorissa taitaa olla hyllytavarana.

Tää vois olla ok. Pitää päästä ensin vaan tunnustelemaan millainen on tuo tuntuma.

Tämmönen ollut muutaman vuoden vasemmassa kädessä jo on tosi hyvä audio ja kuvahommissa. Tai toimii se vaikka ihan iTunesissakin..Suosittelen testiä. Tectorissa taitaa olla hyllytavarana.

-
Viesti Kirjoittaja Soundwise »
Itse olen hankkinut silikoni näppis coverit (FCP, ProTools) täältä: KBCovers. Suojaavat muutenkin näppistä hyvin, eikä tarvitse eri ohjelmia varten vaihtaa näppistä. Tuntuma on tosi hyvä. Uusiin slim malleihin on tulossa euroopan coverit muutaman viikon sisällä.
-
Täältä Shuttle Prolle useita ääniä kanssa!
Tuota työssä käytellyt useasti ja sen kanssa kun tarpeeksi pelaa, niin sitä alkaa kaipaamaan ihan yhtä usein kuin hiirtä. Vaikka aluksi voi tuntuakin, ettei noin monella merkkaamattomalla napilla tee mitään, niin ne kyllä uppoaa parissa päivässä selkärankaan ja sen jälkeen ei voi tajuta miten osasi elää ilman sitä.
Tuota työssä käytellyt useasti ja sen kanssa kun tarpeeksi pelaa, niin sitä alkaa kaipaamaan ihan yhtä usein kuin hiirtä. Vaikka aluksi voi tuntuakin, ettei noin monella merkkaamattomalla napilla tee mitään, niin ne kyllä uppoaa parissa päivässä selkärankaan ja sen jälkeen ei voi tajuta miten osasi elää ilman sitä.
-
Olenko mää vain sokea, vai eikö tuolla tosiaan ole Logiciin mitään? Löytyy kyllä vaikka World of Warcraftiin, mutta Logicia en tosiaan löydä.Soundwise kirjoitti:Itse olen hankkinut silikoni näppis coverit (FCP, ProTools) täältä: KBCovers. Suojaavat muutenkin näppistä hyvin, eikä tarvitse eri ohjelmia varten vaihtaa näppistä. Tuntuma on tosi hyvä. Uusiin slim malleihin on tulossa euroopan coverit muutaman viikon sisällä.
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Editti on kyllä vikkelää kun kädet pysyy hiirellä ja toinen Shuttlella. Sisäkehässa mulla on zoom in/out ja ulkokehässä kelaus ees/taas hidastetusta/vikkelään. Nappuloissa lokaattoreita, copy, paste, delete jne..TheKraken kirjoitti:Täältä Shuttle Prolle useita ääniä kanssa!
-
Viesti Kirjoittaja Soundwise »
Shuttle on täälläkin ollut jonnin aikaa käytössä. Zoomi sisäkehälle on mainio vinkki. Täytyypä kokeilla.Jone-51K kirjoitti:Editti on kyllä vikkelää kun kädet pysyy hiirellä ja toinen Shuttlella. Sisäkehässa mulla on zoom in/out ja ulkokehässä kelaus ees/taas hidastetusta/vikkelään. Nappuloissa lokaattoreita, copy, paste, delete jne..TheKraken kirjoitti:Täältä Shuttle Prolle useita ääniä kanssa!
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka