abg kirjoitti:Moi,
Osaisko joku sano mistä mahtaa olla kyse, kun torrentteja ladatessa nettiyhteys katkeaa jatkuvasti? Buutatan modemin niin yhteys tulee takas. Torrentti lataa maksimissaan tunnin ja sit katkee yhteys, hieman ärsyttävää! Azureus ja TeleWell modemi käytössä.
kiitos
Onko tietoliikenne jompaan kumpaan suuntaan koko ajan ihan tapissa? Jos, niin kannattaa jättää pikkasen "head roomia". Esim. jos sulla on yhteys ulospäin 512kbps, niin rajota Azureuksessa se upload arvoon 45kt/s.
Voi siinä modeemissa tosin olla jotain vikaakin.
Niin joo siinä pitää olla vähän väljää tai se modemi ylikuormittuu, tai jotain.
Luulisin modemin olevan ihan kunnossa. Koskaa muuten se ei pätki, heti kun laittaa torrentti ohjelman päälle niin alkaa pätkiminen.
abg kirjoitti:Moi,
Osaisko joku sano mistä mahtaa olla kyse, kun torrentteja ladatessa nettiyhteys katkeaa jatkuvasti? Buutatan modemin niin yhteys tulee takas. Torrentti lataa maksimissaan tunnin ja sit katkee yhteys, hieman ärsyttävää! Azureus ja TeleWell modemi käytössä.
kiitos
Onko tietoliikenne jompaan kumpaan suuntaan koko ajan ihan tapissa? Jos, niin kannattaa jättää pikkasen "head roomia". Esim. jos sulla on yhteys ulospäin 512kbps, niin rajota Azureuksessa se upload arvoon 45kt/s.
Voi siinä modeemissa tosin olla jotain vikaakin.
Niin joo siinä pitää olla vähän väljää tai se modemi ylikuormittuu, tai jotain.
Luulisin modemin olevan ihan kunnossa. Koskaa muuten se ei pätki, heti kun laittaa torrentti ohjelman päälle niin alkaa pätkiminen.
Testaan rajottaa tota nopeutta.
Normaalissa nettiliikenteessä liikkuu koneelta tavaraa ja tavaraa koneelle korkeintaan muutamilta tahoilta kerrallaaan. Isompien torrenttien kanssa modeemisi voi olla yhteydessä satoihin toisiin koneisiin.
Tämä siis kuormittaa vanhempia modeemeja reilusti ja aiheuttaa pätkimistä. Uudempi modeemi yleensä tilanteen ratkaisee.
abg kirjoitti:Miten vanhoja tarkotat? Toi on jotain 3-4 vuotta vanha, varmaan riittää.
Ei toi nepeuden rajoittaminen auttanut pätkimiseen.
Hommaa uudempi. Niissä on tehokkaammat prossut.
MacBook Pro 13" 4/750 GB + 6 HDD
iPhone 3G 16
FJS tornikone: Scientific Linux 6.1
"If it makes money... We don't make a lot of money, not to start out... We'll figure out how to make money on the community perhaps later."
-Steve Ballmer
TheKraken kirjoitti:...Ja sama portti ja samat säädöt oli testitilanteessa kummassakin.
Minkäslaiset reiät Leopardin palomuuriin pitää puhkoa, että Transmission alkaa toimia? Tällä hetkellä päällä vain palomuurin keskimmäinen vaihtoehto eli "päästä vain tärkeimmät". Anyone? Eka macin torrenttiohjelma käytössä
Mikä hakuohjelma olisi sopiva macille eli musiikkia ja muutamia elokuvia hakisin ei sen kummempia, niin mikä olisi macin kanssa yhtensopiva kun useat ohjelmat eivät sovi.
Xtorrentin ostajilta kysyisin, että ostitteko samalla "Lifetime Upgrades" -option 10 dollarilla, vai onko kyseessä täysin rahastuskikka? Itse harkitsen vakavasti kyseisen ohjelman ostamista.
Husky kirjoitti:Xtorrentin ostajilta kysyisin, että ostitteko samalla "Lifetime Upgrades" -option 10 dollarilla, vai onko kyseessä täysin rahastuskikka? Itse harkitsen vakavasti kyseisen ohjelman ostamista.
En ostanut kuin sen "tavallisen " sortin. Ohjelma on loistava ja toimii Leopardissa mutkitta! Siihenhän voi itse lisätä niitä hakukohteitakin nippukaupalla.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Husky kirjoitti:Xtorrentin ostajilta kysyisin, että ostitteko samalla "Lifetime Upgrades" -option 10 dollarilla, vai onko kyseessä täysin rahastuskikka? Itse harkitsen vakavasti kyseisen ohjelman ostamista.
Ostin myös tuon "lifetime upgrade and support" lisän koska 10 taalaa ei nyt niin iso summa ole.
xTorrent on hyvä tuote ja löytää todella hyvin haun mukaan.
Mua vaivaa jokaisen torrent-softan kanssa vieläkin sama ongelma, eli tavara valuu todella hitaasti.
Kaikki tarvittavat reiät on auottu niin ohjelmista kuin käyttiksestäkin. Missä vika?
Ääni täältäkin myös Xtorrentille. Kyllähän se muutaman kympin maksoi, mutta kyllä kannatti... ainakin toistaiseksi. En nyt väitä, että Transmission toivoton ohjelma olisi, mutta Xtorrent vain tekee sen paremmin.
Erño kirjoitti:Mua vaivaa jokaisen torrent-softan kanssa vieläkin sama ongelma, eli tavara valuu todella hitaasti.
Kaikki tarvittavat reiät on auottu niin ohjelmista kuin käyttiksestäkin. Missä vika?
Onko portit avattu myös mahdollisesta reitittimestä tms muusta ulkoisesta laitteesta, voisit esim. asentaa Azureuksen ja ajaa nat testin. Ongelmia voi myös aiheutua jos on joku taloyhtiön kesken jaettu netti jolloin se reititin on tyyliin taloyhtiön kellarissa etkä pääse portteja availemaan mailmalle. Nimimerkillä kokemusta on.