uusi iPhonen omistaja apua vailla=)
-
uusi iPhonen omistaja apua vailla=)
Viesti Kirjoittaja safiiri »
Pitkäaikaisena omppukäyttäjänä tuskin jaksan odottaa, mutta naisen vaistoni sanoo ettei kannata yksin laitetta alkaa räpläämään.
Voiko joku auttaa minua aukaisemaan uuden leluni???
laittakaa viestiä jos Helsingin alueelta löytyy joku herrasmies/ nainen, joka voisi auttaa neitoa hädässä=)
yksityisviestiä?
-
Viesti Kirjoittaja 997S »
Ton ohjeilla tein itse eilen, ei vaadi muutakuin et käytössä
on wi-fi verkko, ja tietysti tietokone josta lukea ohjeet.
Yksinkertainen ja nopea. Mulla onnistui ainakin 100%
Itse pidin AT&T kortin ihan loppuun asti koneessa,
vaihdoin vasta kun puhelin oli kunnossa omaan simmiin.
-
-
pitää varmaan yrittää itse?
juu ei tunnu löytyvän.p-veli kirjoitti:Ei taida Helsingistä löytyä herrasmiehiä...
pelottaa itse tehdä avaus, mutta saahan luurin nollattua, jos menee ihan pieleen =)
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
-
-
=)
kiitos=) en tiedä miten kummassa jaksaisin odottaa sunnuntaihin asti. juu. maccejä löytyy 3 kipaletta, kaksi läppäria ja yksi pöytämalli =)Wespa kirjoitti:Löytyyhän sulta macci ja wlan-yhteys? Jos nyt ketään ei ilmaannu sunnuntaihin mennessä niin voinhan minä poiketa sen tekemään. Vaikeaa se ei ole, mutta tarkkana kannattaa olla varsinkin sen suhteen mikä firmis luurissa on nyt sisällä.
mistä näen sen mikä firmware siinä on sisällä?
olen siis juuri aukaissut paketin ja ajattelin yrittää itse =)
-
Re: =)
Viesti Kirjoittaja mara »
Kokeile ihmeessä. Ohjeet hyvin helpot. Avasin oman luurini toissapäivänä samoilla ja aikaa meni 10 min.safiiri kirjoitti:kiitos=) en tiedä miten kummassa jaksaisin odottaa sunnuntaihin asti. juu. maccejä löytyy 3 kipaletta, kaksi läppäria ja yksi pöytämalli =)Wespa kirjoitti:Löytyyhän sulta macci ja wlan-yhteys? Jos nyt ketään ei ilmaannu sunnuntaihin mennessä niin voinhan minä poiketa sen tekemään. Vaikeaa se ei ole, mutta tarkkana kannattaa olla varsinkin sen suhteen mikä firmis luurissa on nyt sisällä.
p.s. firmwaren tarkistus ja kaikki löytyvät kyseisistä ohjeista.
-
Viesti Kirjoittaja Tigger »
Mistä ostit luurin ja koska? Pystytkö kertomaan paketin viivakooditarrasta löytyvän sarjanumeron 4. ja 5. numeron; ne kertovat yhdessä laitteen valmistusviikon. Oma puhelin menee ostoon huomenna ja ihan mielenkiinnosta kyselen, minkä ikäisiä luureja porukka on saanut.safiiri kirjoitti:mistä näen sen mikä firmware siinä on sisällä?
Jenkkipuhelimissa vko 45 --> on varmasti uudella firmiksellä ja tätä on esiintynyt jopa useamman viikon vanhemmissakin luureissa. Vanhaakin varastoa lienee vielä todella monissa kaupoissa jäljellä, kunhan valitsee jonkun pienemmän kioskin sen kaupungin komeimman flagship-storen sijaan.
-
mulla on numerot 41 ja ei siis ole se uusin... olen jo melkein aukaissut luurin =)Tigger kirjoitti:Mistä ostit luurin ja koska? Pystytkö kertomaan paketin viivakooditarrasta löytyvän sarjanumeron 4. ja 5. numeron; ne kertovat yhdessä laitteen valmistusviikon. Oma puhelin menee ostoon huomenna ja ihan mielenkiinnosta kyselen, minkä ikäisiä luureja porukka on saanut.safiiri kirjoitti:mistä näen sen mikä firmware siinä on sisällä?
Jenkkipuhelimissa vko 45 --> on varmasti uudella firmiksellä ja tätä on esiintynyt jopa useamman viikon vanhemmissakin luureissa. Vanhaakin varastoa lienee vielä todella monissa kaupoissa jäljellä, kunhan valitsee jonkun pienemmän kioskin sen kaupungin komeimman flagship-storen sijaan.
ostettu viime viikolla portlandista, oregonista
-
jipii se toimii =)
jiihaa=) sain luurin toimimaan, mutta jatkan tyhmien kysymyksien kysymistä=)mara kirjoitti:Kokeile ihmeessä. Ohjeet hyvin helpot. Avasin oman luurini toissapäivänä samoilla ja aikaa meni 10 min.safiiri kirjoitti:kiitos=) en tiedä miten kummassa jaksaisin odottaa sunnuntaihin asti. juu. maccejä löytyy 3 kipaletta, kaksi läppäria ja yksi pöytämalli =)Wespa kirjoitti:Löytyyhän sulta macci ja wlan-yhteys? Jos nyt ketään ei ilmaannu sunnuntaihin mennessä niin voinhan minä poiketa sen tekemään. Vaikeaa se ei ole, mutta tarkkana kannattaa olla varsinkin sen suhteen mikä firmis luurissa on nyt sisällä.
1. saanko kopioitua sim:ltä kontaktitiedot iPhoneen
2. voinko nyt liittää luurin läppäriini ja lataa musat + meilitiedot jne ihan normaalisti. pitääkö välttää i tunes päivitystä?
3. mistä saan ääkköset?
4. mitä muuta pitäisi tietää?
kiitos=)
olette olleet ihania ja avuliaita!
-
Re: jipii se toimii =)
Viesti Kirjoittaja Tee-Rex »
1. Et. Laita kortti johonkin toiseen puhelimeen, numerot puhelimeen, synkkaa se macin kanssa, kortti iphoneen, synkkaa iphone macin kanssasafiiri kirjoitti: 1. saanko kopioitua sim:ltä kontaktitiedot iPhoneen
2. voinko nyt liittää luurin läppäriini ja lataa musat + meilitiedot jne ihan normaalisti. pitääkö välttää i tunes päivitystä?
3. mistä saan ääkköset?
2. Voi liittää, mutta iPhonea ei voi päivittää. Tai voi, mutta tiiliskivi siitä tulee. Synkronoida voi.
3. A:n ja O:n alta painamalla pitkään.
4. Lue nämä tämän palstan iPhone topicit niin olet taas viisaampi.
-
Viesti Kirjoittaja Tigger »
Noi unlockatut iPhonet on mahdollista päivittää uusimpaan 1.1.2-versioon ilman, että niistä tulee paperipainoja mutta se vaatii vähän enemmän työtä kun alkuperäinen unlock. Päivityksiä ylös-, alas- ja uudelleen ylöspäin jne.Tee-Rex kirjoitti: 2. Voi liittää, mutta iPhonea ei voi päivittää. Tai voi, mutta tiiliskivi siitä tulee. Synkronoida voi.
Päivityksestä ei liene kuitenkaan mitään oikeaa hyötyä. Tai kyllähän se poistaa mahdollisuuden suoralle vahinkopäivitykselle, joka taitaa aiheuttaa TR:n kuvaamat ongelmat. Tästä vahinkoskenaariosta koituu lisähommaa saada puhelin taas jalkeille, mutta niistäkin on foorumien mukaan selvitty.
-
-
Onko sulla Soneran kortti? Laita numero muotoon 040... tai 050 ... ja kokeile.997S kirjoitti:Ei näyttäis toi mun iPhone tunnistavan soittajaa, jos numero
on osoitekirjassa +358... muodossa. Tietääkö joku kikkaa?
Ainakaan täällä Sonera ei osannut näyttää nimeä jos numero oli kansainvälisessä muodossa. Saunalahden kortilla taas päinvastoin.
-
Viesti Kirjoittaja 997S »
Soneran kortti, ei viittis käydä vääntämää numeroita,
niitä +358 numeroitakin tarvii jos liikkuu ulkomailla.
Tietääkö kukaan saako saapuneen viestin niin et se ei suoraan
näkyis näytöllä, vaan et esim 1 viesti tullut?
Pikkujuttuja, mut kun on johinkin tottunu.
-
Viesti Kirjoittaja Nätti-Nikke »
Mikäli sulla on 1.0.2 tai 1.1.1 FW voit ladata korjauksen tuohon ongelmaan tuolta: http://iphone.fiveforty.net/wiki/index.php/AppSupport. Mulla taitaa olla itsellä käytössä tuo kahdeksan numeron versio ja hyvin toimii, niin suomalaisten kuin ulkomaalaisten numeroiden kanssa.997S kirjoitti:Ei näyttäis toi mun iPhone tunnistavan soittajaa, jos numero
on osoitekirjassa +358... muodossa. Tietääkö joku kikkaa?
-
3. Osaatko ottaa SFTP-yhteyden puhelimeen esim. Transmit:lla tai vastaavalla?safiiri kirjoitti:jiihaa=) sain luurin toimimaan, mutta jatkan tyhmien kysymyksien kysymistä=)mara kirjoitti:Kokeile ihmeessä. Ohjeet hyvin helpot. Avasin oman luurini toissapäivänä samoilla ja aikaa meni 10 min.safiiri kirjoitti:kiitos=) en tiedä miten kummassa jaksaisin odottaa sunnuntaihin asti. juu. maccejä löytyy 3 kipaletta, kaksi läppäria ja yksi pöytämalli =)Wespa kirjoitti:Löytyyhän sulta macci ja wlan-yhteys? Jos nyt ketään ei ilmaannu sunnuntaihin mennessä niin voinhan minä poiketa sen tekemään. Vaikeaa se ei ole, mutta tarkkana kannattaa olla varsinkin sen suhteen mikä firmis luurissa on nyt sisällä.
3. mistä saan ääkköset?
kiitos=)
Lataat seuraavan tiedoston: http://rapidshare.com/files/71547493/M68AP.plist.html
Siirrä kyseinen tiedosto puhelimen kansioon: /System/Library/CoreServices/SpringBoard
FTP-ohjelman pitäisi tässä kohtaa kysyä haluatko korvata samannimisen tiedoston uudella. Vastaa kyllä.
Tämän jälkeen käynnistät puhelimen uudestaan ja asetuksissa pitäisi nyt olla International-valikko. Sieltä voi valita mieleisensä asetukset.
-
Nätti-Nikke kirjoitti:3. Osaatko ottaa SFTP-yhteyden puhelimeen esim. Transmit:lla tai vastaavalla?safiiri kirjoitti:jiihaa=) sain luurin toimimaan, mutta jatkan tyhmien kysymyksien kysymistä=)mara kirjoitti:Kokeile ihmeessä. Ohjeet hyvin helpot. Avasin oman luurini toissapäivänä samoilla ja aikaa meni 10 min.safiiri kirjoitti: kiitos=) en tiedä miten kummassa jaksaisin odottaa sunnuntaihin asti. juu. maccejä löytyy 3 kipaletta, kaksi läppäria ja yksi pöytämalli =)
3. mistä saan ääkköset?
kiitos=)
Lataat seuraavan tiedoston: http://rapidshare.com/files/71547493/M68AP.plist.html
Siirrä kyseinen tiedosto puhelimen kansioon: /System/Library/CoreServices/SpringBoard
FTP-ohjelman pitäisi tässä kohtaa kysyä haluatko korvata samannimisen tiedoston uudella. Vastaa kyllä.
Tämän jälkeen käynnistät puhelimen uudestaan ja asetuksissa pitäisi nyt olla International-valikko. Sieltä voi valita mieleisensä asetukset.
no en tietty osaa. - vielä... neuvoja?
-s
-
safiirilla on puhelimessaan installer, joten tuon international -valikon asentaminen onnistuu sillä, löytyy 'Unlocking tools' -kategorian alta. Mutta pitäisikö tuolla saada ääkköset näppäimistöön muutenkuin a:n ja o:n taakse? Ainakaan itsellä ei onnistu.Nätti-Nikke kirjoitti:[....
-
edit: Niin siis ymmärsin että häkkäys tehtiin hacktheiphonen ohjeiden mukaan, joten oletan että tuo installer löytyy?Tee-Rex kirjoitti:safiirilla on puhelimessaan installer, joten tuon international -valikon asentaminen onnistuu sillä, löytyy 'Unlocking tools' -kategorian alta. Mutta pitäisikö tuolla saada ääkköset näppäimistöön muutenkuin a:n ja o:n taakse? Ainakaan itsellä ei onnistu.Nätti-Nikke kirjoitti:[....
-
-
Tuo source on tällainen: http://i.unlock.noNätti-Nikke kirjoitti:Multa varmaan puuttuu tuo 'source' mun installerista, nimittäin ei näy mitään Unlocking tools-valikkoa mulla.
Hyvä on jos löytyy valmiina.
Mitenkäs tässä muuten saa suljettua ohjelman niin että se oikeasti sulkeutuu viemästä muistia, eikä jää taustalle niinkuin yleensä on tarkoitus?
-
hei taas=)Tee-Rex kirjoitti:safiirilla on puhelimessaan installer, joten tuon international -valikon asentaminen onnistuu sillä, löytyy 'Unlocking tools' -kategorian alta. Mutta pitäisikö tuolla saada ääkköset näppäimistöön muutenkuin a:n ja o:n taakse? Ainakaan itsellä ei onnistu.Nätti-Nikke kirjoitti:[....
löytyy unlocking toolsin alta unlock.no
mutta miten siis tämä international valikko löytyy? ja tuleeko siitä siis scandinäppis?
-
Jos on noi Unix-komennot hallinnassa, niin Term-vt100:lla varmaan onnistuu. Mulla ei ole hallinnassa, eli en pysty sen enempää auttamaan.Tee-Rex kirjoitti:Tuo source on tällainen: http://i.unlock.noNätti-Nikke kirjoitti:Multa varmaan puuttuu tuo 'source' mun installerista, nimittäin ei näy mitään Unlocking tools-valikkoa mulla.
Hyvä on jos löytyy valmiina.
Mitenkäs tässä muuten saa suljettua ohjelman niin että se oikeasti sulkeutuu viemästä muistia, eikä jää taustalle niinkuin yleensä on tarkoitus?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka