Elikkäs mikä teema sulla on nyt käytössä?
Mä tykästyin tähän uuteen -07 teemaan, todella selkeä ja moderni look..
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Viesti Kirjoittaja KinZZa »
Minäkin kokeilin sitä uutta -07 teemaa, mutta en tykästynyt riittävästi. Käytän tätä vanhaa. Toivoin, että joskus voisin käyttää tätä uutta. Näytti hienolta.MasBe kirjoitti:Tehdäänpäs tänne tällänen polli uuden Hompun teeman kunniaks
Elikkäs mikä teema sulla on nyt käytössä?
Mä tykästyin tähän uuteen -07 teemaan, todella selkeä ja moderni look..
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ei johdu safarista. Itsellä kolmonen käytössä ja teemana vanha homppu.Miklu kirjoitti:En niin kauheasti tykkää tästä uudesta teemasta, mutta kun se nyt tulee ihan itsestään ja automaattisesti, niin olkoon. Johtuukohan tuo automaattisuus Safari 3.0.2:sta vai miksi tämä 2007 versio tulee minulle itsestään? Yleensä lueskelen Homppua niin, etten ole kirjautunut sisään ja silti minulla tulee tämä uusi teema. En viitsi käydä vaihtamassa vanhaa teemaa takaisin asetukistani, koska jossain vaiheessa tähän lienee on totuttava.
Viesti Kirjoittaja TVi »
Samoin. Toistaiseksi ei ole tarvetta vaihtaa. Wanha toimii moitteetta.KinZZa kirjoitti:
Minäkin kokeilin sitä uutta -07 teemaa, mutta en tykästynyt riittävästi. Käytän tätä vanhaa...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joensuun poeka huastelloo haaskoja!Jone-51K kirjoitti:Mie tarkkailen taasen turkulaisuutta. Huomioin aina asuinkunnan asiayhteyksissä. Se selittää paljon..![]()
Viesti Kirjoittaja mercury »
Uus teema ei siis näytä missä porukka majailee? Toi selittääkin sitten miksi osto/myynti-foorumeilla on vähän väliä pitänyt selventää missä päin oon, vaikka aattelin että se on ihan selvällä suomenkielellä siinä avatarin alla.amanita kirjoitti:Käytän vanhaa teemaa, koska haluan nähdä foorumilaisten asuinpaikat [...]
Näin on, näkyvissä on vain avatar, nimimerkki ja viestien määrä. Olen huomannut, että kaikille ei tosiaankaan ole tuo erilaisuus selvinnyt.mercury kirjoitti:Uus teema ei siis näytä missä porukka majailee? Toi selittääkin sitten miksi osto/myynti-foorumeilla on vähän väliä pitänyt selventää missä päin oon, vaikka aattelin että se on ihan selvällä suomenkielellä siinä avatarin alla.amanita kirjoitti:Käytän vanhaa teemaa, koska haluan nähdä foorumilaisten asuinpaikat [...]
HerraFooruminIsoherra osannee vastata tuohon parhaiten, aiheesta ollut aikanaan keskustelua "takahuoneessa". Ja ainahan voi pysytellä tällä vanhalla puolella enempien tietojen valaistuksessa.Jone-51K kirjoitti:Onkos tuohon joku järkevä syy miksi se ei näy? Onko se pahasta kun tarpeen olisi järjellä ja järjettömästikin..