Bo Diddley
Robert Johnson
Wilko Johnson
vaiks he nyt alkuun...
jollei ole nuorisolle tuttuja, niin tutustukaa... mielenkiintoisia tarinoita tulette löytämään 8) aloittakaas vaikka siitä, minkä takia Johnsonin Robert on NIIN kova kepittään

![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Viesti Kirjoittaja ninokoo »
Näin on! Telecaster löytyy itseltäni ja on kyllä sellainen kitara joka ei pienestä kurituksesta säikähdä. Nämä on tehty kestämään! Tässäpä vielä kuva omastani. 8)Luigi Benzini kirjoitti:Telecaster on hienoin ja paras kitara vaikkei kysyttäisikään.
Mie vaihdan tuon straton kyllä pikimiten telecasteriin.
Hieno sunburst! Itse olen katsellu tollasta samanväristä Tokaita.ninokoo kirjoitti:Näin on! Telecaster löytyy itseltäni ja on kyllä sellainen kitara joka ei pienestä kurituksesta säikähdä. Nämä on tehty kestämään! Tässäpä vielä kuva omastani. 8)Luigi Benzini kirjoitti:Telecaster on hienoin ja paras kitara vaikkei kysyttäisikään.
Mie vaihdan tuon straton kyllä pikimiten telecasteriin.
Viesti Kirjoittaja ninokoo »
Tokaihan tämäkin on. ATE-55 made in Japan. Suosittelen, kun on nimittäin laatupeli viimeisen päälleLuigi Benzini kirjoitti:Hieno sunburst! Itse olen katsellu tollasta samanväristä Tokaita.
Tuntu hyvälle kädessä ja hinta/laatu suhde erittäin asiallinen.
ninokoo kirjoitti:Tokaihan tämäkin on. ATE-55 made in Japan. Suosittelen, kun on nimittäin laatupeli viimeisen päälleLuigi Benzini kirjoitti:Hieno sunburst! Itse olen katsellu tollasta samanväristä Tokaita.
Tuntu hyvälle kädessä ja hinta/laatu suhde erittäin asiallinen.
Viesti Kirjoittaja Huppe »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Huomauttaisin, että moderaattori on jo nostanut kyseisen henkilön haudastaan opettamaan tämän ketjun rokkikeppisetiä soittamaan.k....le kirjoitti:Huomauttaisin ettei noita nössö kitaristeja olisi olemassa ilman THE BOSS JIMI HENDRIXIÄ.SIINÄ ON KITARISTI YLITSE MUIDEN NOW AND FOREVER.Lukekaa kuunnelkaa ja oppikaa.
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja Gotnine »
Viesti Kirjoittaja finnegan »
Komp! Kannattaa kaivaa youtubesta esiin Stevien jossain festareilla vetämä Little Wing. Tai kuunnella saman biisin studioversio, huh huh....Juh0` kirjoitti:Stevie Ray Vaughan oli kyllä tosi kova skebamies!Jonkkis kirjoitti:Laittakaa tähän muutama (Viisi), mielestänne parasta kitaristia!
mun: (Ei paremmuusjärjestyksessä)
1 Dimebag Darrell / R.I.P (Pantera)
Kirjaimellisesti: Kuolettavat Riffit!!!
2 Steve Vai / Steve Vai
Kitaristina jokapaikanhöylä ja muuntautumiskykyinen
3 Stevie Ray Vaughan / R.I.P
Paras valkoinen Bluuus kitaristi
4 Dave Mustaine / Megadeth
Kyky luoda mahtavia biisejä, riffejä ja saundeja
5 Jani Liimatainen
Kuningas... Olen fani, joten perusteluja ei tarvita!!!
Jos tälläinen jo on, niin ei se mitään tehdään kerta kiellon päälle!!!