Aries kirjoitti:Könyttyäni viime yönä humalassa "yökylään" minulle tehtiin currykanaa, annettiin lasillinen vishyä sekä lukemista. Tämän jälkeen tyytyväisenä ja kylläisenä nukkumaan. Miehen saa helpolla tyytyväiseksi![]()

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Aries kirjoitti:Könyttyäni viime yönä humalassa "yökylään" minulle tehtiin currykanaa, annettiin lasillinen vishyä sekä lukemista. Tämän jälkeen tyytyväisenä ja kylläisenä nukkumaan. Miehen saa helpolla tyytyväiseksi![]()
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Jyuu, pitäisi vain kehitellä noita raitoja. Meni muuten lähes kaikki pieleen kun tätä tein mutta lopputulos oli varsin hyvä.Jone-51K kirjoitti:Vanhanaikainen.. Leopardikakku on nykyaikaa!JuzziK kirjoitti:Siivosin huoneeni!
Leivoin kakun, jolle voisi vaikka keksiä vaikka uuden nimen, kun on niin erikoinen:
Pyöröpohja tiikerikakku, jonka raidat ovat sisäpuolella.![]()
Jussi
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Heh! Oi lemmikin omistajan onnea. ^^Jone-51K kirjoitti:Samalla olen vähän vahingon iloinen. Yläkerran opiskelijatytönhyvin pieni kissa on pitänyt aamusta asti oikein kunnon rallia niiden kämpässä. Kissa vetää ravia ja tyttö tömistää perässä. Sitten kuuluu: eeeeeeeiiiii prkl eeeeeeiiii ja taas mennään..
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja amanita »