Macgyver and his tape to the rescuee !To_Ok kirjoitti:noniin... Joulu lähenee, jipii.... lahjoja juhlamieltä, jee ^_^
ja sitten menen pirkale pe-la välisenä yönä halkasemaan takapuskurin autosta... JUMANKEKKA että juilii! Ennen omistin yhden takapuskurin, nyt minulla on niitä kaksin kappalein. Oi onnea
Vuodatustopick.
Sana on (melkein) vapaa.
-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
-
-
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Perkles mikä ihmisiä vaivaa? Kysyn vain. Saatnaa. Tuolla odoteltiin kiltisti taksia (3 poikaa + 2 tyttöä), kun n. 20 vuotiaat 185 ja 175 pitkät pojat tulevat luoksemme, joista toinen ilmeisesti näin jälkikäteen selvisi, selvä, ja toinen vahvasti humaltunut. Tämä isompi, vahvasti humaltunut kysyi olisiko meillä tupakkaa. Me tietenkin musiikkiluokkalaisina emme polta, mutta tämä, sovitaan herra X, päätti että meillähän on tupakkaa ja että valehtelemme. Täysin puskista, X lyö tänään ylioppilasjuhlia viettävää kaveriani nyrkillä nenään - nenä alkaa vuotaa. Hän pakittaa ja X koittaa potkasta uudestaan. Tällä välin X:n kaveri Y vain katselee vierestä. Huutelen molemmille, että meistä ei kukaan polta, useaan kertaan tämän sanon. Sanon Y:lle, että käskee X:ää lopettamaan tuo, mutta ei intressejä hänellä. Siinä kun sanon X:lle että meillä ei ole tupakkaa, hän päättää käydä minun kimppuuni ja onnistuu avokämmenellä lyömään päähän ja yrittää potkaista (eikä mikään pikku potkaisu, vaan kunnon vihamielinen, aggressiivinen).
Sitten jatkoimme että meillä ei ole tupakkaa, kukaan ei polta, ja kun X jälleen kävi kimppuun, minä ja nenävuotava Z otimme hartioista X:ää ja kaadoimme maahan. Yritimme pitää häntä siinä mutta olipas varsin voimakas tapaus ja taisteli vastaan, tässä vaiheessa Y tuli minun kimppuuni ja repi ylös ja alkoi huutaa "Mitä sä teet? Siinä oli hyvä 1vs1 käynnissä?" [mikä mielestäni kertoo jo jotain ihmisen älykkyydestä - hän ei siis ollut humalassa]. Tässä vaiheessa yksi pojista soitti poliisit, tytöt olivat kauhuissaan ja itkivät. En sitten nähnyt mitä X ja Z painivat, kun Y kävi kimppuuni edelleen hokien, että miksi kävin hänen kaverinsa kimppuun. Minä koitin estellä, mutta Y pyrki lyömään, ja onnistuikin lyömään nyrkillä päähän eikä taaskaan mitenkään hiljaa, vaan vieläkin puolitoista tuntia tapahtuneesta sattuu ihan reilusti.
Noh, jossain vaiheessa varsin pian poliisit kaarsivat paikalle ja oli myöskin ilmaantunut yksi tummaihoinen silminnäkijä tilanteelle ja poliisit jututtivat meitä. Onneksi sentään uskoivat että me olimme hyökkäyksen kohteina, kun nämä X ja Y tuppasivat vähän valehtelemaan... Poliisit veivät humaltuneen X:n putkaan ja Y:n passittivat kotiin, tosin 10 min tapahtuman jälkeen edelleenkin järkyttyneinä taksia odotellessa hän käveli jälleen ohitsemme. Eipä tainnut koti kiinnostaa, tai kotiväkeäkään.
Kun poliisit olivat paikalla ja tilanne rauhassa, kysyin Y:ltä että; "Oletko ylpeä itsestäsi?" johon hän vastasi: "No itseasiassa oon."
Mitä ihmettä näiden ihmisten päässä liikkuu? En usko että X:n tahto oli saadakaan tupakkaa, vaan hakata ja piestä, ja tämä pienempi voimattomampi Y haki turvaa ja oli valmis tukemaan X:ää mitä ikinä tämä teki. Vanhemmat, haloo?
Tämä siis kaikki nuoren silmin kirjoitettuna, tervetulleita mielipiteet... Ärsyttää.
*Tahtoisin vielä tarkentaa, että meidän joukko ei missään vaiheessa hakannut tai potkinut, ainoastaan pyrimme pitämään vihamieliset maassa.
Sitten jatkoimme että meillä ei ole tupakkaa, kukaan ei polta, ja kun X jälleen kävi kimppuun, minä ja nenävuotava Z otimme hartioista X:ää ja kaadoimme maahan. Yritimme pitää häntä siinä mutta olipas varsin voimakas tapaus ja taisteli vastaan, tässä vaiheessa Y tuli minun kimppuuni ja repi ylös ja alkoi huutaa "Mitä sä teet? Siinä oli hyvä 1vs1 käynnissä?" [mikä mielestäni kertoo jo jotain ihmisen älykkyydestä - hän ei siis ollut humalassa]. Tässä vaiheessa yksi pojista soitti poliisit, tytöt olivat kauhuissaan ja itkivät. En sitten nähnyt mitä X ja Z painivat, kun Y kävi kimppuuni edelleen hokien, että miksi kävin hänen kaverinsa kimppuun. Minä koitin estellä, mutta Y pyrki lyömään, ja onnistuikin lyömään nyrkillä päähän eikä taaskaan mitenkään hiljaa, vaan vieläkin puolitoista tuntia tapahtuneesta sattuu ihan reilusti.
Noh, jossain vaiheessa varsin pian poliisit kaarsivat paikalle ja oli myöskin ilmaantunut yksi tummaihoinen silminnäkijä tilanteelle ja poliisit jututtivat meitä. Onneksi sentään uskoivat että me olimme hyökkäyksen kohteina, kun nämä X ja Y tuppasivat vähän valehtelemaan... Poliisit veivät humaltuneen X:n putkaan ja Y:n passittivat kotiin, tosin 10 min tapahtuman jälkeen edelleenkin järkyttyneinä taksia odotellessa hän käveli jälleen ohitsemme. Eipä tainnut koti kiinnostaa, tai kotiväkeäkään.
Kun poliisit olivat paikalla ja tilanne rauhassa, kysyin Y:ltä että; "Oletko ylpeä itsestäsi?" johon hän vastasi: "No itseasiassa oon."
Mitä ihmettä näiden ihmisten päässä liikkuu? En usko että X:n tahto oli saadakaan tupakkaa, vaan hakata ja piestä, ja tämä pienempi voimattomampi Y haki turvaa ja oli valmis tukemaan X:ää mitä ikinä tämä teki. Vanhemmat, haloo?
Tämä siis kaikki nuoren silmin kirjoitettuna, tervetulleita mielipiteet... Ärsyttää.
*Tahtoisin vielä tarkentaa, että meidän joukko ei missään vaiheessa hakannut tai potkinut, ainoastaan pyrimme pitämään vihamieliset maassa.
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
Viesti Kirjoittaja MarQ »
ei noin. mikä helevata noita ihmisiä vaivaa?!
(melkein tekis miel alentua samalle tasolle ja sanoa, että olisitte pistäny niitä pataan ja kunnolla. mut onneks olitte sivistyneempiä ettekä tehny niin. mut melkein olis pitäny. sylettää tollaset kännniääliöt. prkl)
(melkein tekis miel alentua samalle tasolle ja sanoa, että olisitte pistäny niitä pataan ja kunnolla. mut onneks olitte sivistyneempiä ettekä tehny niin. mut melkein olis pitäny. sylettää tollaset kännniääliöt. prkl)
smack my pizza!
-
-
-
Viesti Kirjoittaja jonesb »
Miksi helvetissä jätitte asian siihen? Pahoinpitelysyyte pystyyn vain. Helsingissä tota on tapahtunut aina eikä toi lopu ennenkuin ihmiset rupeavat vaatimaan korvauksia ja tuomioita.
Todella ikävää, meni varmasti ylppärijuhlat täysin pilalle. Poliisin ois pitäny viedä tän rähisijän kaveri niinikään kamarille yöksi.
Todella ikävää, meni varmasti ylppärijuhlat täysin pilalle. Poliisin ois pitäny viedä tän rähisijän kaveri niinikään kamarille yöksi.
-
Ajattelimme, ettemme jaksa valheita, stressiä ja kuulusteluita jotka siitä seuraisi.jonesb kirjoitti:Miksi helvetissä jätitte asian siihen? Pahoinpitelysyyte pystyyn vain. Helsingissä tota on tapahtunut aina eikä toi lopu ennenkuin ihmiset rupeavat vaatimaan korvauksia ja tuomioita.
E: Tässä kun muisti palailee, niin tämä minua lyönyt pienempi poika uhkaili Corona pullo väärin päin kädessään, koholla, että "Pysy sä nyt v*ttu pois mun kaverista." Poliiseillehan hän sitten sanoi että oli juuri saanut pullon tyhjäksi ja siksi se oli kädessään... Onneksi poliisit taisivat uskoa meitä tilanteessa...
Ärrrr...

-
Viesti Kirjoittaja Lare »
No, kun kaveri seuraavan kerran tekee saman, olisi jo entistä rekisteriä. Mutta, tällä meiningillä saavat riehua rauhassa...maxima kirjoitti:Ajattelimme, ettemme jaksa valheita, stressiä ja kuulusteluita jotka siitä seuraisi.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Itsellä kävi hieman vastaava snagarijonossa. Naama tiukasti tilaukseen päin, takana olevat keksivät väittää että kävimme heidän päälleen, ja soittivat poliisit paikalle. Olimme viihteellä toki viihteellä, muutemme edes noteeranneet tyyppejä ennenkuin virkavalta tuli paikalle. No, onneksi seuraamme kuului pari paikkakuntalaista poliisia. Kun (työssäolevat) poliisit saapuivat paikalle, ja tunsivat meidät kaikki, venähti tarinankertojien naama hieman. Mutta aivan kästtämätön tapaus. Me 4 olimme sen verran riuskoja kavereita, etteivät edes ajatelleet käyvänsä käsiksi, mutta jotainhan piti ilmeisesti kehittää...
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Ensimmäinen sääntöpykälä: Jos joku tulee illan riennoissa pummaamaan röökiä, hän ei halua pummata röökiä, vaan tapella.
Toinen sääntöpykälä: Jos joku lähestyy sinua illan riennoissa ja pummaa röökiä, ota kädet pois taskuista, niin on helpompi puolustaa pyhää koskemattomuuttaan.
Swiduttaa moiset tyypit, itselläkin kokemuksia. Tosin pummaajat otti "nenänsä verille" kajottuaan minun henkilööni fyysiseti.![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Toinen sääntöpykälä: Jos joku lähestyy sinua illan riennoissa ja pummaa röökiä, ota kädet pois taskuista, niin on helpompi puolustaa pyhää koskemattomuuttaan.
Swiduttaa moiset tyypit, itselläkin kokemuksia. Tosin pummaajat otti "nenänsä verille" kajottuaan minun henkilööni fyysiseti.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Mietittiin kyllä, että jospa asiaa vietäisiin eteenpäin, mutta hermomyrkyn takia ei oikein sekunnintarkkaa kuvaa ole tapahtumista. ^Tuonkin kirjoitin eilen yöllä vielä ennen kuin muisti lakkasi toimimasta.Lare kirjoitti: No, kun kaveri seuraavan kerran tekee saman, olisi jo entistä rekisteriä. Mutta, tällä meiningillä saavat riehua rauhassa...![]()
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Sanopa muuta.darthmother kirjoitti:Alkoholin väärinkäyttöä, parempi maassa (näppiksellä) kuin jumalattoman suussa (päässä)Lihapipo kirjoitti:Annos viskiä näppäimistölle ei tee hyvää kyseisen teknillisen laitteen toimivuudelle. Ihan käytännön testi piti suorittaa, että ymmärsin tämän.
P.S. Myydään näppäimistö, sekä mutkattoman käytön mahdollistava vasara+tuurnasetti...
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Irrotetaan kaikki oheislaitteet, tartutaan virt(s)aletkuun ja nyitään tovi. Laitetaan oheislaitteet takaisin kiinni ja huokaistaan helpotuksesta.Erño kirjoitti:Mulla ei oo näppäinyhdistelmä tiedossamatteus/2 kirjoitti:Nollaus voi auttaa.Erño kirjoitti:Käpyrauhanen vissiin epäkunnossa
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Laitteet irrotettu. Virtaletkua ei näy missään ja patterit käy varavirralla.darthmother kirjoitti:Irrotetaan kaikki oheislaitteet, tartutaan virt(s)aletkuun ja nyitään tovi. Laitetaan oheislaitteet takaisin kiinni ja huokaistaan helpotuksesta.Erño kirjoitti:Mulla ei oo näppäinyhdistelmä tiedossamatteus/2 kirjoitti:Nollaus voi auttaa.Erño kirjoitti:Käpyrauhanen vissiin epäkunnossa
Taidan ottaa perinteiset keinot käyttöön, eli sauna, v1tun moinen treeni, sauna, sauna ja sauna.
Ja prkl typot! Väsynynnä ei voi niitä välttää

-
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Eipä taida tämä olla ihan käpyrauhasen nollauksen näppäinyhdistelmä 8) .darthmother kirjoitti:Irrotetaan kaikki oheislaitteet, tartutaan virt(s)aletkuun ja nyitään tovi. Laitetaan oheislaitteet takaisin kiinni ja huokaistaan helpotuksesta.Erño kirjoitti:Mulla ei oo näppäinyhdistelmä tiedossamatteus/2 kirjoitti:Nollaus voi auttaa.Erño kirjoitti:Käpyrauhanen vissiin epäkunnossa
Macbook - 2GHz - 2Gt RAM - Valkoinen
-
Käpy
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Käpyrauhanen nollataan valohoidolla. Mikä tahansa lähin, edes suurinpiirtein valtuutettu, autohuolto siis käy; porho, aine tai naapurin raine? Mikään ei muutu enemmälti, olo paranee kummasti silti.weeezes kirjoitti:Eipä taida tämä olla ihan käpyrauhasen nollauksen näppäinyhdistelmä 8) .
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka