Onko se vajaa sata megaa nyt niin vakava asia? Keskity käyttämään sitä konetta äläkä näpräilemään mitättömien yksityiskohtien kanssa, siihen hommaan on paremminkin soveltuvia käyttiksiä..
jepu .. sitähän juuri..
kone on 4 vuotta vanha ja kovo jaettu 3een osaan. osx 15g ja next 15g ja loput jotain.
kerrohan mulle että miten saan lisää tilaa osx partitioon?
asensin what sizen mutta se kertoo yksinkertaisesti vaan kansioiden koot ei niiden tärkeyttä. onko olemassa jotain ohjelmaa joka yksinkertaisesti poistaisi kaikki cachet ja sun muut logsit sun muut.
sitte tietenkin että olisin ottanut backupin käyttiksestä ulkoselle kovolle ja tyhjentänyt koko koneen ja tehnyt noi jaot uudelleen esim 30G ja 30G ja ajanut vanhan käyttiksen uudestaan? onko toi hazardia??
behindthewheel kirjoitti:sitte tietenkin että olisin ottanut backupin käyttiksestä ulkoselle kovolle ja tyhjentänyt koko koneen ja tehnyt noi jaot uudelleen esim 30G ja 30G ja ajanut vanhan käyttiksen uudestaan? onko toi hazardia??
OS X:n kanssa sujuu kuin tanssi, kunhan vain tekee ulkoisen levyn kloonista buuttaavan omalle osiolleen (siis sille ulkoiselle). Levytyökalu on hyvä ohjelma siihen hommaan. Nextistä en osaa sanoa.
koska mulla on os x, os9, ja vielä virtual pc(xp ja win 98) samalla koneella.. tä vanha rousku buuttaa vielä os9iin ja mulla on pari ohjelmaa jotka ovat hyviä siellä. vanhassa vara parempi
behindthewheel kirjoitti:sitte tietenkin että olisin ottanut backupin käyttiksestä ulkoselle kovolle ja tyhjentänyt koko koneen ja tehnyt noi jaot uudelleen esim 30G ja 30G ja ajanut vanhan käyttiksen uudestaan? onko toi hazardia??
OS X:n kanssa sujuu kuin tanssi, kunhan vain tekee ulkoisen levyn kloonista buuttaavan omalle osiolleen (siis sille ulkoiselle). Levytyökalu on hyvä ohjelma siihen hommaan. Nextistä en osaa sanoa.
empä oo tätäkää aiemmin tehnyt, tiesin kyllä että sen helppoa piti olla. varmaan tulee uusi ketju PELASTAKAA MUT huomenna