Repe Ruutipää?
-
Repe Ruutipää?
Viesti Kirjoittaja »
Tuntuu olevan aktiivinen eri saiteilla kun vääntää juttua koko ajan mitä ihmeellisimmistä asioista. Voi olla ihan asiallinenkin ja saatan olla ihan väärässä mutta varokaa silti.
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Juu ei aavistustakaan, Repe Ruutipää? Täytyy varoa... !
Muuten...... Hyvää Pikkujoulua!

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
- Ylläpitäjä
-
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
http://hopeinenomena.net/profile.php?mo ... file&u=113
-
- Ylläpitäjä
Kalle Kulta!( tosin en tiedä kenen)! Miten _voit_ edes vähäisesti väittää mokomaa??? Meidän hintaneuvoksemme on asiallinen, siweellinen, normit täyttävä kunnon kansalainen vailla epäilyksen häivääkään moisesta oudosta ja epäilyttävästä käytöksestä nettimörkömaailmassa! Eikä neuvoksessamme ole päätä eikä häntää, kallo vain!.kallekilponen kirjoitti:Ettei vain mahdeta viitata arvoisaan hintaneuvokseemme?![]()
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »

EDIT: Ah ja vasta nyt luin tuon naapuritopicin. Ilmeisesti aloittaja otti nokkiinsa siitä että joku näin on esiin nostettu ja yksilöity. En minä ainakaan panisi pahakseni, jos tällaisen kohteena olisin. Ihan asiallisesti Repe asiansa esitteli, ketään ei syyttänyt. Jos koko ajan tavara vaihtaa omistajaa, niin sopii sitä vähän ihmetelläkin.
-
- Ylläpitäjä
Mut hei Krakeni, RuutiPÄÄ?? Tunneks sää semmosta?TheKraken kirjoitti:Jotenkin nyt hieman tällaiselta trollipeikon provoilulta tuo eka viesti vaikuttaisi. Mikäli näin ei ole, niin edes jonkinasteinen perustelu voisi olla paikallaan. Tulee sitä itsekin kirjoiteltua jos jonkinmoisista asioista jos jonkinlaisille foorumeille, mutten silti koe sitä mitenkään tuomittavana saatika sellaisena asiana josta pieniä lapsia tulisi varoitella
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Oikeesti kaikesta räjähtävästä tulee varoittaa, sikäli otamme tämän vakavasti.
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tokihan me sen tiedämme, mutta ulkopuoliset eivät välttämättä tiedä...amanita kirjoitti:Kalle Kulta!( tosin en tiedä kenen)! Miten _voit_ edes vähäisesti väittää mokomaa??? Meidän hintaneuvoksemme on asiallinen, siweellinen, normit täyttävä kunnon kansalainen vailla epäilyksen häivääkään moisesta oudosta ja epäilyttävästä käytöksestä nettimörkömaailmassa! Eikä neuvoksessamme ole päätä eikä häntää, kallo vain!.kallekilponen kirjoitti:Ettei vain mahdeta viitata arvoisaan hintaneuvokseemme?![]()
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja »
ok, sama PÄÄ ja KALLO kesät talvet, anteeksi sotkeminen. En omista tunnuksia macmaailmaan enkä tätä varten jaksa kirjautua joten en ole tsekannut peku30-viestejä.
Tulin kuitenkin käsitykseen että nimim. RR halusi herättää epäilyksiä kyseisen peku30:n toiminnasta. Minä taas halusin herättää epäilyksiä RR:n toiminnasta. Varsinkin tuo syksyinen "muistit verkkokaupasta" tempaus herättää omat kilkalkelloni. "Muistit ostettava nyt", "tilasin juuri itselleni vaikkei ole vielä konettakaan" jne. Eikös kukaan ajatellut että RR olisi sopinut VKn kanssa että jos tilausmäärä nousee x % niin RR saa muistit ilmaiseksi tms.
Ok, toivottavasti olen väärässä ja kyseisellä tunnuksella on täällä oma fanikerhonsa joten poistun takavasemmalle.
I'm just a nonbreakingspace.
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Ihan asiallisesti Repe täällä on kyllä toiminut, eikä varmastikaan mitään korruptiosopimuksia ole minkään firman kanssa. Muisteissa katteet niin pienet, kun hinnat noin alhaalla että olis saanut aika monta tuhatta kampaa mennä että Repe olisi tuolla seuraavan maccinsa rahoittanut

-
- Ylläpitäjä
Koska Repe Ruutipää on foorumin pitkäaikainen ja arvostettu jäsen, hintaneuvos-tittelilläkin asiantuntemustaan korostettu ja kun nimimerkki oli vielä väärin kirjoitettu, ei tullut edes mieleenkään että hänen persoonansa oikeasti herättäisi kuvailemiasi epäilyksiä!! Pikkujouluun osunut viestisi tuntui pilalta edellä mainituista syistä johtuen. Näin siis ei ollutkaan.
Pahoitteluni toistamiseen! Tapanani ei ole pilkata täällä ketään.
Voin kuitenkin vakuuttaa, että kaiken Repestä saamani tietämyksen valossa EI OLE MITÄÄN SYYTÄ epäillä häntä mainitsemistasi vilpillisyyksistä!!
Kunhan seuraat foorumiamme enemmän, uskon sinun päätyvän samaan käsitykseen.
Mukavaa lauantaita !
T: amanita
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Just joo. Helmikuusta 2004 foorumille lähes 9000 viestiä olen postannut ja tunnen monet foorumilaiset henkilökohtaisesti, ja sitten tulee täysin tuntematon kaveri jostain puun takaa ja alkaa esittää epäilyksiä rehellisyydestä. Saahan niitä toki esittää, mutta ei se välttämättä haittaisi ajatella ensin ja mielellään jopa kaksi ajatusta, yksi siellä näköjään onkin jo plakkarissa. kirjoitti: Tulin kuitenkin käsitykseen että nimim. RR halusi herättää epäilyksiä kyseisen peku30:n toiminnasta. Minä taas halusin herättää epäilyksiä RR:n toiminnasta. Varsinkin tuo syksyinen "muistit verkkokaupasta" tempaus herättää omat kilkalkelloni. "Muistit ostettava nyt", "tilasin juuri itselleni vaikkei ole vielä konettakaan" jne. Eikös kukaan ajatellut että RR olisi sopinut VKn kanssa että jos tilausmäärä nousee x % niin RR saa muistit ilmaiseksi tms.
Peku30:stä ei kenelläkään tunnu olevan oikein mitään muuta tietoa kuin että mies myy Macmaailmassa työkseen melkoisia määriä kaikenlaista Mac-kamaa paikoin tahattoman koomisin ilmoituksin. Ja kuten sanoin, hän ei välttämättä vastaa jos häneltä jotain kysytään. Minä taas vastaan.
Ja tässä ollaan sitten niinku samalla viivalla. Kivat sulle.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Edit:Repe Ruutikallo kirjoitti:Just joo. Helmikuusta 2004 foorumille lähes 9000 viestiä olen postannut ja tunnen monet foorumilaiset henkilökohtaisesti, ja sitten tulee täysin tuntematon kaveri jostain puun takaa ja alkaa esittää epäilyksiä rehellisyydestä. Saahan niitä toki esittää, mutta ei se välttämättä haittaisi ajatella ensin ja mielellään jopa kaksi ajatusta, yksi siellä näköjään onkin jo plakkarissa. kirjoitti: Tulin kuitenkin käsitykseen että nimim. RR halusi herättää epäilyksiä kyseisen peku30:n toiminnasta. Minä taas halusin herättää epäilyksiä RR:n toiminnasta. Varsinkin tuo syksyinen "muistit verkkokaupasta" tempaus herättää omat kilkalkelloni. "Muistit ostettava nyt", "tilasin juuri itselleni vaikkei ole vielä konettakaan" jne. Eikös kukaan ajatellut että RR olisi sopinut VKn kanssa että jos tilausmäärä nousee x % niin RR saa muistit ilmaiseksi tms.
Peku30:stä ei kenelläkään tunnu olevan oikein mitään muuta tietoa kuin että mies myy Macmaailmassa työkseen melkoisia määriä kaikenlaista Mac-kamaa paikoin tahattoman koomisin ilmoituksin. Ja kuten sanoin, hän ei välttämättä vastaa jos häneltä jotain kysytään. Minä taas vastaan.
Ja tässä ollaan sitten niinku samalla viivalla. Kivat sulle.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
E: http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/s ... Ruutikallo
-
Viesti Kirjoittaja Macchiavelle »
Mikä tässä on pointti? semmosta amis shittii tuolta linkin alta löytyy että pistää miettien onko siellä mitään moderointia.Jonkkis kirjoitti: Edit:. Muuten mutta; FOORUMEILLE. Repe olet kirjautunut esim Suomi24 palstalle, jota monen aloittelijat käyttävät. Saattavat ihmetellä MAC-saarnojasi (Mitäs se Ruutipäällikkö taas pitää vuorisaarnaa!!!). Ei mulla muuta ill get my coat!!!
-
Viesti Kirjoittaja Jonkkis »
Amis-shittiä? Olen kuule Ammattikoulutukset käynyt ja eipä tartte alkaa tuollalailla!!! Toiseksi Suomi24 on ihan rölölöö palsta ja en ymmärrä miksi Repe menee tuonne edes ylipäätään kirjoittelemaa noita omia MAC-saarnojansa. Siellä kun noita Wintööt-trolleja näyttää olevan aikapaljon.Macchiavelle kirjoitti:Mikä tässä on pointti? semmosta amis shittii tuolta linkin alta löytyy että pistää miettien onko siellä mitään moderointia.Jonkkis kirjoitti: Edit:. Muuten mutta; FOORUMEILLE. Repe olet kirjautunut esim Suomi24 palstalle, jota monen aloittelijat käyttävät. Saattavat ihmetellä MAC-saarnojasi (Mitäs se Ruutipäällikkö taas pitää vuorisaarnaa!!!). Ei mulla muuta ill get my coat!!!
PS. Kyllä monet noista Suomi24 (Repenkin) kirjoituksista ovat ihan hauskoja luettavaa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0000196879
-
Viesti Kirjoittaja zemex »
-
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Kyllä sitä valvotaan, w.e.c on aika tiukka seriffi Mac-palstalla. Eilen tuli yksi alatyylisistä alatyylisin vastaus Kannettaviin ja se poistui minuutissa siitä kun olin painanut ilmoita asiattomasta viestistä -nappia.zemex kirjoitti:Välillä pistää tuo suomi24 mietityttämään, että valvooko sitä oikeasti kukaan? On joskus tullut niin ihme juttua sieltä vastaan, että on pitänyt jäädä miettimään onkohan tuo nyt ihan järkevää. Ihmiset vielä etsivät tuolta tietoa ja luulevat sitä saavansa. Pitää olla todella tarkkana jos tuolta haluaa totuuden mukaista tietoa. Kieltää kokonaan koko suomi24 foorumi niin säästyisi monelta pahalta.
Asiapuolta ei kukaan valvo (paitsi w.e.c), ja jos me muutamat Mac-ihmiset häivyttäisiin muilta kuin Mac-palstoilta, seuraus olisi tuttu vaihtoehdottomuus. Itse asiassa uskon että suomi24 on siinä mielessä tärkeä paikka että se on aloittelijalle hyvin helposti lähestyttävissä ja siksi se on otettava huomioon niin kamala kuin se toisaalta onkin. Uuden tietokoneen ostoa suunnitteleva tavis ei varmasti tule ensimmäisenä jonnekin omppufoorumeille kyselemään vaihtoehdoista...
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Viesti Kirjoittaja p-veli »
Omalla kirjoitusnopeudellani ei päästäisi edes mäccärin tuntipalkoille, vaikka saisin yhden muistikamman näistä kirjoittamistani 164 viestistä.  , laita tilinnumerosi minulle yksityisviestillä niin saat vähän avustusta muistikampahankinoillesi. Voit ottaa sen vaikka joululahjana. Tältä foorumilta olen saanut niin usein apua, että koen olevani jo muutaman euron velkaa...Repe Ruutikallo kirjoitti:Just joo. Helmikuusta 2004 foorumille lähes 9000 viestiä olen postannut.. kirjoitti:...Eikös kukaan ajatellut että RR olisi sopinut VKn kanssa että jos tilausmäärä nousee x % niin RR saa muistit ilmaiseksi tms.
-
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
JESS! Vanhaa kunnon salaliittoteoriakamaa. kirjoitti:Tulin kuitenkin käsitykseen että nimim. RR halusi herättää epäilyksiä kyseisen peku30:n toiminnasta. Minä taas halusin herättää epäilyksiä RR:n toiminnasta. Varsinkin tuo syksyinen "muistit verkkokaupasta" tempaus herättää omat kilkalkelloni. "Muistit ostettava nyt", "tilasin juuri itselleni vaikkei ole vielä konettakaan" jne. Eikös kukaan ajatellut että RR olisi sopinut VKn kanssa että jos tilausmäärä nousee x % niin RR saa muistit ilmaiseksi tms.
Kohta on Repe posessa kuin Rusi muinoin, kunnes toisin todistetaan. Ja ties vaikka pääsee seiskaan: "Vuosisadan petos! Tietokonefoorumin käyttäjälle ilmainen muistikampa verkkokauppiaalta! Syytetyn kommentti: "Mitää en o tehny väärin""
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja »
Pitihän sitä uskaltautua vielä lukemaan millaisen teilauksen viestini saivat. Ihme ettei tämän pahempaa (jos joku pitää tätä trollina niin silloin kaikkea mikä esittää epäilevän kysymyksen ja on etukäteen arveltavissa olevan yleistä mielipidettä vastaan olisi pidettävä trollina).p-veli kirjoitti:  , laita tilinnumerosi minulle yksityisviestillä niin saat vähän avustusta muistikampahankinoillesi. Voit ottaa sen vaikka joululahjana. Tältä foorumilta olen saanut niin usein apua, että koen olevani jo muutaman euron velkaa...
Ihan kiva heitto p-veli muttei ihan osunut asian ytimeen, joten jätän ilmoittamatta pankkitilini. Amanita mode, kiitos kannustavista sanoista, ehkä seurailen foorumia enemmän ennenkuin esitän seuraavia väitteitä!
-
Viesti Kirjoittaja Kibe »
Seiska kustantaa Repelle matkan Ibizalle, jossa Repe poseeraa hiekkarannalla "Verkkokauppa.com" tekstillä varustetussa t-paidassa. "Aina hommat tehty hyvässä uskossa ja rehellisesti"piipelipaapeli kirjoitti:JESS! Vanhaa kunnon salaliittoteoriakamaa. kirjoitti:Tulin kuitenkin käsitykseen että nimim. RR halusi herättää epäilyksiä kyseisen peku30:n toiminnasta. Minä taas halusin herättää epäilyksiä RR:n toiminnasta. Varsinkin tuo syksyinen "muistit verkkokaupasta" tempaus herättää omat kilkalkelloni. "Muistit ostettava nyt", "tilasin juuri itselleni vaikkei ole vielä konettakaan" jne. Eikös kukaan ajatellut että RR olisi sopinut VKn kanssa että jos tilausmäärä nousee x % niin RR saa muistit ilmaiseksi tms.
Kohta on Repe posessa kuin Rusi muinoin, kunnes toisin todistetaan. Ja ties vaikka pääsee seiskaan: "Vuosisadan petos! Tietokonefoorumin käyttäjälle ilmainen muistikampa verkkokauppiaalta! Syytetyn kommentti: "Mitää en o tehny väärin""
HTC Legend
-
Viesti Kirjoittaja piipelipaapeli »
Ei Seiska missään nimessä kustanna matkaa, julkaisee vain "salakuvat" Playa Des Inglesistä, jossa Repe kulkee viehkeän tummaverikön kanssa keltainen Seiska-paita päällä.Kibe kirjoitti:piipelipaapeli kirjoitti:JESS! Vanhaa kunnon salaliittoteoriakamaa. kirjoitti:Tulin kuitenkin käsitykseen että nimim. RR halusi herättää epäilyksiä kyseisen peku30:n toiminnasta. Minä taas halusin herättää epäilyksiä RR:n toiminnasta. Varsinkin tuo syksyinen "muistit verkkokaupasta" tempaus herättää omat kilkalkelloni. "Muistit ostettava nyt", "tilasin juuri itselleni vaikkei ole vielä konettakaan" jne. Eikös kukaan ajatellut että RR olisi sopinut VKn kanssa että jos tilausmäärä nousee x % niin RR saa muistit ilmaiseksi tms.
Seiska kustantaa Repelle matkan Ibizalle, jossa Repe poseeraa hiekkarannalla "Verkkokauppa.com" tekstillä varustetussa t-paidassa. "Aina hommat tehty hyvässä uskossa ja rehellisesti"
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka