Ja toinen et jos safari ei kaadu ja kyseisessä osotteessa olisi ollut jotain äänitehosteita nii kuinkas ollakkaa ne jää edelleen päälle.. eli vaikka ikkuna sulkee nii äänet jää taustalle kummittelemaan...

Viesti Kirjoittaja QnQQ »
Viesti Kirjoittaja zemex »
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Pitipä kokeilla. Ei viivettä. Vaikea sanoa miksi sulla on. Tietysti voisit ajaa vaikka levynkorjauksen, niin olisi ainakin se asia OK. Siis käynnistys rompulta ja sitten korjaus.zemex kirjoitti:Nyt minullakin on tullut ongelmaa leopardin kanssa. Voi olla, että on ollut alusta asti mutta en ole vain ajatellut asiaa. Minulla kestää 1-3 sekunttiin kun aukaisee kansion, että näkee sen sisällön. Olen tottunut siihen, että kaikki tapahtuu hetkessä eikä viiveellä. Tätä ongelmaa minulla ei tiikerissä ollut ja tämä on alkanut nyppimään...
Viesti Kirjoittaja bloof »
Viimeistään tuosta huomannet että naisia on mahdotonta ymmärtää, heidät pitää vain hyväksyä.bloof kirjoitti:Tyttöystävälle olen välillä demonnut Leopardin uusia ominaisuuksia, ja pariinkin kertaan on tullut vastaukseksi "No tarvitseeko kaikki tehdä aina mahdollisimman helpoksi?".
Ei auttanut ollenkaan.TheKraken kirjoitti:Kokeiles huviksesi omppu-j:llä ruksi quick lookin esikatselu pois. Se on se ylempi niistä esikatseluvaihtoehdoista. Auttasko?
Itsellä on tuo kyllä päällä eikä ongelmia ole, mutta tuli nyt ekana mieleen. Ainoastaan silloin on tota odottelua jos on ulkoinen levy ehtinyt nukkumaan menemään.
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Huoltoskriptitkin? Toimiiko toisella käyttäjällä normaalisti?zemex kirjoitti:Levyn oikeudet ynnä muut on kyllä ajettu eikä näistäkään ole ollut apua.
Pitäis, sikäli että niin voi testata asjoita, kuten Wespanderi koetti vihjailla.zemex kirjoitti:On ajettu eikä minulla ole toisen käyttäjän tunnuksia koneella. En sitten tiedäWespa kirjoitti:Huoltoskriptitkin? Toimiiko toisella käyttäjällä normaalisti?zemex kirjoitti:Levyn oikeudet ynnä muut on kyllä ajettu eikä näistäkään ole ollut apua.
pitäisikö.
Juohan vettä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Pitäis, sikäli että niin voi testata asjoita, kuten Wespanderi koetti vihjailla.zemex kirjoitti:On ajettu eikä minulla ole toisen käyttäjän tunnuksia koneella. En sitten tiedäWespa kirjoitti:Huoltoskriptitkin? Toimiiko toisella käyttäjällä normaalisti?zemex kirjoitti:Levyn oikeudet ynnä muut on kyllä ajettu eikä näistäkään ole ollut apua.
pitäisikö.
(kun tuntuu olevan sauhusilakan ruoto kurkussa, anteeksi.)
Viesti Kirjoittaja osteri »
Eipä vain minun TinkerToolista tuollaista asetusta löydy. Missähän kohti se on?jamo kirjoitti:TinkerToolin päivitys on valmistajan mukaan tulossa piakkoin. Tällä välin login screenin oletustaustakuvan voi muuttaa haluamakseen vaihtamalla DefaultDesktop -kuvan, joka löytyy aika helpolla jostain System/Libraryn alta. Tiedoston nimen pitää tietysti olla sama, kuin alkuperäisen.Erño kirjoitti:Tinkertoolilla sais tuonkin vaihdettua, jos toimii Leopardissanaghris kirjoitti:Risut
- oletuksena oleva avaruustausta, joka näkyy buutissa vaikka olisi oma taustakuva???
Viesti Kirjoittaja jamo »
Minä en mielstäni väittänytkään, että TT osaisi vaihtaa Login screenin taustakuvan. TinkerTool Systemissä sensijaan kyseinen asetus on (Login -> Presentation).osteri kirjoitti:Eipä vain minun TinkerToolista tuollaista asetusta löydy. Missähän kohti se on?jamo kirjoitti:TinkerToolin päivitys on valmistajan mukaan tulossa piakkoin. Tällä välin login screenin oletustaustakuvan voi muuttaa haluamakseen vaihtamalla DefaultDesktop -kuvan, joka löytyy aika helpolla jostain System/Libraryn alta. Tiedoston nimen pitää tietysti olla sama, kuin alkuperäisen.Erño kirjoitti:Tinkertoolilla sais tuonkin vaihdettua, jos toimii Leopardissanaghris kirjoitti:Risut
- oletuksena oleva avaruustausta, joka näkyy buutissa vaikka olisi oma taustakuva???
Entä miksi työpöydän kohteet eivät näy työpöydällä, vaikka olen ne Finderissa valinnut näkyväksi. Esim. CD-levyt ja ulkoiset kovot haluaisin nähdä työpöydällä...
Viesti Kirjoittaja Inovix »
Viesti Kirjoittaja jamo »
Kokeiles tuota:Inovix kirjoitti:Mites muuten onko mahdollista jostain säätää sitä, että kuinka usein Time Machine ottaa kopsun tiedostoista? Kun nyt se tuppaa tekemään sen muutaman kerran päivässä ja minulle riittäisi kerran päivässä joskus yöllä ihan hyvin.![]()
Viesti Kirjoittaja kermit »
Tai kertoo uuden kuvan nimen polkuineen /Library/Preferences/com.apple.loginwindow.plistjamo kirjoitti:Tarkennukeksi: Jos haluaa vaihtaa kuvan käsin, se löytyy seuraavasta paikasta: /System/Library/CoreServices/DefaultDesktop.jpg
Tai StartInterval-lukema (sekuntteja) tiedostossa /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.backupd-auto.plistjamo kirjoitti:Kokeiles tuota:Inovix kirjoitti:Mites muuten onko mahdollista jostain säätää sitä, että kuinka usein Time Machine ottaa kopsun tiedostoista? Kun nyt se tuppaa tekemään sen muutaman kerran päivässä ja minulle riittäisi kerran päivässä joskus yöllä ihan hyvin.![]()
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/33511
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Se tekee kopion kerran tunnissa, mutta ensinnäkin jos tiedosto ei ole muuttunut ollenkaan, se tekee vain "linkin" joka ei juurikaan kasvata levytilaa. Toisekseen Time Machine pitää noita tunnin välein tehtäviä kopioita tallessa vain yhden vuorokauden, eli jos on tarpeeksi levytilaa yhden päivän kopioille, niin ehkä tuo toimii kuitenkin ihan hyvin.Inovix kirjoitti:Nyt on tullut vähän Time Machineakin kokeiltua ja vaikuttaa ihan näppärältä. Ulkoinen levy tosin nyt sitten tappiin asti täynnä, mutta muuten kiva systeemi.
Mites muuten onko mahdollista jostain säätää sitä, että kuinka usein Time Machine ottaa kopsun tiedostoista? Kun nyt se tuppaa tekemään sen muutaman kerran päivässä ja minulle riittäisi kerran päivässä joskus yöllä ihan hyvin.![]()
Inovix
Liian aikaisin innostuin. Ei toimi tuo minulla. Muuten kiva softa, mutta ei muuta Time Machinen kopiointi taajuutta. Kertokaa jos on lisää vinkkejä. Ei taida olla Time Machinelle vielä omaa topickia, mutta liittyyhän se olennaisesti Leopardiinkin.jamo kirjoitti:Kokeiles tuota:Inovix kirjoitti:Mites muuten onko mahdollista jostain säätää sitä, että kuinka usein Time Machine ottaa kopsun tiedostoista? Kun nyt se tuppaa tekemään sen muutaman kerran päivässä ja minulle riittäisi kerran päivässä joskus yöllä ihan hyvin.![]()
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/33511
jamo kirjoitti: Tai StartInterval-lukema (sekuntteja) tiedostossa /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.backupd-auto.plist
http://www.macosxhints.com/article.php? ... 0291721156
Ei tiedoston oikeuksia tarvitse mihinkään muuttaa kunhan muokkaat rootin oikeuksilla eli sudottamalla. Sanot Terminalissa (Pääte) ylläpitäjän oikeuksin:Inovix kirjoitti:jamo kirjoitti: Tai StartInterval-lukema (sekuntteja) tiedostossa /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.backupd-auto.plist
http://www.macosxhints.com/article.php? ... 0291721156
Kuinkas muutan tuon tiedoston oikeuksia? Ei riittänyt pelkkä finderilla ruksaaminen.
Koodi: Valitse kaikki
sudo nano /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.backupd-auto.plist
Viesti Kirjoittaja jpsv »
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”