![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Onko tapaa saada toi transitio takaisin?
Viesti Kirjoittaja Ennustaja »
Joo toi ei mee kyl tähän nuppiin vaikka jonkin sortin suunnitelija itsekkin olen. Tota TimeMachine teemaa olis voinu vetää tohon niin että siirtymä olis ollu vielä vaikuttavampi kuin Tiikerissä... olisivat ampuneet yli kunnolla kerran siihen ryhtyvät... viittaan siis tähän avaruus teemaan - docci, avaruus taustat, TM-meininkiin... sit joku Fade-to-black-frontrow siiihen - ei oikeen mätsääSandefin kirjoitti: "Frontrow siirtymä on tällä hetkellä liian hieno, laittakaa siihen tylsä ja mielikuvitukseton mustan kautta-siirtymä tilalle". Argh.
Viesti Kirjoittaja stygy »
Entä onko mahdollista saada takaisin erittäin hyvä ominaisuus: Sai jatkettua siitä mihin viimeksi jäi! Se oli kätevää kun pystyi leffan jättämään kesken ja etsimättä kohtaa jatkettua siitä samasta paikasta mihin jäi...Ennustaja kirjoitti:Onko tapaa saada toi transitio takaisin?
No se feidi on tasan yhtänopee siirtymä kuin edellinenkin.... mielestäni tuntuupi oikeestaa pidemmältä kun ei tapahdu oitis mitään... hiljalleen feidaa mustaan kun vrt. suoraan käyttis horizontiin ja bam bam... Näössä ei siis oo mitään vikaa... tyylikkäämpihän toi on ku edellinen - tota siirtymää tässä haikaillaan... Lasit pois päästä FarmerAppleFarmer kirjoitti:Nythän se on samannäköinen AppleTV:n kanssa. Plussaa ainakin se, että toimii todella nopeasti.
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Tarkoitatko siis, että VLC:ssä ei toimi kaukosäädin? Kokeile päivittää uusimpaan VLC-versioon. Siinä on korjattu tuo Apple Remote toimimattomuus.oGGo kirjoitti:Mulla on sama ongelma stygyn kans. Eli ei jatka siitä mihin leffa jäi, vaan hyppää suoraan alkuun. Sitte kävi vielä silleen, että jos on VLC päällä niin kaukosäädin lopettaa toimintansa kokonaan..
Minä ainakin puhuin Front Rowin kautta katseltavista avi- jne elokuvista. Ennen FR osasi jatkaa siitä mihin jäätiin. Enää eiAppleFarmer kirjoitti: Minulla kyllä muistaa, mistä kohtaa DVD-leffa katseltiin. Puhummehan nyt siis Front Rown kautta katseltavista DVD-elokuvista?
Viesti Kirjoittaja JuhaN »
Hassua! Mä olen enkoodannut muutaman DVD:n mpeg4:ksi ja aina kun sellaista alkaa katsoa FR2:lla, kysytään aloitetaanko alusta vai edellisestä kohdasta.stygy kirjoitti:Minä ainakin puhuin Front Rowin kautta katseltavista avi- jne elokuvista. Ennen FR osasi jatkaa siitä mihin jäätiin. Enää eiAppleFarmer kirjoitti: Minulla kyllä muistaa, mistä kohtaa DVD-leffa katseltiin. Puhummehan nyt siis Front Rown kautta katseltavista DVD-elokuvista?
...ja kyseessä oli siis FR2 ja nimenomaan Leopard...stygy kirjoitti:Niin mullakin ennen Leopardiin päivittämistä...JuhaN kirjoitti:Hassua! Mä olen enkoodannut muutaman DVD:n mpeg4:ksi ja aina kun sellaista alkaa katsoa FR2:lla, kysytään aloitetaanko alusta vai edellisestä kohdasta.
Eli se on mahdollista! No niin, kertokaa ihmeessä mitenJuhaN kirjoitti:...ja kyseessä oli siis FR2 ja nimenomaan Leopard...stygy kirjoitti:Niin mullakin ennen Leopardiin päivittämistä...JuhaN kirjoitti:Hassua! Mä olen enkoodannut muutaman DVD:n mpeg4:ksi ja aina kun sellaista alkaa katsoa FR2:lla, kysytään aloitetaanko alusta vai edellisestä kohdasta.
Viesti Kirjoittaja MacinJosh »
Mulla ainakin kaikki iTunesissa olevat videot jatkaa siihen mihin jäi. Movies kansiossa olevat AVIT sun muut eivät jatka.stygy kirjoitti:Eli se on mahdollista! No niin, kertokaa ihmeessä mitenJuhaN kirjoitti:...ja kyseessä oli siis FR2 ja nimenomaan Leopard...stygy kirjoitti:Niin mullakin ennen Leopardiin päivittämistä...JuhaN kirjoitti:Hassua! Mä olen enkoodannut muutaman DVD:n mpeg4:ksi ja aina kun sellaista alkaa katsoa FR2:lla, kysytään aloitetaanko alusta vai edellisestä kohdasta.
Siispä siinä ratkaisu! Lapsille rippaamani piirretyt ovat kuin ovatkin iTunesissa, jolloin ne saa helposti mukaan iPodiin automatkoille...MacinJosh kirjoitti:Mulla ainakin kaikki iTunesissa olevat videot jatkaa siihen mihin jäi. Movies kansiossa olevat AVIT sun muut eivät jatka.stygy kirjoitti:Eli se on mahdollista! No niin, kertokaa ihmeessä mitenJuhaN kirjoitti:...ja kyseessä oli siis FR2 ja nimenomaan Leopard...stygy kirjoitti: Niin mullakin ennen Leopardiin päivittämistä...
Joshua.
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”