http://eu.wowarmory.com/character-sheet ... =Thekraken

Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kohde juoksee karkuun, sinä seuraat.TheKraken kirjoitti:Mitä oikein tarkoitat tuolla "kohteen seuraamisella". En ainakaan itse muista että mitenkään olisi tarvinnut useampaa asiaa tehdä samaan aikaan. Toisella kädellä ohjataan tyyppiä ja hiirellä kliksutellaan ja sitten hakataan namiskoja sillä kädellä mikä nyt sattuu milläkin hetkellä olemaan vapaana.
Meinaatko siis että pitäis tämmönen "aim-bot" olla, että seuraa kohdetta kuin hai laivaa?
Sehän olisi aivan hanurista ja antaisi oikeasti kohtuutonta etua melee-kavereille.
Itse en ole koskaan mitään muuta kuin melee-hahmoa pelannut, joten kokemusta on
Etkös sää niitä FPS-pelejä pelannut kanssa? Olisko niissä kiva jos tähtäin osuis automaattisesti vastustajan ohimoiden väliin ja sitten pitäisi vaan painaa yhtä nappia?Erño kirjoitti:Kohde juoksee karkuun, sinä seuraat.TheKraken kirjoitti:Mitä oikein tarkoitat tuolla "kohteen seuraamisella". En ainakaan itse muista että mitenkään olisi tarvinnut useampaa asiaa tehdä samaan aikaan. Toisella kädellä ohjataan tyyppiä ja hiirellä kliksutellaan ja sitten hakataan namiskoja sillä kädellä mikä nyt sattuu milläkin hetkellä olemaan vapaana.
Meinaatko siis että pitäis tämmönen "aim-bot" olla, että seuraa kohdetta kuin hai laivaa?
Sehän olisi aivan hanurista ja antaisi oikeasti kohtuutonta etua melee-kavereille.
Itse en ole koskaan mitään muuta kuin melee-hahmoa pelannut, joten kokemusta on
Viesti Kirjoittaja Jobless »
Viesti Kirjoittaja Sleepperi »
Viesti Kirjoittaja Reiko »
Viesti Kirjoittaja Bonetalo »
Itse en koskaan raideilla/pvpssä pelaa näppäinkomennoilla, hidasta kuin mikä. Oikea käsi hiirellä liikkuminen nopeaa ja A W D näppäimillä apua liikkumiseen kun castaa eri komentoja. Jokainen omalla tyylillä, mutta itse voisin sanoa että varmasti saan yhtä nopeasti minkä tahansa spellin väännettyä kuin näppäimillä pelaajat. Hiirikäsi sen verran nopeaksi tullut jo ajanmyötä. Raideilla tietty pitkissä matseissa joskus tulee näpytettyä näppäimistölläkin kun samalla juo kahvia mutta muuten en koskaan näppäimistökomentoja käytä.Jobless kirjoitti:Tämäpä kertookin miksei porukka tuolla pärjääErño kirjoitti:privaattiservut on niille, joita ei kiinnosta pelata vuoden ympäri ennen kuin pääsee varsinaiseen tekemiseen käsiksi![]()
Nyt kun ittellä on lvl 70 hahmo, alkaa tulla guild warsia ikävä. Melee hahmolla ei pärjää WoWissa kellekään, kun hahmo ei automaattisesti seuraa kohdetta, vaan se pitää hoitaa manuaalisesti samalla kun yrittää klikkailla iskuja![]()
Noita klikkailijoita lisää, niin ainakin PvP on helppoa kun ne hiirellään hosuu. Kannattaa opetella käyttämään niitä keybindingseja. Eikai tuota kukaan "tosissaan" pelaava 70lvl, olkoon raidaaja taikka PvP pelaaja, hiirellä pelaa???
Hahmo ei seuraa kohdetta, LOL. Kohta varmaan tahdot vain yhden nappulan jota naputtelet onnesta soikeana hiirellä, tietokone tietenkin valitsee sen parhaan hyökkäyksen tapauskohtaisesti?
Kun sitä aikaa on käytetty siihen lvl nostoon, niin ei tarvii enään opetella alustalähtien noita ikoneita klikkailemaan taikka pelimekaniikkaa muutenkaan. On nuo perusjutut selvillä jo.
Ei tuo lvl70 nostaminen kummoinen homma ole, jos hiukankaan panostaa tehtävien tekemiseen tämän uuden nerffin jälkeen. Asia erikseen on sitten nämä "mulla on sininen alushame, seison siis sen kanssa pankin edessä näytillä ja jauhan shaissea" tyypit.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Millä servulla pelasit?iMake kirjoitti:Eilen sitten kokeilin privaservua. Sanoisin, että siinä on perheellisen ratkaisu. Illassa tuli pelattua normaalisti noin 2 kk pelaamiset.
Eikä siellä nyt niin paljon niitä urpoja ollut.
Viesti Kirjoittaja iMake »
Vermelin neuvosta Corewowilla.Erño kirjoitti:
Millä servulla pelasit?
Viesti Kirjoittaja jmunkki »
Viesti Kirjoittaja Jobless »
Viesti Kirjoittaja Bonetalo »
Druidi kun on, niin tullut kokeiltua vaikka mitä. Nykyään Feral PvP buildi ja hiirellä pelaaminen on helpoin ratkaisu minulle ainakin. Healerina raideissa on yleensä kanssa hiiri kovassa käytössä. Moni painikkeinen hiiri mahdollistaa addonin kanssa nopeat healit. Esim vasen näppäin Healing touch - oikea regro - sivunappi innervate jne... Todella helppo. Kaikenlisäksi addoni auttaa valikoimaan oikean rankin kun hiirellä ottaa targetin ja painaa nappulaa.Jobless kirjoitti:Itse kun pelaan holy priestillä, niin tuolla raidatessa en kyllä kerkeäisi hiirellä sohia kohteita ja healeja millään. Kun hiirellä ottaa kohteen ja keyllä sitten healin, niin uuden kohteen saa otettua jo edellisen spellin aikana.
Elikkä tuokin on spec kohtaista, shadowna ne pari damage taikaa kerkesi kyllä aivan mainiosti napsautella.
Viesti Kirjoittaja Vermeli »
Viesti Kirjoittaja Sleepperi »
Pari pointtia. Miksi Lightning Reflexes ja Weapon Expertise, kun olisi tarjolla Deflection, Improved Gouge, Improved Kick, Aggression?Vermeli kirjoitti:Tämä spec on toiminut itselläni mahtavasti sitten kun sain käsiini gladiator fistit:
http://www.wowhead.com/?talent=fGeooxMoiZMeV0bVzVM0o
Viesti Kirjoittaja Vermeli »
Tokihan on niin että resilence kumoaa suurimman osan noista extra combo pisteistä, mutta kuitenkin kun käytössä on cold blood jne. niin kyllähän oikein käytettynä se toimii aika hyvin. Enemmälti on nyt tullut noita battlegroundeja vedettyä, mutta kyllä ne arenatkin näyttävät ihan hyvin menevän.Vermeli kirjoitti:
Tämä spec on toiminut itselläni mahtavasti sitten kun sain käsiini gladiator fistit:
http://www.wowhead.com/?talent=fGeooxMoiZMeV0bVzVM0o
Pari pointtia. Miksi Lightning Reflexes ja Weapon Expertise, kun olisi tarjolla Deflection, Improved Gouge, Improved Kick, Aggression?
Ja onko Seal Fate vielä sen arvoinen, jos kovien areenamiesten kamat ovat täynnä resilienceä?
Viesti Kirjoittaja Geemies »
Joululomalla sain frendiltä 10 päivän kokeiluun tunnarin. Kokeilin 2 päivää ja sitten olikin ostettava koko versio että sai äänichatin toimimaan. Omalta kohdalta auttoi että oli kaveri linjoilla joka neuvoi alkuun. Päätin ostaa koko version kun sen saa melkein kuukauden käytön hinnalla, 17euroa, joten 2 kk:n kokeilulle tulee hintaa abaut 30 euroa ja jos ei kiinnosta 1 kk jälkeen niin on mennyt vain 17euroa. Nyt näyttää että tulee kuukausittainen investointi. Saako mistään ostettua lisää aikaa RL:ään? ;-)Castor Hades kirjoitti:Mutta kauan teillä meni että jäi edes vähän koukkuun?
Kaikki WoWin addonit on täysin universaaleja. (paitti se yks paketti joka jostain syystä tahtoo jotain .exeä ajaa), mutta siis ihan vaan pläräämään ja addonit oikeaan kansioon ja menoksi. Ei tartte siis mitään macciversioita haeskella.Jez kirjoitti:Täällä kanssa yksi.
Tuli mieleen että tiedättekö macille yhtään hyvää coordinaatti ohjelma lisäystä? Ohjeita miten asentaa. Aloin vasta pelaamaan ja siitä olisi kyllä apua.
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”