Rohkenen epäilläJone-51K kirjoitti:Veikkaan että nuha ja syöpä on sellaisia mihin se ei pysty.Erño kirjoitti:Ei ole mitään sairautta mitä jUgurtti ei parantaisi

Viesti Kirjoittaja Lare »
Kysy Nokian vesilaitoksen asiakkailta, heillä saattaa olla yksi mielessä. Monet ovat viime päivinä tehneet henkilökohtaisia ennätyksiä vauhdittomassa 5-loikassa tasajalkalähdöllä, pakarat yhdessä. Mahtava meno, tiukka etukeno.Erño kirjoitti:Ei ole mitään sairautta mitä jUgurtti ei parantaisi
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Vähäisesti aiheesta.Erño kirjoitti:
Kyllä tuo nuhaan tepsii, eikä syöpään ole mitään lääkettä muutenkaan. Saapahan nauttia jugurtista ennen kuolemaa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Syöpä tulee aina takaisin, tai ainakain siltä vaikuttaa.amanita kirjoitti:Vähäisesti aiheesta.Erño kirjoitti:
Kyllä tuo nuhaan tepsii, eikä syöpään ole mitään lääkettä muutenkaan. Saapahan nauttia jugurtista ennen kuolemaa.
Syöpä on yleisnimitys suurelle joukolle erilaisia pahanlaatuisia kasvaimia elimistössä. Erittäin monelle syöpäsortille on jo olemassa parannuskeino.
Että ihan vaan tiedoksi ja lohduksikin.
Minimalistinen vastaus: EI PIDÄ PAIKKAANSA!Erño kirjoitti:
Syöpä tulee aina takaisin, tai ainakain siltä vaikuttaa.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja maxima »
No juuri kun pääsin haukkumasta niin tuohon edessä olevaan H&M:ään kävellä keikutteli sitten muidenkin edestä kaunista..MarQ kirjoitti:mee sinne yhtee kenkäkauppaan. siel pitäis olla yks nätti myyjätyttövoit sanoo terveisii
Viesti Kirjoittaja Maza »
Tyrkkää x perään, ni toimii. Turenki on nyt siis virallisesti Suomen arvokkain paikka, sinne sattuu silitysraudallaan tai silinterihatullaan osumaan.amanita kirjoitti:Anniel tota sivua ei löydy? Ei ainakaan mun Safarilla.
No ton äxän kanssa toimii??? Mistä sää sen keksit???Maza kirjoitti:Tyrkkää x perään, ni toimii. Turenki on nyt siis virallisesti Suomen arvokkain paikka, sinne sattuu silitysraudallaan tai silinterihatullaan osumaan.amanita kirjoitti:Anniel tota sivua ei löydy? Ei ainakaan mun Safarilla.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mutta onhan Hämeenlinna sentäänLillan kirjoitti:Tamperekin hienosti mukana. (Ja Kangasala, jee)![]()
![]()
Vaan missä Turku tai Helsinki?
Viesti Kirjoittaja Maza »
Mulla on tapana painaa kaikkia nappeja, ellei joku toimi. Ellei se sittenkään toimi, mä revin ne napit irti.amanita kirjoitti:No ton äxän kanssa toimii??? Mistä sää sen keksit???Maza kirjoitti:Tyrkkää x perään, ni toimii. Turenki on nyt siis virallisesti Suomen arvokkain paikka, sinne sattuu silitysraudallaan tai silinterihatullaan osumaan.amanita kirjoitti:Anniel tota sivua ei löydy? Ei ainakaan mun Safarilla.
Eikä Turusta tuolla saakaan? Että onks sillä niin väliä, aukeeko.....
Jumankekka Maza, sää oot nero!!Maza kirjoitti: Olkoot ilman Turkua vaan koko Monopoly, tehdään sitä vastoin Monopoly - Turku Edition. Kadut ja kaupunginosat tietysti mukana, mutta ennen kaikkea Sattuma-kortteihin on herkullisia ehdotuksia. Vaikkapa näin: "Pura haluamasi kilpailijan talo." tai "Rakenna hotelli valitsemallesi tontille yhden euron hintaan." Ehkäpä vielä: "Valituskierre asettaa sinut viiden kierroksen toimenpidekieltoon."