PC/MAC pelit
Kuka sanoi, että ompusta ei muka ole pelikoneeksi?
17 viestiä
• Sivu 1/1
-
PC/MAC pelit
Viesti Kirjoittaja Juustokahvi »
Eli nyt on näkynyt jonkun verran pelejä joiden yläkulmassa on maininta PC/MAC http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/i ... an2008.jpg
esim tuossa. Toimiiko tolla maininnalla olevat pelit suoraan os x:ssä vai tarviiko bootcamppia?
esim tuossa. Toimiiko tolla maininnalla olevat pelit suoraan os x:ssä vai tarviiko bootcamppia?
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Geemies »
Paitsi ihan ekat versiot Diablo II:sta. Sylettää kauhiasti kun tekisi mieli tuo klassikko asentaa, mutta levyni tukee vain Windows 95/98. Eikä tuota tunnu löytyvän kohtuuhinnalla mistään ainakaan pääkaupunkiseudulla. Toisaalta jaksaako maksaa vanhasta pelistä jonka jo omistaa. Jos joku tietää miten tuon asentaa Omppuun niin kertokaa ihmeessä niin pääsisi verestämään muistoja :-) Joo Bootcamp tietenkin toimisi mutta kun en halua asennella Winkkaria koneelleni.TheKraken kirjoitti:Onhan noita näkynyt kaupoissa jo jonkun aikaa. Esim. Kaikki blizzardin pelit on aina julkaistu hybrideinä.
Ps. Pahimpina hetkinä olen katsonut T-verkoista CD:itä mutta kaipa se on niin vanha ettei löydy...
-
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Mulla on hemmetin vanha Starcraft, jota en saa millään pelittämään. Takakannessa puhutaan ainoastaan Windowsista, mutta kansilehdykässä on myös Mac-asennusohjeet. Ohjeet eivät vaan pidä yhtään paikkaansa, enkä saa peliä asentumaan Blizzardin sivuilta lataamalla kikkareellakaan.TheKraken kirjoitti:Kaikki blizzardin pelit on aina julkaistu hybrideinä.

Mac Mini 2 GHz | 4 GB | 500 GB | Lion
MacBook white 2,16 GHz | 2 GB | 120 GB | Lion
iMac G3 400 MHz | 1 GB | 128 GB | Tiger
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Airport Extreme 802.11n | Airport Express 802.11n
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Hämärä muistikuva olisi, että joistain peleistä joskus aikanaan tämmösiä virhepainoksia on maailmalle kulkeutunut. Joskus pari vuotta takaisin muistaisin että foorumilla on keskustelua ollut.Crimson kirjoitti:Mulla on hemmetin vanha Starcraft, jota en saa millään pelittämään. Takakannessa puhutaan ainoastaan Windowsista, mutta kansilehdykässä on myös Mac-asennusohjeet. Ohjeet eivät vaan pidä yhtään paikkaansa, enkä saa peliä asentumaan Blizzardin sivuilta lataamalla kikkareellakaan.TheKraken kirjoitti:Kaikki blizzardin pelit on aina julkaistu hybrideinä.
-
saako niitä toimimaan "epäsuorasti"
Viesti Kirjoittaja iQuiorra »
eli siis kun mulla on itselläni c&c generals, ja pahus kun se sattuu olemaan pc-cdrom (peli on kumminkin myös mäkille) niin onko mahdollista jotenkin emuloimalla tms asentaa se noilla levyillä mac os X:lle, vai pitäiskö hankkia ihan uudet levyt...?Pyka kirjoitti:Minun käsittääkseni toimii. Ovat niitä "hybridi"levyjä jotka toimivat suoraan kummallakin alustalla. Tai sitten siellä on kummallekkin alustalle oma levy. Toimia jokatapauksessa pitäisi suoraan os X:n puolella. :-)
Mbook 2,2ghz 120gb 1gt
N80
N80
-
Viesti Kirjoittaja Paulatha »
En osaa varmaksi sinua neuvoa. Mutta tietääkseni tarvitsisi hankkia omat levyt macille. Tai yrittää niitä vaihtaa maciksi. Tietenkin olisi hyvä, että jos saisi ilman vaihto/ostoyritystä saada Macille.. Mutta epäilen.
MacBook Pro 13-tuumainen, alkuvuosi
2,7 GHz Intel Core i7
4 Gt 1333 MHz DDR3
Intel HD Graphics 3000 384 MB
2,7 GHz Intel Core i7
4 Gt 1333 MHz DDR3
Intel HD Graphics 3000 384 MB
-
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Voinko siis ladata Starcraftin hyvällä omallatunnolla jostain torrentista, kun olen siitä aikoinaan täyden hinnan maksanut?TheKraken kirjoitti:Hämärä muistikuva olisi, että joistain peleistä joskus aikanaan tämmösiä virhepainoksia on maailmalle kulkeutunut. Joskus pari vuotta takaisin muistaisin että foorumilla on keskustelua ollut.Crimson kirjoitti:Mulla on hemmetin vanha Starcraft, jota en saa millään pelittämään. Takakannessa puhutaan ainoastaan Windowsista, mutta kansilehdykässä on myös Mac-asennusohjeet. Ohjeet eivät vaan pidä yhtään paikkaansa, enkä saa peliä asentumaan Blizzardin sivuilta lataamalla kikkareellakaan.TheKraken kirjoitti:Kaikki blizzardin pelit on aina julkaistu hybrideinä.

Mac Mini 2 GHz | 4 GB | 500 GB | Lion
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
Apple TV 160 GB
iPhone 4 32 GB
-
Re: saako niitä toimimaan "epäsuorasti"
Oma asennusmedia pitäisi olla. Muuten et ilman Windowsin asennusta voi pelata.iQuiorra kirjoitti:eli siis kun mulla on itselläni c&c generals, ja pahus kun se sattuu olemaan pc-cdrom (peli on kumminkin myös mäkille) niin onko mahdollista jotenkin emuloimalla tms asentaa se noilla levyillä mac os X:lle, vai pitäiskö hankkia ihan uudet levyt...?Pyka kirjoitti:Minun käsittääkseni toimii. Ovat niitä "hybridi"levyjä jotka toimivat suoraan kummallakin alustalla. Tai sitten siellä on kummallekkin alustalle oma levy. Toimia jokatapauksessa pitäisi suoraan os X:n puolella. :-)
Mutta sen verran harmaalla alueella tässä liikutaan, että en kokisi kovin laittomaksi ladata macciversiota netistä, koska kyseisen pelin kuitenkin omistat. Sama vinkki Crimsonille

-
Viesti Kirjoittaja iQuiorra »
tuli mieleen vielä tuosta c&c generalsista, että toimiiko sen netti / lan pelit yhdessä PC:n kanssa, siis et voinko pelat netissä samassa pelissä jonku pc koneen kanssa, kun kaverilla ei ainakaan vielä ole mäkkiä..TheKraken kirjoitti:Oma asennusmedia pitäisi olla. Muuten et ilman Windowsin asennusta voi pelata.iQuiorra kirjoitti:eli siis kun mulla on itselläni c&c generals, ja pahus kun se sattuu olemaan pc-cdrom (peli on kumminkin myös mäkille) niin onko mahdollista jotenkin emuloimalla tms asentaa se noilla levyillä mac os X:lle, vai pitäiskö hankkia ihan uudet levyt...?Pyka kirjoitti:Minun käsittääkseni toimii. Ovat niitä "hybridi"levyjä jotka toimivat suoraan kummallakin alustalla. Tai sitten siellä on kummallekkin alustalle oma levy. Toimia jokatapauksessa pitäisi suoraan os X:n puolella. :-)
Mutta sen verran harmaalla alueella tässä liikutaan, että en kokisi kovin laittomaksi ladata macciversiota netistä, koska kyseisen pelin kuitenkin omistat. Sama vinkki Crimsonille
Mbook 2,2ghz 120gb 1gt
N80
N80
-
Muistaisin että toimii. En ole ihan 110% varma, mutta tietääkseni pelittää.iQuiorra kirjoitti:tuli mieleen vielä tuosta c&c generalsista, että toimiiko sen netti / lan pelit yhdessä PC:n kanssa, siis et voinko pelat netissä samassa pelissä jonku pc koneen kanssa, kun kaverilla ei ainakaan vielä ole mäkkiä..TheKraken kirjoitti:Oma asennusmedia pitäisi olla. Muuten et ilman Windowsin asennusta voi pelata.iQuiorra kirjoitti:eli siis kun mulla on itselläni c&c generals, ja pahus kun se sattuu olemaan pc-cdrom (peli on kumminkin myös mäkille) niin onko mahdollista jotenkin emuloimalla tms asentaa se noilla levyillä mac os X:lle, vai pitäiskö hankkia ihan uudet levyt...?Pyka kirjoitti:Minun käsittääkseni toimii. Ovat niitä "hybridi"levyjä jotka toimivat suoraan kummallakin alustalla. Tai sitten siellä on kummallekkin alustalle oma levy. Toimia jokatapauksessa pitäisi suoraan os X:n puolella. :-)
-
Viesti Kirjoittaja Never-mind »
Mulla olisi c&c generals mac-versio myytävänä jos kiinnostaa 20e
PPC-versio
PPC-versio
iQuiorra kirjoitti:eli siis kun mulla on itselläni c&c generals, ja pahus kun se sattuu olemaan pc-cdrom (peli on kumminkin myös mäkille) niin onko mahdollista jotenkin emuloimalla tms asentaa se noilla levyillä mac os X:lle, vai pitäiskö hankkia ihan uudet levyt...?Pyka kirjoitti:Minun käsittääkseni toimii. Ovat niitä "hybridi"levyjä jotka toimivat suoraan kummallakin alustalla. Tai sitten siellä on kummallekkin alustalle oma levy. Toimia jokatapauksessa pitäisi suoraan os X:n puolella. :-)
-
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Tonhan voi sit päivittää ilmaiseksi Universal Binaryksi niin ei tartte Inteleilläkään emuloida.Never-mind kirjoitti:PPC-versio

iMac 27" 2,66 GHz i5 | 8 GB | 1 TB | 10.11.0
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
MacBook Pro 13" 2,3 GHz i5 | 4 GB | 320 GB | 10.11.0
iPhone 5s | 32 GB | 9.0.2
"Everyone's entitled to my opinion!"
17 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Pelit ja pelaaminen”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka