Kahvi keittiössä valuu, tutkin pinnan muodostusta.
Kaikkivaltias ei pysty parmpaan?

Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Minä melekein aivastin, että olisit lihan juoja? Mutta, sitten miettiessäni huomasin ajatuksen, mikä ei sikaloita tai ministereitä miellyttänyt.Maza kirjoitti:Digiyle antaa vapauden. Minulla on vapaus valita valmiiksi valituista ohjelmista. Yle kattaa pöydän, MTV tarjoilee jälkiruoan. Nelonen kaataa viinin. Ja minä valitsen. Juon kaiken ja syön kaiken.
Enkä saa tarpeekseni!
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kauneus on katsojan silmässä - Salamijakkin ymmärtäminen korkeimman kädessä. 8)weeezes kirjoitti:Ellei filosofian opettajani olisi paras mahdollinen, pyytäisin teitä opettajaksimme. Nyt hän opettaa minulle psykologiaa, ymmärränköhän sen jälkeen mielenne liikkeitä paremmin?
Viesti Kirjoittaja weeezes »
Ehkä ymmärtäminen kävisi paremmin jos olisi lievässä humalatilassa, näin selvänä tuo on vain hauskaa viihdettä josta kovalla rutistuksella löytää vähän sanomaakin 8)Lare kirjoitti:Kauneus on katsojan silmässä - Salamijakkin ymmärtäminen korkeimman kädessä. 8)weeezes kirjoitti:Ellei filosofian opettajani olisi paras mahdollinen, pyytäisin teitä opettajaksimme. Nyt hän opettaa minulle psykologiaa, ymmärränköhän sen jälkeen mielenne liikkeitä paremmin?