Hyvät oppulaiset,
Olen vieraillut sivustollanne useasti koska olen harkinnut vaihtaa koneeni uuteen. Olen saanut täältä arvokasta tietoa, kiitos siitä. Olen seurannut keskusteluanne ADC-jäsenyydestä ja penkonut tämän keskustelun innoittamana Applen sivut. Täytyykö opiskelijastatuksen todistamiseen toimitettavat asiakirjat olla englanninkieliset vai riittääkö ihan härmä vain? Onko jäsen etuudet toimineet ilmoitetulla tavalla?
Tiedustelu ADC-jäsenille
Perusasioita jokaiselle Applen tuotteiden käyttäjälle, muun muassa iCloud ja muut pilvipalvelut
14 viestiä
• Sivu 1/1
-
Tiedustelu ADC-jäsenille
Viesti Kirjoittaja MaxD »
-
Re: Tiedustelu ADC-jäsenille
Viesti Kirjoittaja masa »
Tilasin tyttärelle koneen Helsingin Varimportista ja faxasin vain opiskelutodistuksen sinne. En tiedä koneen hinnasta mutta ainakin alle Applestoren..
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.
-
Viesti Kirjoittaja Roadstar »
Itse toimitin asiakirjat englanniksi, ja kuukausittaiset CD:t/DVD:t ovat kyllä putoilleet postiluukusta. Alennuksesta en vielä voi sanoa mitään, kun iMac G5:ä en ole vielä kerennyt ostaa.
Omena - mielenterveellisemmän tietojenkäsittelyn puolesta
-
Viesti Kirjoittaja antti »
ADC on toiminut suorastaan ylikierroksilla: olen saanu kolmet eri Panther asennus-CD:t, pari ADC t-paitaa ja normaalit kuukausittaiset CD:t ja DVD:t. Konetta en ole vielä toistaiseksi tilannut, mutta sen aika koittaa kun iMacin näytönohjain päivitetään hivenen parempaan.
-
Viesti Kirjoittaja kodekon »
Mulla on mielikuva, että kun olin liittymässä ADC-opiskelijajäseneksi kysyin suomalaiselta AppleStoren työtekijältä puhelimessa, että pitääkö todistuksen olla englanniksi ja hän vastasi kyllä, mutta en ole ihan varma muistanko oikein. Joka tapauksessa kaikki e-mail-kirjeenvaihto ADC:n kanssa on ollut englanniksi, joten varminta taitaa olla pyytää englanninkielinen opiskelijatodistus koulustasi. Toki euroopan ADC:ssa voi olla suomalaisiakin duunissa, mutta tuskin kannnattaa luottaa siihen. Itse mä olen ottanut kopion englanninkielisestä opiskelijatodistuksestani ja toiselle paperille kopion opiskelijakortistani (jossa on kuva ja opiskelijanumero, joka on myös tuossa opiskelijatodistuksessa); näihin lappuihin olen sitten vielä varulta kirjoittanut Apple ID:ni ja nimeni ja sitten faxannut ne euroopan ADC:lle.
Täytyy myöntää, että koko prosessi tuntui eka kertaa tehdessä aika monimutkaiselta, mutta loppujen lopuksi se oli aika simppeli.
Niin joo, ja alennus tuplaprossuisesta 2,0 G5:stä Ati Radeon 9800:n kanssa oli jotain 800 e (en muista enää kunnolla kun siitä on jo yli vuosi). Antin tavoin mullekin on tipahdellut tasaiseen tahtiin noita ADC-dvd/cd:eitä ja yksi Jaguar ja pari Pantheria, vaikkakin mä olen saanut vain yhden (jättestor XXXL) t-paidan
Täytyy myöntää, että koko prosessi tuntui eka kertaa tehdessä aika monimutkaiselta, mutta loppujen lopuksi se oli aika simppeli.
Niin joo, ja alennus tuplaprossuisesta 2,0 G5:stä Ati Radeon 9800:n kanssa oli jotain 800 e (en muista enää kunnolla kun siitä on jo yli vuosi). Antin tavoin mullekin on tipahdellut tasaiseen tahtiin noita ADC-dvd/cd:eitä ja yksi Jaguar ja pari Pantheria, vaikkakin mä olen saanut vain yhden (jättestor XXXL) t-paidan

-
Viesti Kirjoittaja Roadstar »
No helkkari, minulle ei ole paitaa tullut ollenkaan. Sikamaista syrjintäävaikkakin mä olen saanut vain yhden (jättestor XXXL) t-paidan

Omena - mielenterveellisemmän tietojenkäsittelyn puolesta
-
Viesti Kirjoittaja MjP2 »
Minäkään en ole paitaa saanut.
Ryhmäkannetta kehiin. 
MjP2

MjP2
power = UI? | köyttöliittymä.net
-
-
Viesti Kirjoittaja tug3 »
...mutta eikö sen pitänyt olla niin ettei koolla ollut väliä? - Näin ne tytöt mulle aina vakuutti...
...oho, sehän olikin erikoisia, ei erikokoisia... =)
...oho, sehän olikin erikoisia, ei erikokoisia... =)
Get out! - Life is out there!
-
Viesti Kirjoittaja antti »
Joku Elk Grovessa tykkää minusta tosi paljon: tänään tuli kolmas ADC t-paita ja neljännet Pantherin asennus-cd:t :-DMe ollaan Antin kanssa Erikoisia
Paketin päällä oli lupaavasti "Tiger Early Start Kit for Developer" — Tiikeriä ei kuitenkaan paketista löytynyt

-
Hulabaloo!
ADC-jäsenyys on nyt plakkarissa ja postista pukkaa dataa ja T-paitaa! Tämä siis toimii.
Lisäksi Apple Storesta tuli viesti tyyliin: "Kiitos rahasta, miehemme ovat lähteneet merille, metsiin ja kaivoksiin hankkimaan tietoa ja tavaraa tilauksenne totettamiseksi" Nyt sitten odotetaan viestiä: "Kokoonpanolinjan esimies Liu on ottanut vastaan tilauksenne ja vakuuttaa koneen valmistuvan hetimiten kaikkien suureksi tyydytykseksi"
Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä...
ADC-jäsenyys on nyt plakkarissa ja postista pukkaa dataa ja T-paitaa! Tämä siis toimii.
Lisäksi Apple Storesta tuli viesti tyyliin: "Kiitos rahasta, miehemme ovat lähteneet merille, metsiin ja kaivoksiin hankkimaan tietoa ja tavaraa tilauksenne totettamiseksi" Nyt sitten odotetaan viestiä: "Kokoonpanolinjan esimies Liu on ottanut vastaan tilauksenne ja vakuuttaa koneen valmistuvan hetimiten kaikkien suureksi tyydytykseksi"
Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä...
-
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Nyt on jäsenyys ollut plakkarissa kokonaisen viikon, mutta vieläkään ei ole yhtään pakettia tippunut luukusta... Kone on tietenkin tilattu. (iMac 20", sain vain 10% alennusta...)
alu iMac 24" | http://www.vannehaku.fi - renkaiden ja vanteiden ilmoitussivusto
-
Nyssetulee! :p
Ovat laittaneet koneen taipaleelle Hollannissa. Mun elämän ekan oman Macin! Voiskohan tolla Tracking Numberilla seurata sen tuloa? Menisin vaikka satamaan heiluttamaan tai jotain...
Ovat laittaneet koneen taipaleelle Hollannissa. Mun elämän ekan oman Macin! Voiskohan tolla Tracking Numberilla seurata sen tuloa? Menisin vaikka satamaan heiluttamaan tai jotain...
-
Viesti Kirjoittaja Topsi »
Tänään kolahti ensimmäinen paketti... T-paita, panther 10.3.5, ja sitten jotain developer-matskua... ihan jees.
Kone ei ole vielä kolahtanut luukusta alas... sitä odotellaan.
Kone ei ole vielä kolahtanut luukusta alas... sitä odotellaan.
alu iMac 24" | http://www.vannehaku.fi - renkaiden ja vanteiden ilmoitussivusto
14 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka