näitä listoja tuolla lienee on, ja muutamia selailinkin mutta aattelin, että joskos ihmiset olisi löytäneet uusia
eli mulla on alla oleva kone ja siinä tigeri ja olisi kiva tietää millattisii pelejä löytyis?
America's armyä yritellyt mutta tuntuis että minimissään grafiikat etc. tökkii pienesti, vielä en o nettiin päässy tesmaa ku on huono netti täällä missä olen tällä hetkellä.
tykkään yleensä RPG ja MMORPG sekä sellaset FPS jossa ei vain juosta ja ammutaan vaan on muutakin tekemistä, kuten AA:ssa näyttäisi olevan jos sitten toimii...
Battlefield 1942 voisi olla kokeilemisen arvoinen! Itse pelailen sitä sigun powerbookilla ja nyttemmin myös imacilla. Se ei oo todellakaan mikään raskas peli, mutta näyttää silti hyvältä!
MacBook Pro 15" • iPhone 6 Plus • PowerBook G4 12"
Mahtaakohan tuossa koneessasi olla Mobility Radeon 9550 vai 9200?
WoWin voi joka tapauksessa unohtaa ihan suoraan. Olen itse pelannut pitkään iBookilla, hetkosen Macbookilla ja sitten iMacilla. iBookilla meno välillä nauratti kun oli niin kammottavaa. Macbookkikaan ei riitä, koska Apple päätti teurastaa siitä grafiikkapuolen.
Ota Wolfenstein:Enemy Territory ja Urban Terror kokeiluun. Voivat osoittautua liian raskaiksi mutta ainakin kumpikin on ilmainen eli mitään et häviä. Jotain parin-kolmensadan megan daunloadeja. Katso tarkkaan että otat oikean ET-paketin, itse mokasin siinä. :p
Siitä kuinka hyvin ne Macissa pyörivät, en osaa sanoa.
Monet peleistä on melko vanhoja versioita, kun vertaa PC-puolelle. Mutta tulevaisuus näyttää hyvältä... uusia pelejä julkaistaan yhä enemmän myös Macille.
Siitä kuinka hyvin ne Macissa pyörivät, en osaa sanoa.
Monet peleistä on melko vanhoja versioita, kun vertaa PC-puolelle. Mutta tulevaisuus näyttää hyvältä... uusia pelejä julkaistaan yhä enemmän myös Macille.
Nuo uudemmat pelit ovat Intel-kamaa, siis suoraan cider-käännöksiä (BF 2142, CC3, Carbon).
CoD 2 on loistava verkkopeli, sitä on tullut tahkottua, sekä Prey ja Recon. Mutta miten sitten toimivat tommosessa iBookissa...
Tämmöistä nyt testaillut muutaman tunnin ja todella hyvltä RPG peliltä vaikuttaa...
Edit: Ei sittenkään mitään.
Kokeilin pari tuntia maagilla, ja touhu vaikuttaa todella keskinkertaiselta. Peli ei sentään bugannut, mutta mitään fiilistä ei jäänyt että haluaisi jatkaa pelaamista.
Varastin vahingossa kaupungissa tavaraa, talon omistaja ryhtyi mättämään, mutta painuttuani ulos ei mitään vaikutusta, ei tule perään / huuda vartijoita tms... tällaiset interaktiot hyvin tehtynä voisivat antaa anteeksi boren tappelu-lepäämiskombon, wanhan ulkoasun jne.
Peruspeli oli huomattavan tylsää, yhden-kahden loitsun heittelyä, taktiset päätökset ihan nollilla, castauskäyttöliittymässä parantamisen varaa. Sitten lepoa, kunnes palkit ovat täpöissä. Jona aikana saattoi tulla usein lisää otuksia kimppuun kesken unen, siinä saikin sitten luupata nopeassa tahdissa ja expaa tuli paremmin kuin juoksennellen ympäriinsä.
Kuoleminen taitaa olla lähes mahdotonta. Potioneita kasvaa puiden oksilla.
Tohdin kyllä olla eri mieltä pelin vaikeudesta, arvosteluissakin saanut kehuja sopivasta vaikeudesta. Ja jos potioneja tuntuu kasvavan puissa, niin se on vaan hyvää mäihää, suurin osa kamoista tulee ihan arpomalla, jos kuolee ja avaa uudestaan saman tynnyrin/arkun, löytyy ihan eri kamat. Mulle tulee yleensä kamaa tyyliin sääriluu/omena.
Itse en ole pelannut 10 vuoteen tietokoneella juuri mitään, mutta Eschalon aiheutti välittömän riippuvuuden. Lähinnä tulee mieleen mielettömät nethack-sessiot joita tuli aikoinaan vedeltyä. Grafiikka on juuri sopivan retroa, se lienee tarkoituksella juuri sellaista kuin on. Ja toimii ainakin minulle ihan kybällä. Ehkä ei toimi samalla lailla 3D-kiihdytetylle nuorisolle...
Jotain pikku moitittavaa toki on, esim. viholliset eivät seuraa karttalehdeltä toiselle. Eniten kuitenkin nyppii käveleminen, joku automaatio olisi poikaa, vaikka kartasta napauttamalla kävelisi kohteeseen. Ainoastaan muutama tärkein kohde on automaattimatkustuksen piirissä. Mutta pelit ovat pelejä ja elokuvat elokuvia, mikään ei ole täydellistä. Yksi häiritsevä asia on myöskin se, että MacBookin tuuletin huutaa koko ajan kuin julmettu. Kuulokkeita jos käyttäsi, ei varmaan haittaisi sekään.
Tarina etenee mukavasti, paljon pieniä juttuja jää tutkimatta, mutta tekemistä riittää. Äänimaailma toimii myöskin riittävän hyvin. Jos etsii suurta ja kaunista, menkööt muualle, mutta jos 80/90-luvun rpg:t kolahtavat, niin ehdottomasti hankinnan arvoinen.
Ja peli on nyt alennuksessa, 20 dollaria, ei jotain 17 euroa.
Pitäisi ehkä kokeilla.. Itse haaveilen, että pääsisin pelaamaan Nahlakhia tai vanhoja Ultimoita. Ne kuitenkin vaativat luultavasti sitten sen PC-maailman.