sekin on tottakai ihan mahdollistaMarQ kirjoitti:tai sitte ahneus kasvaa syödessä ja nälkäsel on paskjane loppu?

Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Juuri näin. 8) Panettelijoilleni annan luonnollisesti anteeksi sekä etu- että takakäteen ja muuten vaan käteen.Stenska kirjoitti:Heh, Repe onkin katos reilu kaveri
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Varo vaan, saat kohta bannin noilla up-viesteilläsRepe Ruutikallo kirjoitti:Kai tätä taas täytyy nostaa, vaikkei se oikeastaan mulle kuuluis.
Päinvastoin, munhan kannattais syväjäädyttää koko ketju. Mutku olen luonteeltani avoin, reilu, rehellinen, uskollinen, kotona viihtyvä, matkustelusta tykkäävä, lapsi- ja eläinystävällinen, takkatulesta, romanttisista leffoista ja kynttiläillallisista nauttiva, niin... Perhana, eihän tää ollutkaan treffipalsta...Anniel kirjoitti:Varo vaan, saat kohta bannin noilla up-viesteilläsRepe Ruutikallo kirjoitti:Kai tätä taas täytyy nostaa, vaikkei se oikeastaan mulle kuuluis.
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Heh, kummalle kakkoselle? Sille, joka on nyt kakkosena vai sille, joka Repen bannin jälkeen olisi kakkosena..?TheKraken kirjoitti:Juu Repelle parin viikon banni ja hänen saamat äänet tietenkin hyvänä kakkosena tulevalle
Totta kai voi olla. Jos mode hoitaa hommansa niin näpsäkästi että hän on jopa suosittu, sen parempihan se on koko foorumille. Moden duuni ei ole kaikkein otollisin suosion kalasteluun ollenkaan, vain yksi modehan pääsi edes ehdolle. Hint-neuvoksen homma on ehkä enemmän sitä itsensätykötekemissorttia.Infeliz kirjoitti:ei moderaattori voi olla vuoden homppulainen -äänestyksessä
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Miksi muka me ihonväriltämme violetit, kolmekätiset ja viisijalkaiset, punaista karvaa varpaiden välissä kavattavat moderaattorit emme muka voi osallista???Infeliz kirjoitti:ei moderaattori voi olla vuoden homppulainen -äänestyksessä
Viesti Kirjoittaja Erño »
Koska te voitte muokata äänestyksen tuloksiaJamac kirjoitti:Miksi muka me ihonväriltämme violetit, kolmekätiset ja viisijalkaiset, punaista karvaa varpaiden välissä kavattavat moderaattorit emme muka voi osallista???Infeliz kirjoitti:ei moderaattori voi olla vuoden homppulainen -äänestyksessä
Koska teillä on paha lukihäröJamac kirjoitti: Miksi muka me ihonväriltämme violetit, kolmekätiset ja viisijalkaiset, punaista karvaa varpaiden välissä kavattavat moderaattorit emme muka voi osallista???
Ei muuten voida..Erño kirjoitti:Koska te voitte muokata äänestyksen tuloksiaJamac kirjoitti:Miksi muka me ihonväriltämme violetit, kolmekätiset ja viisijalkaiset, punaista karvaa varpaiden välissä kavattavat moderaattorit emme muka voi osallista???Infeliz kirjoitti:ei moderaattori voi olla vuoden homppulainen -äänestyksessä
Itseasiassa se on viisihaaraisen kielemme syytä, mitä käytämme eksklupsilliviisisesti tekstin kirjoittamiseen.Repe Ruutikallo kirjoitti:Koska teillä on paha lukihäröJamac kirjoitti: Miksi muka me ihonväriltämme violetit, kolmekätiset ja viisijalkaiset, punaista karvaa varpaiden välissä kavattavat moderaattorit emme muka voi osallista???
Kaksintaistelun paikka? Runkkurukkanen on heitetty erittäin loukkaavaan sävyyn!Jamac kirjoitti:Ei muuten voida..Erño kirjoitti:Koska te voitte muokata äänestyksen tuloksiaJamac kirjoitti:Miksi muka me ihonväriltämme violetit, kolmekätiset ja viisijalkaiset, punaista karvaa varpaiden välissä kavattavat moderaattorit emme muka voi osallista???Infeliz kirjoitti:ei moderaattori voi olla vuoden homppulainen -äänestyksessä
Seli seli. Olet siis huono ampuja. Tai miekkailija. 8)Jamac kirjoitti:Menee mulle liian korkealentoiseksi..
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oi ja minulla se kasvaa kaulinkin toisessa kädessä ja karttakeppi toisessa, olen erittäin myrkyllinen ja tuijotan tiukasti suoraan silmiin!!!Jamac kirjoitti:Miksi muka me ihonväriltämme violetit, kolmekätiset ja viisijalkaiset, punaista karvaa varpaiden välissä kavattavat moderaattorit emme muka voi osallista???Infeliz kirjoitti:ei moderaattori voi olla vuoden homppulainen -äänestyksessä
Viesti Kirjoittaja Pave »
Tuota ei voi uskoa, kun kyse on Turkulaisesta.... hehän ovat mukavia ja lempeitäamanita kirjoitti:
Oi ja minulla se kasvaa kaulinkin toisessa kädessä ja karttakeppi toisessa, olen erittäin myrkyllinen ja tuijotan tiukasti suoraan silmiin!!!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Niiiiiiiin, paitsi jos kyse on tästä turkulaisesta, toki mukava ja lempeäkin hyväksytään adjektiivistöön! 8)Pave kirjoitti:Tuota ei voi uskoa, kun kyse on Turkulaisesta.... hehän ovat mukavia ja lempeitäamanita kirjoitti:
Oi ja minulla se kasvaa kaulinkin toisessa kädessä ja karttakeppi toisessa, olen erittäin myrkyllinen ja tuijotan tiukasti suoraan silmiin!!!