TheKraken kirjoitti:Ja Web messengerhän ei taida macilla toimia vaikka lukisi loitsuja täyden kuun aikaan ja uhraisi samalla neitsyen verta, vai muistanko ihan väärin?
Mul on paremmat loitsut ku sulla

Emt, kyl se mulla on foxin kanssa toiminu töissä ihan hyvin. Pari kertaa tullu käytettyy ku tarvinnu nopeesti yhteyden johki eikä o jaksanu konffaa Adiumia.
Kai sitä pitää itsekin kantaa korteni kekoon.
Firefoxin ei tarvitse olla sinun mielestä huono, vaikka kaikki niin sanovatkin. Itsellä on edelleen Foxi käytössä (3b1), vaikka on muutkin vaihtoehdot tullut kokeiltua. Mulla on toki myös se, että se selkeyttää kun päivittäin tuntuu joutuvan vielä Windowsiakin sörkkimään. Vaan eipä ole Safari koskaan istunu mun käteen.
Quicksilveriä ei ole kukaan maininnut? Kai olen senkin suhteen outo, kun se on musta edelleen kätevä (sillä voi tehä paljo muutaki ku käynnistää ohjelmia). Quicksilverin tekijältä, Blacktreeltä
Vizor terminaalikilke on myös mainio, joskin tarpeeton, jollet tarvitse terminaalia usein.
Muita tässä mainittujakin:
Cyberduck, Adium, Colloquy, Transmission, NeoOffice, Growl, iScrobbler (ihan ehdottoman tärkee
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
), The Unarchiver, Perian, Flip4Mac, VLC, MPlayer
Whatsize - Kun tilan hukkuminen ihmetyttää (näyttää mihin se on kulunut)
Komodo Edit - Koodin kirjoittamiseen
Google Notifier - Gmail ja Gcal rajapinta
Xee - Kuvien katselemiseen
Audacity - Äänen käsittelyyn
Toast - Levyjen polttamiseen (maksullinen)