Myyn siis verkkokovalevyn, LaCie Ethernet Disk minin 500GB version gigabitin ethernet-liitännällä. Levy on käytännössä kuin pakasta vedetty. Ostettu reilu kuukausi sitten (2.11.), joten takuuta vielä jäljellä reilusti, ja ostaja saa tietty kuitin mukaansa.
Myyty 170e. Kiitos osallistujiille
Viimeksi muokannut Jimmy, 13.12.2007 klo 10.20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
En tunne tätä uppista-termiä, mutta voisiko tarjousten pyytämisen aloittaa pikemminkin vaikka verkkokaupan myyntihinnan alta kuin päältä?
Sä voit laittaa asiallisen tarjouksen tulemaan, jos olet kiinnostunut. Vai ihanko jaksoit kirjautua sisään pelkästään avautumaan? Et taida oikein tuntea netikettiäkään.
No joka tapauksessa, en mä tästä uuden hintaa ole pyytämässä, mutta en kyllä satasellakaan ole myymässä. On myös vaikeaa seurata kaiken maailman nettikauppojen hintoja jatkuvasti.
Jimmy kirjoitti:Et taida oikein tuntea netikettiäkään.
Et ilmeisesti sinäkään. Usein tapahtuva uppaaminen on monesti keskustelupalstoilla kielletty - monessa paikassa päivän välein tapahtuva aiheen nosto saa aikaan välittömän huudon. Itse käyttämilläni palstoilla uppausväli on jopa 2 viikkoa.
Olethan kohtelias etkä uppaile turhaan. Jos tavara kiinnostaa, se nousee itsestään pinnalle.
Halinen.org
MBPr 13" / Thunderbolt Display / ~35TB SSD+HDD+RAID / Nikon - Imagine. / Sony FS
G4 MDD FW800 / iMac G3 DV SE / iPhone 12 mini / iPad Mini 5
mutofuto kirjoitti:
Et ilmeisesti sinäkään. Usein tapahtuva uppaaminen on monesti keskustelupalstoilla kielletty - monessa paikassa päivän välein tapahtuva aiheen nosto saa aikaan välittömän huudon. Itse käyttämilläni palstoilla uppausväli on jopa 2 viikkoa.
Olethan kohtelias etkä uppaile turhaan. Jos tavara kiinnostaa, se nousee itsestään pinnalle.
Forumin sääntöjen puitteissa täällä koitetaan luovia. Joten olethan kohtelias ja tarjoat jotain, etkä vain uppaile tätä näppäryydelläsi.