Ongelmana on siis yksinkertaisesti se, että MacBook ei enää löydä tuota langatonta näppistä. Noin 4 kk käyttänyt, oikein hyvin pelittänyt tähän asti. Mikä seuraavaksi neuvoksi, kiikutanko suosista MacPeople Storeen takaisin, josta tämä on ostettukin?
Löytääkö kone muita BT-laitteita? Jos löytää, niin vika on sitten näppiksen puolella. Siinä ei juuri säätämistä ole, muuta kun virtakytkimen naksuttelu. Joten takas kauppaan, jos ei pelaa.
EDIT: Lisäyksenä vielä, että Applen BT-näppikset eivät muutenkaan ole kovin kranttuja käyttöjännitteelle. Toimivat hyvin ladattavilla akuillakin ja pitkään. Toisin kuin vanha Mightyä edeltänyt langaton hiiri. Sillä yhteydenmuodostus oli hankalaa ladattavilla akuilla, mutta kun sen sai aikaseks pelas hiiri mainiosti.
Mini core Duo2 , 10.5.1 +wireless keyb +mouse.
paristot vaihdettu.
kolme kertaa kahden viikon sisällä jääny jumiin.
Kursori liikkuu osoitukset ei.
jos laitan, usb- hiiri toimii.
Välillä sen jälkeen toimii mightykin.
Patterit pois ja takaisin pari kertaa ,taas toimii.
Langattomassa näppiksessä ei ongelmia.
Järjestemäasetukset -> bt ->
pari muodostettu Kyllä, mutta harmaa, yhteydessä Kyllä vihreä.
septic kirjoitti:
Ah, nyt olen, ja nyt kirjoittelen tällä tänne . Vissiin asetukset hukkui kun paristot loppui, mikä sinänsä nyt varsin luonnollista. Kiitos tänne taas!
Hienoa, että lähti toimimaan. Mulla asetukset on säilyny akkujen vaihdon ajan, eikä uutta pariuttamista ole tarvittu. Mun näppikset on tätä vanhempaa mallia. Tästä threadista tuli mieleen, että osan niistä vois myydä poiskin kun on kertyny nurkkiin ylimääräisiä