![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Vuodatustopick.
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Heh. Sitä tietää elävänsä ku vähä jostain jomottaa.Erño kirjoitti:Rikoin taas palan itteäni. Toimistotoolien rullat on kyllä harpenan hyvä keksintö

Tarkotin siis tietenkin että mitä kävi, tuo 'kurwa mac' toi mieleen uudelleen muotoillun tietokoneen.

MacBook Pro 15.4" Glossy C2D 2.33GHz, 4GB, X1600 256MB, 10.7.4
(PeliPC Intel C2Q Q8200, 3GB, HD5850, W7)
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Ei liity mitenkään tietokoneisiin, onneksi...Jaroneko kirjoitti:Heh. Sitä tietää elävänsä ku vähä jostain jomottaa.Erño kirjoitti:Rikoin taas palan itteäni. Toimistotoolien rullat on kyllä harpenan hyvä keksintö
Tarkotin siis tietenkin että mitä kävi, tuo 'kurwa mac' toi mieleen uudelleen muotoillun tietokoneen.
-
Viesti Kirjoittaja zemex »
Osta puinen penkki, paljon turvallisempia venytellä niissä.Erño kirjoitti:Ei liity mitenkään tietokoneisiin, onneksi...Jaroneko kirjoitti:Heh. Sitä tietää elävänsä ku vähä jostain jomottaa.Erño kirjoitti:Rikoin taas palan itteäni. Toimistotoolien rullat on kyllä harpenan hyvä keksintö
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
on oikein iso ja raskas.
-
-
Viesti Kirjoittaja zemex »
Heh, kissa säätelee sinun elämää. Aja kissa pois ja anna sille se sun tietokone jakkara.Erño kirjoitti:Ois mulla tommonen metallimötikkä, mutta kissa on varannu sen ittelleenzemex kirjoitti:
Osta puinen penkki, paljon turvallisempia venytellä niissä.Varsinkin jos penkki
on oikein iso ja raskas.Eikä siinä oo tarpeeksi korkealla tuo selkänojakaan mun makuun.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Kyllä mun kissit on aina väistäny, jos mä oon meinannu istuu niitten päälle...Erño kirjoitti:Ois mulla tommonen metallimötikkä, mutta kissa on varannu sen ittelleenEikä siinä oo tarpeeksi korkealla tuo selkänojakaan mun makuun.

-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Väsymys, ahdistus, lantioon sattuu ja epämääräinen irrallisuuden/riittämättömyyden/tyytymättömyyden/kyllästyneisyyden tunne...
Olen ____________ tähän kaikkeen.
"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
-
Viesti Kirjoittaja JuzziK »
Käy ostamassa pullo feenixiä. Ei lihota ja on hyvääAnniel kirjoitti:Väsymys, ahdistus, lantioon sattuu ja epämääräinen irrallisuuden/riittämättömyyden/tyytymättömyyden/kyllästyneisyyden tunne...
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
Jussi
-
-
-
Tuliko varmasti oikee puteli käteen?Erño kirjoitti:Kiroan pirkan nestesaippuat syvimpään maan rakoonKuivattaa naaman korpuksi ja haisee semmoselta pöntönraikastimelta

-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Tuli tuli. Valitin tuosta äiteellekin, mutta se vastas tyyliin: "Ei hyvä lapsi sillä saa naamaa pestä" (siis nestesaippualla, ei vessanraikastimella)Jaroneko kirjoitti:Tuliko varmasti oikee puteli käteen?Erño kirjoitti:Kiroan pirkan nestesaippuat syvimpään maan rakoonKuivattaa naaman korpuksi ja haisee semmoselta pöntönraikastimelta

-
-
-
Viesti Kirjoittaja tsip »
Hohhoijaa... Piti lähteä reissuun mutta autosta akku tyhjä (kiitos sisävalo), konepellin lukko jäässä (ihanat vaihtelevat kelit: lumi - vesi - räntä - pakkanen).
Minä hermostun ja itkeä tillitän harmistusta. Kumppani hermostuu minun hermostumiselle ja... yrittää lohduttaa, hommaa uuden akun ja katsotaan sitten, mitä tapahtuu. *huoh* Rahanmenoa ei voi estää ja PA jo muutenkin
Missä ihmeen välissä minusta tuli autovastustuksia vihaava? Miksi itkun pitäisi helpottaa, siitä tulee vain pää kipeäksi. Milloin minusta taas tulee oma itsekeskeinen itseni? Sellainen kuin olin nuorena. Tai luulen olleeni.
Nyt pystyn aavistamaan, miksi monet avioliitot päättyvät eroon toisen masennuksen vuoksi. Toinen ei tiedä miten lohduttaisi eikä toinen tiedä, miten purkaisi tuntemuksiaan aiheuttamatta ahdistusta toiselle. Vaikka rakkaalla kumppanilla ei ole näiden tuntemusten kanssa yhtään mitään tekemistä. Hän on se, joka ne joutuu kokemaan kotioloissa, ahdistumaan tiedosta, ettei osaa auttaa ja kuitenkin pitämään pystyssä sekä itseään että masentunutta
Joskus olisi helpompaa olla yksin, ei tarvitsisi loukata toista tahtomattaan...

Minä hermostun ja itkeä tillitän harmistusta. Kumppani hermostuu minun hermostumiselle ja... yrittää lohduttaa, hommaa uuden akun ja katsotaan sitten, mitä tapahtuu. *huoh* Rahanmenoa ei voi estää ja PA jo muutenkin

Missä ihmeen välissä minusta tuli autovastustuksia vihaava? Miksi itkun pitäisi helpottaa, siitä tulee vain pää kipeäksi. Milloin minusta taas tulee oma itsekeskeinen itseni? Sellainen kuin olin nuorena. Tai luulen olleeni.
Nyt pystyn aavistamaan, miksi monet avioliitot päättyvät eroon toisen masennuksen vuoksi. Toinen ei tiedä miten lohduttaisi eikä toinen tiedä, miten purkaisi tuntemuksiaan aiheuttamatta ahdistusta toiselle. Vaikka rakkaalla kumppanilla ei ole näiden tuntemusten kanssa yhtään mitään tekemistä. Hän on se, joka ne joutuu kokemaan kotioloissa, ahdistumaan tiedosta, ettei osaa auttaa ja kuitenkin pitämään pystyssä sekä itseään että masentunutta

WYSIWTF
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
-
-
Viesti Kirjoittaja tsip »
Niinhän sitä luulisi. Jostakin kumman syystä en vaan kestä näitä juttuja kun ei asiat mene niin kuin on suunniteltu. Ongelma olen minä, ei niinkään se, että joku menee vikaan.Jone-51K kirjoitti:Älä ole tsip millänsäkään. Autot vaan on tommosia. Kasa rautaa ja muovia. Toinen akku tilalle, 5min menee vaihtoon ja taas sitä mennään. Nyt harmit taskuun ja nokka kohti uusia seikkailuja.
WYSIWTF
-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Olen nyt potkinut huvikseni tämän työpöydän pöytälaatikostoa (kulmikas, kova, n.15 senttiä lattian yllä) jalkapöydän sisäsyrjällä jo kaksi kertaa. Arvatkaa tekeekö kipeää. Ensin eilen, jolloin nahka läksi ja sellainen vaaleanpunainen liha alkoi paistaa josta alkoi pikkuhiljaa tihkumaan verta. Kun ei enää tänään sattunut, niin päätinpä kalauttaa sen täsmälleen saman kohdan uudelleen samaan pöytälaatikoston kulmaa. JUMALAAARE KUN SATTUUUU!!!! 

Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka