Terveisin,
73-prosenttisesti nainen ja 27-prosenttisesti mies

Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Paljon parempi kyssäri olis ollut että jos olet rannalla, heitteletkö kiviä veteen. KAIKKI miehet heittelevät!Maza kirjoitti: Hilpeäyttä herätti kohta: "Jos lähtetyvillä on pallo, alat temppuilla sillä." Itsestäänselvää, pallot on tehty temppuilua varten!
Viesti Kirjoittaja Jaroneko »
Echh... Mä oon enempi nainen ku modenita...amanita kirjoitti:Minussa 64 osaa naista ja loput 36 osaa miestä. Hmmmm!
Sullahan taiskin olla foorumin korkein ilmoitettu ÄO......., saatammeko vetää tästä joitakin johtopäätöksiä....? Kiinnostuneena odotan muiden älykköjen "jakautuneisuutta".Jaroneko kirjoitti:Echh... Mä oon enempi nainen ku modenita...amanita kirjoitti:Minussa 64 osaa naista ja loput 36 osaa miestä. Hmmmm!
66% nainen, 34% mies ^^
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Miten niin?amanita kirjoitti:Paljon parempi kyssäri olis ollut että jos olet rannalla, heitteletkö kiviä veteen.Maza kirjoitti: Hilpeäyttä herätti kohta: "Jos lähtetyvillä on pallo, alat temppuilla sillä." Itsestäänselvää, pallot on tehty temppuilua varten!
Viesti Kirjoittaja SwitchX »
Ei muuten heitteleamanita kirjoitti:Paljon parempi kyssäri olis ollut että jos olet rannalla, heitteletkö kiviä veteen. KAIKKI miehet heittelevät!Maza kirjoitti: Hilpeäyttä herätti kohta: "Jos lähtetyvillä on pallo, alat temppuilla sillä." Itsestäänselvää, pallot on tehty temppuilua varten!
Ei vaikuttanut, intouduin vain tuosta Jaronekon tuloksesta heti vetämään johtopäätöksiä, ainahan voi yrittää....Hompun väkihän on erittäin fiksua, eikä sitä millään testeillä pystytä muuksi muuttamaan!!p-veli kirjoitti:..Amanita, ei kai arvioosi vaikuttanut minun tulokseni. Kyllä, mä olen tänne joskus jotain ihan fiksuakin yrittänyt kirjoittaa. Olisko se ollut viime toukokuussa. Taidan jättää ÄO:t kokonaan väliin...
Lähistön niemellä en oo ikuna nähny miehenpuolta joka EI olisi kiviä intoutunut heittelemään, pallot lienevät korvike tuolle asialle?Jamac kirjoitti:Miten niin?amanita kirjoitti:[
Paljon parempi kyssäri olis ollut että jos olet rannalla, heitteletkö kiviä veteen.Palloilla temppuilematon mies on nysveröhtävä!
Viesti Kirjoittaja Jone »
Näitä kummajaisia tekosissa riittää ihmeteltäviksi sukupuolien välillä. Itse kummastelen esim. sitä kun naiset laittaa ripsiin väriä niin niillä on aika usein suu auki. Se näyttää vähän kummalliselta ja hölmöläisten puuhalta. Sanoa siitä ei passaa tai se tikku on äkkiä omassa silmässä.amanita kirjoitti: Lähistön niemellä en oo ikuna nähny miehenpuolta, joka EI olisi kiviä intoutunut heittelemään, pallot lienevät korvike tuolle asialle?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Jone, koita pitää silmiä mahdollisimman auki, nosta leukaa ylöspäin ja katso samalla vähän alaviistoon. Aukeaako suusi huomaamatta vähän vai ei?Jone-51K kirjoitti:Itse kummastelen esim. sitä kun naiset laittaa ripsiin väriä niin niillä on aika usein suu auki. Se näyttää vähän kummalliselta ja hölmöläisten puuhalta. Sanoa siitä ei passaa tai se tikku on äkkiä omassa silmässä.
Piti oikein kuivaharjoitella asiaa. Totta haastat, huomio pitää ainakin kohdallani osittain paikkansa; suu on hieman raollaan, auttaa vakaampaan tähtäämiseen, luulen mie.Jone-51K kirjoitti:Näitä kummajaisia tekosissa riittää ihmeteltäviksi sukupuolien välillä. Itse kummastelen esim. sitä kun naiset laittaa ripsiin väriä niin niillä on aika usein suu auki. Se näyttää vähän kummalliselta ja hölmöläisten puuhalta. Sanoa siitä ei passaa tai se tikku on äkkiä omassa silmässä.amanita kirjoitti: Lähistön niemellä en oo ikuna nähny miehenpuolta, joka EI olisi kiviä intoutunut heittelemään, pallot lienevät korvike tuolle asialle?