Olin ajatellut nostaa aiheen esiin ihan vuoden lopussa...no nythän se jo melkein onkin!Kiva nähdä, onko meitä nyt jo yli tuon 13:n prosentin!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sattui aluksi lukihäiriö kun näin nimimerkkisi ekan kerran: luin n-kirjamen r-kirjaimeksi, ja arvelin että nytpäs tuli raaka uroos rintamaille. Kertoo jotain ehkä lukijasta.Stenska kirjoitti:Nyt oli ihan pakko jättää tassunjälki tähän galluppiinLisää ääniä Homputtarille. Ihan niinkuin nimimerkistä ei olisi voinut arvata...
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Salaisista haaveista?Lare kirjoitti:Sattui aluksi lukihäiriö kun näin nimimerkkisi ekan kerran: luin n-kirjamen r-kirjaimeksi, ja arvelin että nytpäs tuli raaka uroos rintamaille. Kertoo jotain ehkä lukijasta.Stenska kirjoitti:Nyt oli ihan pakko jättää tassunjälki tähän galluppiinLisää ääniä Homputtarille. Ihan niinkuin nimimerkistä ei olisi voinut arvata...
Olen joo. Kike Elomaa oli aikanaan ihan vetävän näköinen. Silloin jo tosin, ainakin osin, tiesin mikä niissä on kiinnostavaa.Repe Ruutikallo kirjoitti: Salaisista haaveista?
Oletko sinäkin joskus katsellut kuvia öljytyistä kehonrakentajista ja tuumaillut, että jotain oudon kiinnostavaa noissa on, kun vaan tietäis mitä?
Tarkoitin miespuolisiaLare kirjoitti:Olen joo. Kike Elomaa oli aikanaan ihan vetävän näköinen. Silloin jo tosin, ainakin osin, tiesin mikä niissä on kiinnostavaa.Repe Ruutikallo kirjoitti: Salaisista haaveista?
Oletko sinäkin joskus katsellut kuvia öljytyistä kehonrakentajista ja tuumaillut, että jotain oudon kiinnostavaa noissa on, kun vaan tietäis mitä?![]()
Jopas meni rasvaisiksi jutut...
Eikä kaikki kokeet ole menneet ihan nappiin.Lare kirjoitti:On se. Katukuvan perusteella vaikuttaisi myös kokeellista taidettakin harjoitetun...Jamac kirjoitti:Nainen on todiste siitä, että jumala on attraktiivisen muotoilun kiistaton mestari!Lare kirjoitti:Nainen on luotu jumalan kuvaksi]
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Tätä on liikkeellä, nimimerkillä Kokemusta löytyyLare kirjoitti:Sattui aluksi lukihäiriö kun näin nimimerkkisi ekan kerran: luin n-kirjamen r-kirjaimeksi, ja arvelin että nytpäs tuli raaka uroos rintamaille. Kertoo jotain ehkä lukijasta.Stenska kirjoitti:Nyt oli ihan pakko jättää tassunjälki tähän galluppiinLisää ääniä Homputtarille. Ihan niinkuin nimimerkistä ei olisi voinut arvata...
Jos se rasvasista jutuista on kii, eppäs plikka tiedäkään kuinka hyvin osaisin päivääsi piristää!Stenska kirjoitti: Ja onhan se niin, että rasvaiset jutut piristävät päivää, eikö totta?
Viesti Kirjoittaja Pave »
Niii-in... öljyn maailmanmarkkina hinta sen kuin vaan nousee... ja kaikki jotka on yhtäänkään pörssistä kiinnostuneita (minä en) niin varmasti ovat vain sitä kautta kiinnostuneita noistaRepe Ruutikallo kirjoitti: Oletko sinäkin joskus katsellut kuvia öljytyistä kehonrakentajista ja tuumaillut, että jotain oudon kiinnostavaa noissa on, kun vaan tietäis mitä?
No niin, antaa palaa, Repeseni!! Olen korvat höröllä täälläRepe Ruutikallo kirjoitti: Jos se rasvasista jutuista on kii, eppäs plikka tiedäkään kuinka hyvin osaisin päivääsi piristää!![]()
![]()
Tosin ne olis joka päivä samat, mutta siis ainakin ensimmäistä päivää...
Enhämmää julkisesti sentäs! Täällä kaikki kuuntelee...Stenska kirjoitti:No niin, antaa palaa, Repeseni!! Olen korvat höröllä täälläRepe Ruutikallo kirjoitti: Jos se rasvasista jutuista on kii, eppäs plikka tiedäkään kuinka hyvin osaisin päivääsi piristää!![]()
![]()
Tosin ne olis joka päivä samat, mutta siis ainakin ensimmäistä päivää...
Voi, otan osaa, jos se on oikea sana? Mutta hei... Yksityisviestit on keksitty :Repe Ruutikallo kirjoitti:Enhämmää julkisesti sentäs! Täällä kaikki kuuntelee...Stenska kirjoitti:No niin, antaa palaa, Repeseni!! Olen korvat höröllä täälläRepe Ruutikallo kirjoitti: Jos se rasvasista jutuista on kii, eppäs plikka tiedäkään kuinka hyvin osaisin päivääsi piristää!![]()
![]()
Tosin ne olis joka päivä samat, mutta siis ainakin ensimmäistä päivää...![]()
(Voi minua ja suurta, kumihuulista suutani...)
Mä olen vaan vähän levoton, kun meni eukon kaa finaalisti loppu. Pitää kai pitkästä aikaa hoitaa asiansa johonkin säädylliseen malliin (kuinkahan se tapahtuikaan, ei enää muista) ja lakata kiusaamasta viattomia täällä...
No ei se ihan vääräkään sana ole, koko tää vuosituhat on siinä touhussa kuitenkin kulunut ja vuosituhathan on tosi pitkä aika!Stenska kirjoitti:Voi, otan osaa, jos se on oikea sana? Mutta hei... Yksityisviestit on keksitty :Repe Ruutikallo kirjoitti:Enhämmää julkisesti sentäs! Täällä kaikki kuuntelee...Stenska kirjoitti:No niin, antaa palaa, Repeseni!! Olen korvat höröllä täälläRepe Ruutikallo kirjoitti: Jos se rasvasista jutuista on kii, eppäs plikka tiedäkään kuinka hyvin osaisin päivääsi piristää!![]()
![]()
Tosin ne olis joka päivä samat, mutta siis ainakin ensimmäistä päivää...![]()
Mä olen vaan vähän levoton, kun meni eukon kaa finaalisti loppu. Pitää kai pitkästä aikaa hoitaa asiansa johonkin säädylliseen malliin (kuinkahan se tapahtuikaan, ei enää muista) ja lakata kiusaamasta viattomia täällä...
Niin, kun perhesuunnittelusta puhutaan, alan minäkin kumista.Repe Ruutikallo kirjoitti:Enhämmää julkisesti sentäs! Täällä kaikki kuuntelee...![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »