Suunnittelin jo tuolla noin että rekisteröisin äkkiä 100 tunnusta homppuuna ja äänestäisin kailla. Muuan TheKilpailija oli sitä mieltä, että joku saattaisi epäillä vilppiä. Oli vain kateellinen kun ei itse keksinyt niin loistavaa ideaa!
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Tasapeli pakottaisi uusintaan. Eiköhän siihen skabaan sentään riittäisi puolet pääkilpailun äänestysajasta eli parisen viikkoa.amanita kirjoitti:Mitäs jos tulee tasapeli? Onkos meillä sitten ensimmäisen vuosipuoliskon VH ja toisen vuosipuoliskon VH? Vai onko kaksi semmosta? Loppusuora pian käsillä, todella jännäksi menee. Kraken on kiristänyt vauhtia kaiken matkaa todella upeasti! Turnauskestävyyttä kilpaveikot!
Viesti Kirjoittaja tsip »
Totakai jokainen äänestää sitä jota tykkää. Niinhän se kaikissa "vaaleissa" on. Eli äänesi meni ihan oikein. En halua pärjätä semmoisten äänillä joiden mielestä joku muu ehkä olisi sopivampi ehdokas, eikä varmaan TheKrakenkaan halua. Tämä on kauhean yksinkertaista. En yritä olla mikään muu kuin mikä olen, ja se saa riittää tai olla riittämättä. Tulokseni on joka tapauksessa jo nyt ylittänyt kaikki odotukseni. 8)tsip kirjoitti:Nyt kyllä Repen sigu kääntyi itseään vastaan kohdallani. Ääni siis toiselle.
Häpeämätöntä äänien kalastelua, en tykkää. Joojoo, leikkimielistä kisailua tämäkin (ehkä)...
Kiitos kannustuksesta uskollinen kannustajani!maxima kirjoitti:Tsemppiä Iso-A!![]()
Pystyt siihen vielä! Jatka vain kovaa työtä!
Suunnittelin jo tuolla noin että rekisteröisin äkkiä 100 tunnusta homppuuna ja äänestäisin kailla. Muuan TheKilpailija oli sitä mieltä, että joku saattaisi epäillä vilppiä. Oli vain kateellinen kun ei itse keksinyt niin loistavaa ideaa!
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Juu kyllähän tässä...kuriton kirjoitti: (vai onkos se meitin mäslien kuningas jo selvillä, tai ainakin herreillä?)![]()
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Tuota Repeä ei voi olla äänestämättä. Rehellisyys ennen kaikkea ja kun mies noin suoraan ja häpeilemättä ääniä kalastelee, niin semmoinen annettakoon.Repe Ruutikallo kirjoitti: Huumori, erityisesti minun, on semmonen juttu, että sitä joko ymmärtää tai ei. Varmaankaan se aina ei ole helpointa mahdollista, mutta se on sitä mitä on.
No joo, näin on päässyt käymään. Muutta nytpä silmäni ovat avautuneet!KunkkuJ kirjoitti:Tuota Repeä ei voi olla äänestämättä. Rehellisyys ennen kaikkea ja kun mies noin suoraan ja häpeilemättä ääniä kalastelee, niin semmoinen annettakoon.Repe Ruutikallo kirjoitti: Huumori, erityisesti minun, on semmonen juttu, että sitä joko ymmärtää tai ei. Varmaankaan se aina ei ole helpointa mahdollista, mutta se on sitä mitä on.
Sitä paitsi minä taidan ymmärtää Repen huumoria paljon paremmin kuin hän minun....![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja maxima »
Voitonjälkeiset suunnitelmat? Tarkoittanet suuria voitonjuhlia! Aivan, onko juhlasali katettu, booli lantrattu ja kuohuvat jäähdytetty? Siis, amanita, kaulin ja luuttu on jo kädessä, vaan siivoa kotisi, niin sinne juhlaan riennämme!Stenska kirjoitti:Aijee, kun osaa olla tiukka ja jännä äänestysJokos ehdokkailla on voiton jälkeiset suunnitelmat ja äänestäjien muistamiset mietittynä?
Viesti Kirjoittaja Lare »
Ai että painajaiset porttikongissa....jooooo´o.....! Otetaas Lare ryyppy ja mulkoillaan noita kahta!Lare kirjoitti:Taidankin käydä rohkaisuryypyn Mansesta, jonka jäläkeen menen Turkuun halattavaksi. Jos tuo halaus joulurauhan julistuksen aikaan, pitänee valita kameroilta suojaisa paikkka.
Ensi yönä näen tietysti painajaista, jossa Amanita tarjoaa ryypyn, Repe halaa, ja TheKrakenin pelottava avatar mulkoilee koko ajan.
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Jahas, minä tarjoan kuumat rommikaakaot. Torjutaan pahoja unia ja hoidetaan jylläävää lenssuaamanita kirjoitti:Ai että painajaiset porttikongissa....jooooo´o.....! Otetaas Lare ryyppy ja mulkoillaan noita kahta!Lare kirjoitti:Taidankin käydä rohkaisuryypyn Mansesta, jonka jäläkeen menen Turkuun halattavaksi. Jos tuo halaus joulurauhan julistuksen aikaan, pitänee valita kameroilta suojaisa paikkka.
Ensi yönä näen tietysti painajaista, jossa Amanita tarjoaa ryypyn, Repe halaa, ja TheKrakenin pelottava avatar mulkoilee koko ajan.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Jaahas, nyt alkaa kuulostaa siltä, että pitää lähteä hommamaan lippua Turkuun...Stenska kirjoitti:Jahas, minä tarjoan kuumat rommikaakaot. Torjutaan pahoja unia ja hoidetaan jylläävää lenssuaamanita kirjoitti:
Ai että painajaiset porttikongissa....jooooo´o.....! Otetaas Lare ryyppy ja mulkoillaan noita kahta!